FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
Albert

Albert

Albert akumatized

Informacje dodatkowe
Gatunek: Program komputerowy
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż; Francja; Biuro Pana Damocles
Przyjaciele: Pan Damocles
Wrogowie: Biedronka (po przemianie)
Czarny Kot (po przemianie)

Albert — program komputerowy Pana Damoclesa, który pełni rolę jego asystenta. W odcinku Le Hibou Noir wnika w niego Akuma. Po przemianie jest połączony ze swoim właścicielem oraz pomaga mu.

Osobowość

O osobowości Alberta nie wiadomo zbyt wiele. Został stworzony po to, aby wykonywać polecenia oraz pomagać swojemu właścicielowi jako nowy zamaskowany super-bohater Paryża, jak na przykład otworzenie skrytki, gdzie Pan Damocles ukrywał swój kostium.

Po zaakumowaniu Albert działa bezbłędnie. Wykonuje każde polecenie super-złoczyńcy, steruje jego gadżetami oraz technologią, która należy do Le Hibou Noir. Pełni rolę jego asystenta. Kiedy Biedronka włamuje się do gabinetu, od razu informuje o tym swojego właściciela.

Wygląd

Albert ma postać okrągłej pikselowej głowy, która umieszczona jest na czarnym tle. Posiada duże, czarne oczy z niebieskimi błyskami, czarne brwi oraz wąsy. Ma również zarysowaną dolną wargę.

Kiedy wnika w niego akuma, jego twarz staje się bardziej ludzka. Jest koloru żółtego. Tak jak wcześniej, Albert posiada czarne oczy oraz wąsy. Dookoła niego przemieszczają się żółte, pikselowe kwadraty.

Ciekawostki

  • Do stworzenia twarzy Alberta po zaakumowaniu wykorzystano wizerunek zastępcy dyrektora - Juna.
  • Jego imię zostało zapożyczone od asystenta Knightowla, którego można zobaczyć w komiksach o super-bohaterze. Inspiracją do jego stworzenia był Alfred Pennyworth, lokaj Batmana.