FANDOM

 ArcyGlina LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji 
Rogercop FotoEpisodio
ArcyGlina

Rogercop

ArcyGlina — dziewiąty odcinek serialu.

Opis

Po wyrzuceniu przez burmistrza policjant Roger staje się Arcygliną — czarnym charakterem, któremu wydaje się, że wprowadza ład, rządząc Paryżem jako dyktator.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

W szkole urządzany jest dzień kariery. Wszyscy uczniowie przyszli do szkoły ze swoimi rodzicami. Każdy po kolei opowiada o swojej pracy, o tym, co jest w niej najważniejsze. Przyszli wszyscy rodzice oprócz ojca Adriena. Ojciec Marinette opowiada o pracy piekarza, podczas gdy Adrien próbuje dodzwonić się do Gabriela Agresta.

Matka Alyi opowiada o pracy kucharza, a ojciec Sabriny o pracy policjanta. Marinette roznosi po klasie przygotowane rogaliki specjalnie upieczone na ten dzień.

W tym czasie Chloé bawi się swoją nową bransoletką. Trzyma ją w specjalnym pudełku, trochę przypominający opakowanie dla sera camembert. Widzi to Plagg, który kocha ser. Przez nikogo niezauważony wlatuje do torby Chloé. Prócz sera, Plagg uwielbia też błyskotki. Zaczyna bawić się bransoletką, która klinuje mu się na głowie, gdy Chloé trąca swoją torbę, a Marinette przewraca się przez rozsypane rzeczy. Podczas przemowy ojca Sabriny, Rogera, Chloé wszczyna alarm, że zaginęła jej bransoletka.

Oskarża Marinette o kradzież. Wywiązuje się kłótnia, gdzie Chloé każe ojcu coś zrobić, burmistrz natomiast każe policjantowi przeszukać Marinette, na co jej ojciec kategorycznie zabrania rewizji swojej córki. Roger odmawia, na co burmistrz zwalnia go z obecnego stanowiska.

Roger wybiega z sali przerażony, zszokowany i zły. Jest to wspaniała okazja dla Władcy Ciem, który dzięki swojej akumie może zawładnąć jego duszą. W klasie dalej trwa kłótnia. Nikt nie może dojść do porozumienia. Postanawiają obejrzeć film, który cały czas nagrywał Nino.

Okazuje się, że dużo osób miało związek z zaginioną błyskotką. Natomiast Plagg próbuje uwolnić się z niej. Zauważa to Adrien, łapie Plagga i wychodzi z sali. Na zewnątrz zauważają nowego złoczyńcę, który właśnie wkracza do szkoły. Wściekły burmistrz idzie na skargę do dyrektora szkoły. W klasie uczniowie próbują dojść do porozumienia, gdy nagle wchodzi Arcyglina, szukając burmistrza. Marinette wymyka się szybko z sali, aby przemienić się w Biedronkę.

W tym czasie Adrien próbuje ściągnąć bransoletkę z głowy Plagga. Gdy mu się to w końcu udaje, zmienia się w Czarnego Kota. Arcyglina w końcu znajduje burmistrza i chce go aresztować za nadużycie swoich praw. Jednak przybywa Biedronka i próbuje zatrzymać złoczyńcę. Burmistrz szybko ucieka. Do Arcygliny podchodzi Chloé, która chce, aby pomógł jej odnaleźć bransoletkę.

Złoczyńca ignoruje ją i dalej stara się gonić burmistrza. Biedronka i Czarny Kot próbują go zatrzymać, jednak nie udaje im się to. Arcyglina wsiada do swojego samochodu, a Chloe razem z nim. Widzą to nasi bohaterowie, dlatego próbują tym bardziej dotrzeć do złoczyńcy. Wskakują na samochód. Arcyglina wzbija się w powietrze i próbuje zrzucić zbędny balast. Gdy to mu się udaje, leci do ratusza, a nasi bohaterowie próbują nie zginąć zrzuceni z takiej wysokości.

Spadającego Czarnego Kota ratuje Biedronka i razem biegną na pomoc burmistrzowi. Arcyglina tymczasem wpada do domu, gdzie mieszkają państwo Bourgeois. Zakłada kajdanki panu burmistrzowi i Chloe. Zmusza burmistrza, aby zrzekł się władzy i przekazał ją mu. Arcyglina ogłasza, że Biedronka i Czarny Kot są poszukiwani, dlatego trzeba ich aresztować.

Biedronka ma plan, aby zakraść się po cichu do domu rausza, a Czarny Kot ma w tym czasie zająć się wszystkimi policjantami, którzy chcą ich zatrzymać. Jej plan nie wypala, ponieważ Chloé ją zauważa i głośno jej kibicuje. Arcyglina atakuje super-bohaterkę. Na pomoc przychodzi jej Czarny Kot.

Złoczyńca każe ojcu i córce zatrzymać bohaterów, jednak oni szybko się z nimi rozprawiają. Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, aby pokonać Arcyglinę. Zbiera potrzebne jej do tego rzeczy, aby zrobić z nich pułapkę. Ostatni element, którego potrzebuje to okrągły pierścień.

Czarny Kot przypomina sobie o bransoletce i niezauważenie podrzuca ją. Pokazuje ją Biedronce. Dzięki temu powstrzymują złoczyńcę i wypędzają akumę. Gdy wszystko wraca już do normy Biedronka wrzuca bransoletkę do torby Chloé. Ta ją tam znajduje, a burmistrz przeprasza Rogera za niesłuszne oskarżenia. Przywraca go na stanowisko i awansuje.

Bohaterowie

Główni Bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Zobacz także...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Wydane/zapowiedziane odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraL'InsaisissableReverserAnansiSandboyMalediktatorFrozerStyle Queen

Nadchodzące odcinki

Queen WaspCatalysteMayura

TBA

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWszystkiego Najlepszego!Le Combat des ReinesLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNino

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Un dîner de haut volParfum CorséChat PerchéCher InconnuChat MaillerieFleur FataleNeckRace

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVA