FANDOM

 Alya Césaire LB2 Galeria 
Uwaga! Ta postać jest przyszłą właścicielką Miraculum Lisa. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat, kliknij tutaj.
Alya Césaire/Lady Wifi

Alya full body

Lady Wifi full body

Informacje produkcyjne
Głos: Marta Dylewska (polski)
Carrie Keranen (angielski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Marlena Césaire (matka)
Otis Césaire (ojciec)
Ella i Etta Césaire (siostry)
Przyjaciele: Marinette Dupain-Cheng
Adrien Agreste
Miłosne zainteresowania: Nino Lahiffe
Wrogowie: Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Chloé Bourgeois
Broń: Smartfon (jako Lady Wifi)
Jak go nie ocalisz szybko, stracisz Kota moja rybko!

—Alya, "Lady Wifi"

Alya Césaire – najlepsza przyjaciółka Marinette. Uczęszcza do paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Lady Wifi zostaje zawieszona na tydzień przez dyrektora z powodu fałszywych zeznań Chloé, przez co staje się kolejną ofiarą akumy i zmienia się w super-złoczyńcę - Lady Wifi.

Osobowość

Alya jest energiczna, lojalna, ciekawska oraz bardzo konkretna i pomocna. Często pomaga swojej przyjaciółce przezwyciężyć nieśmiałość. Jest ewidentnie uzależniona od swojego smartfona. Prowadzi Biedrobloga, stronę w pełni poświęconą Biedronce. Dziewczyna łatwo się ekscytuje sprawami związanymi z paryską super-bohaterką. Zbyt pochopnie wyciąga wnioski. Możemy to zobaczyć w odcinku Lady Wifi, kiedy twierdzi, że to Chloé jest Biedronką. Często ryzykuje swoim bezpieczeństwem, aby zdobyć informacje na swojego bloga. Zamierza odkryć prawdziwą tożsamość Biedronki za wszelką cenę.

Lady Wifi jest pewna siebie i przebiegła. Zrobi wszystko, aby odkryć prawdziwą tożsamość Biedronki i ujawnić ją ludziom.

Wygląd

Alya jest średniego wzrostu, o ciemnej karnacji i piwnych oczach. Ma ciemnobrązowe, falowane włosy z jasnymi końcówkami podchodzącymi pod kolor rudy. Nad prawą brwią widnieje pieprzyk. Nosi okulary z czarnymi, grubymi oprawkami. Ubiera się w biało-pomarańczowo-fioletową koszulę w kratkę, niebieskie dżinsy oraz czarno-białe tenisówki.

Jako Lady Wifi nosi na sobie czarny strój z białymi zdobieniami. Na popiersiu ma fioletowy symbol Wifi. Jej twarz w połowie zakryta jest czarną maską, a oczy przybierają czerwoną barwę. Jej fryzura nie ulega żadnym zmianom.

Relacje

MP Marinette lokking at Alya

Alya cieszy się ze sukcesu Marinette

Alya i Marinette są najlepszymi przyjaciółkami, często się spotykają i pomagają sobie nawzajem. Mulatka często zachęca tę drugą, aby porozmawiała z Adrienem. Alya pomaga jej również zdobyć serce chłopaka.

Dziewczyna jest wielką fanką Biedronki i prowadzi fan-blog o nazwie Biedroblog, który w pełni poświęca swojej idolce. Chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej informacji oraz odkryć jej prawdziwą tożsamość. Zdaje się wiedzieć, że przemiany super-bohaterów są tymczasowe.

Mimo, że nie rozmawiają zbyt często, zdają się ze sobą przyjaźnić. Alya nie ma problemów, aby swobodnie rozmawiać z chłopakiem, czy też poprosić go o przysługę.

Dziewczyna zastanawia się, kim jest Czarny Kot i również chce odkryć jego prawdziwą tożsamość. Podejrzewała nawet, że może być nim Adrien. Podejrzenia wzięły się od przerobionego zdjęcia, które sama zrobiła.

...

Alya i Nino dobrze się ze sobą dogadują. W odcinku Lady Wifi, Nino pomaga dziewczynie zdemaskować Chloe, kiedy Alya podejrzewa, że to właśnie ona może być Biedronką. W odcinku Postraszycielka pracują razem nad scenariuszem do filmu. Kiedy dziewczyna dowiaduje się o zmianach w scenariuszu, pomiędzy nimi dochodzi do sprzeczki. Początkowo chłopak podkochiwał się w przyjaciółce Alyi, później się to zmieniło, gdy zostali zamknięci przez Biedronkę w klatce w zoo na kilka godzin. Alya i Nino zakochali się w sobie i od tamtej pory są parą.

Dziewczyny nie lubią się, jednak Alya zdaje się ją tolerować. W odcinku Lady Wifi zauważa jak Chloé chowa do swojej torebki kostium Biedronki oraz jo-jo, przez co podejrzewa, że to właśnie ona jest Biedronką.

Występowania

Ciekawostki

Alya&Marinette koncepcja

Marinette i Alya (po prawej) w koncepcji

  • Ma 166 centymetrów wzrostu.
  • Jest jedną z niewielu postaci (z wyjątkiem głównych bohaterów), które pojawiają się w każdym odcinku.
  • W 12 odcinku została wice-przewodniczącą.
  • W przyszłości chce zostać reporterką. Zostało to zdradzone w 5 odcinku Miraculum: Sekrety - Marinette et Alya.
  • Marinette wspomina w jednym z sekretnych odcinków, że Alya jest świetnym obserwatorem.
  • W odcinku Lady Wifi przerobiła zdjęcia Adriena sugerując, że wyglądem przypomina Czarnego Kota.
  • W odcinku Lady Wifi dowiadujemy się, że dziewczyna prowadzi szkolny blog.
  • W odcinku Panterman możemy poznać jej numer telefonu: +33636768.
  • We wcześniejszej koncepcji serialu, dziewczyna nie nosiła okularów. Zamiast tego miała na głowie okulary przeciwsłoneczne.
  • Jej rodzina pochodzi z Martyniki.
    • Ich nazwisko może być odniesieniem do Aimé Césaire'a - afrokaraibsko-francuskiego pisarza i polityka, który żył i mieszkał na tym zamorskim departamencie.

Zobacz też...