FANDOM

 Alix Kubdel LB2 Galeria 
Alix Kubdel/Czasołamaczka

Alix pic 5

Timebreaker pic 3

Informacje produkcyjne
Głos: Marta Kurzak (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13 - 15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Pan Kubdel (ojciec)
Jalil Kubdel (brat)
Wrogowie: Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Alya Césaire (za zniszczenie zegarka)
Broń: Rolki

Alix Kubdel – uczennica szkoły Collège Françoise Dupont. W czwartym odcinku, na piętnaste urodziny dostaje srebrny zegarek kieszonkowy, który otrzymała od ojca. Kiedy dziewczyna dowiaduje się, że zegarek został zniszczony, obraża się, a Władca Ciem wysyła do niej akumę. Alix staje się super-złoczyńcą i przyjmuje imię Czasołamaczka.

Charakter

Alix jest pewna siebie, odważna i uwielbia wyzwania. Bardzo przywiązała się do prezentu, który dostała od taty na urodziny.

Po przemianie w Czasołamaczkę, staje się pewniejsza siebie oraz nieufna. Potrzebuje mocy, aby móc cofnąć się w czasie i nie dopuścić do zniszczenia zegarka. Użyła do tego rolek, w których znajduje się Akuma.

Wygląd

Włosy Alix są krótkie, różowe i sterczą na wszystkie strony. Posiada ona jasną cerę i niebieskie oczy. Włosy spina z prawej strony w kucyka, aby je uporządkować.

Dziewczyna nosi brązowy podkoszulek na ramiączkach, pod nim czarny kombinezon z wężowymi ornamentami. Na nogach ma czarne spodnie do kolan, nosi wysokie, czarne trampki z różowymi sznurówkami i białą podeszwą,ze wzorkiem w żółte kwadraty. Na nogach ma również czarne skarpetki z różowymi paskami. Kiedy jeździ na rolkach, nosi czarne ochraniacze na łokciach i kolanach, a także ciemny kask, który zapina pod szyją.

Jako Czasołamaczka ma na głowie czarny kask z czerwonym wzorem z tyłu oraz jasnozielonymi wizjerami. Jej kombinezon jest srebrno-zielony. Na klatce piersiowej ma symbol pomarańczowej klepsydry. Na rękach, blisko dłoni, ma świecące na zielono mierniki, które pozwalają na pomiar maksymalnej prędkości względem czasu.

Relacje

Dziewczyna kocha swojego ojca. Cieszy się, że to właśnie jej podarował cenny zegarek, przekazywany z pokolenia na pokolenie w jej rodzinie.

Na czas wyścigu, Alix przekazała jej swój cenny zegarek, aby go pilnowała. Kiedy usłyszała, że jest zniszczony, zdenerwowała się na wszystkich, w tym na Alyę.

Kim jest rywalem Alix. W odcinku Czasołamaczka, ścigali się dookoła Wieży Eiffla – Kim biegnąc, dziewczyna natomiast jadąc na rolkach. Alix nie znosi wyzwań, które wymyśla chłopak.

Występowania

Ciekawostki

Przypisy

Zobacz też...