FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM.png
Uwaga, spoiler!
Uwaga! Jest to artykuł zapowiedzianej postaci, która nie pojawiła się jeszcze w serialu.
 Anansi LB2.png Galeria 
Anansi
Anansi.png
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀

Anansi, znana też jako Nancy[1] - jest postacią stworzoną przez Thomasa Astruca, która prawdopodobnie pojawi się w drugim sezonie. Thomas udostępnił rysunki kobiety na swoim Twitterze 13 sierpnia[2].

Wygląd

Włosy Anansi przypominają dredy związane w koński ogon.

Jeden z rysunków pokazuje kobietę ubraną w niebieski top z pająkiem po lewej stronie, pomarańczowe spodenki do kolan, ochraniacze na nogi oraz buty wyglądające jak trampki.

Kolejny przedstawia strój, gdzie wzór pająka obejmuje całą jej koszulę, co sugeruje, że może ona mieć formę bohatera lub złoczyńcy.

Na pozostałych dwóch rysunkach ma pasek z imieniem Anansi/Nancy, spodenki z gwiazdami (brak wzoru z pająkiem).

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi z afrykańskiej bajki, gdzie główny bohater nazywa się Anansi.
    • Według opowieści, Anansi przybiera postać pająka i jest uważany za ducha, który zna wszystkie historie.
  • Istnienie Anansi zostało po raz pierwszy ukazane we wcześniejszym poście Thomasa Astruca, gdzie zadał pytanie na temat postaci: "Czy boisz się pająków?"[3].
  • Na Instagramie Jeremy Zag zamieścił zdjęcie, które przedstawiało ekipę pracującą nad drugim sezonem serialu. Na jednym z ekranów (prawy dolny róg) można ujrzeć model Anansi. Można zobaczyć również porównanie jej wzrostu ze wzrostem Alyi.[4]

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki