Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

André Bourgeois

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
 André Bourgeois LB2.png Galeria 
André Bourgeois
Mayor.png
Informacje produkcyjne
Głos: Jacek Król (polski)
Joe Ochman (Angielski)

Fernando Castro (Hiszpański)

Informacje dodatkowe
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Chloé Bourgeois (córka)

André Bourgeois – burmistrz Paryża i ojciec Chloé Bourgeois.

Osobowość

André strasznie rozpieszcza swoją córkę. Potrafi zrobić dosłownie wszystko, żeby Chloé miała jak najlepiej, nawet kosztem innych, przez co dosyć często nadużywa przywilejów, jakie posiada jako burmistrz Paryża. Da się zauważyć, że jest dumny ze swojej posady i chce ją zachować jak najdłużej.

Wygląd

André jest dość wysokim i tęgim mężczyzną. Ma krótkie, siwe włosy, zaczesane do tyłu i jasnoniebieskie oczy. Zawsze ubrany jest w czarny garnitur z trzema dużymi guzikami oraz w spodnie w tym samym kolorze, białą koszulę i bordowy krawat. Zazwyczaj zakłada również szarfę w kolorach flagi Francji.

Relacje

Mężczyzna kocha swoją córkę, ale za bardzo ją rozpieszcza. Jest w stanie oddać wszystko za zapewnienie jej bezpieczeństwa i wszelkich wygód.

Jest niezwykle wdzięczny bohaterom za chronienie miasta i wielokrotne uratowanie jego córki.

Burmistrz nie zna jej za dobrze, ale gdy tylko Chloé oskarża ją o kradzież jej bransoletki, André od razu bezpodstawnie obwinia dziewczynę i nakazuje ją aresztować.

Występowania

Ciekawostki

  • Ponosi odpowiedzialność za akumizację Armand'a i funkcjonariusza Roger'a.
  • W odcinku Czarny Miecz został wybrany na burmistrza po raz czwarty.
    • We Francji kadencja burmistrza wynosi sześć lat. Dzięki temu dowiadujemy się, że sprawuje tą funkcję od osiemnastu lat.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki