FANDOM

 Aurore Beauréal LB2 Galeria 
Aurore Beauréal/Nawałnica

Aurore

Stormy Weather pic 2

Informacje produkcyjne
Głos: Aleksandra Radwan (polski)
Mela Lee (angielski)
Geneviève Doang (francuski)
Informacje dodatkowe
Pełne imię: Aurore Beauréal
Przezwiska: Nawałnica
Królowa Lodu
Śnieżnowłosa
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Wrogowie: Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Mireille Caquet
Broń: Parasol
Zdaje się, że Matka Natura zmieniła plany.

Otóż lato w tym roku się wcale nie odbędzie!

—Aurore, "Nawałnica"

Aurore Beauréal – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. Startowała w konkursie na nową młodą pogodynkę w KIDZ+. Kiedy wygrywa jej rywalka, Mireille Caquet, doprowadza ją to do furii. Władca Ciem, czując jej słabość, posyła do niej akumę. Dziewczyna przemienia się w tytułowego złoczyńcę odcinka — Nawałnicę.

Osobowość

Aurore sprawia wrażenie uroczej dziewczyny, jest jednak zbyt dumna i pewna siebie. Ze względu na swoją arogancję była zła na Mireille, gdy przegrała z nią w konkursie na pogodynkę.

Jako super-złoczyńca staje się agresywna i niegrzeczna. Głośno mówi o swoich uczuciach. Chce zemścić się na Mireille, dlatego więzi ją w lodzie oraz atakuje jej fanów. Chce zostać paryską pogodynką i decydować o pogodzie.

Wygląd

Aurore jest wysoka i szczupła, ma blond włosy związane z tyłu niebieskimi gumkami w dwa kucyki. Jej oczy są koloru turkusowego. Ubrana jest w błękitną sukienkę w jasno-żółte groszki z białym kołnierzykiem i paskiem w talii o tym samym kolorze. Zakłada do tego żółte pantofle. Zazwyczaj nosi ze sobą błękitny parasol z nadrukowanymi białymi chmurkami i żółtym środkiem.

Dziewczyna ma purpurowo-szare oczy, granatowe włosy z liliową grzywką oraz pasemkami. Jej usta mają odcień delikatnego fioletu. Na twarzy ma czarną maskę, która otacza oczy, a na policzkach zamienia się w małe pioruny. Nosi sukienkę do kolan, która u góry jest ciemnofioletowa, a od pasa w dół ciemnoniebieska. Ma jej brzuchu widnieje znak pioruna. Rękawy jej stroju, rękawiczki oraz buty są białe, zakończone piorunami. Nosi również ciemnofioletowe rajstopy. Jej broń to ciemnofioletowa parasolka z czarnym uchwytem.

Umiejętności

Dzięki swojemu parasolowi może kontrolować pogodę. Potrafi latać i stworzyć podmuchy wiatru oraz pioruny. Umie również wywołać potężne burze z silnym wiatrem i gradem oraz zamrażać.

Występowania

Transformacja

Miraculous - Stormy Weather's Transformation

Ciekawostki

  • W francuskiej wersji językowej Nawałnica jest nazywana Climatika, a w angielskiej Stormy Weather.
  • Była na zdjęciu klasowym z Mireille w odcinku Reflekta, co świadczy o tym, że chodzą do jednej klasy.
  • W odcinku Mroczny Amor możemy zauważyć, że jest fanką Adriena.
  • Jest jedyną osobą, która próbowała bronić się przed Akumą po zobaczeniu jej.

Zobacz też...