FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
August/Bobogigant

Giri

Base

Informacje produkcyjne
Głos: Joanna Pach-Żbikowska (polski)
Caroline Combes (francuski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż, Francja
Rodzina: Mama Auguste
Wrogowie: Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)

Auguste - mały chłopiec, syn kobiety nieznanej z imienia. W odcinku Bobogigant staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem. Pod wpływem Akumy zamienia się w Bobogiganta.

Osobowość

Auguste jest bardzo żywym i pozytywnym dzieckiem. Bardzo lubi bawić się swoją grzecznością i w większości czasu jest grzeczny. Zaczyna jednak płakać, coś traci, np. upuści butelkę. W tedy trudno jest go uspokoić. Bardzo lubi słodycze.

Jako Gigantitan jest bardzo kapryśny i radosny. Jego celem jest zdobycie lizaka. Jest bardzo zadowolony kiedy odnajdzie przedmiot przypominający słodycze, jednak na jego twarzy szybko pojawia się zawód i zaczyna płakać, kiedy okazuje, że dany przedmiot jest niesmaczny. Bardzo łatwo go rozproszyć innymi rzeczami, którymi mógłby się bawić.

Wygląd

Chłopczyk ma ciemną karnację, krótkie, ciemnobrązowe włosy oraz zielone oczy.

Ubrany jest fioletowe body z białymi paskami na brzuchu oraz białymi rękawkami i nogawkami. Rękawki stroju wykończone są paskiem w kolorze fioletu. Do tego nosi również fioletowe buciki. Ma lewej rączce ma złotą bransoletkę.

Po przemianie oczy chłopca zmieniają się. Z zieleni przybierają kolor ciemnego fioletu, natomiast twardówka staje się zielona. Jego głowę zakrywa fioletowa "czapka" na której zanjduje się zielony kosmyk imitujący dziecięce włosy. Oczy zakryte są przez różową maskę. Gigantitan ubrany jest w fioletowy kostium z różowymi wykończeniami na rękawkach oraz jaśniejsze rękawiczki. Buciki mają zielono-różową podeszwę. Na brzuchu super-złoczyńcy znajduje się czarny znak ze smoczkiem na zielonym tle oraz różową obramówką. Na lewym ręku nosi zielono-fioletową bransoletkę.

Występowania

Ciekawostki

  • Jest najmłodszą ofiarą Władcy Ciem.
  • Został zaakumowany przypadkowo. Kiedy szofer Adriena uspokoił się, Akuma obrała chłopca na swój cel.

Zobacz też...