FANDOM

Tumblr inline nwufz6O66f1szntk7 1280
Błędy w animacji

Errors in animation

UWAGA! Na tej stronie będą podawane minuty i sekundy, w których wystąpiły błędy animacyjne.

Błędy w animacji — błędy występujące w animacji i treści kanonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Ogólne, dotyczące całości serialu

  • Szkoła, do której uczęszczają główni bohaterowie, w polskim dubbingu jest nazywana liceum. Podczas kiedy ona nim nie jest. We Francji, collège jest dla francuskich uczniów od szóstych klas (wiek: 11-12) do klas trzech (wiek: 14-15).

Sezon 1

Nawałnica

  • 16:48 - 16:57 - 17:07 — Podczas sceny na dachu Czarny Kot trzyma Biedronkę za rękę. W kolejnej scenie, gdzie pokazani są w całości, trzymają się nadal za ręce. A już w następnej scenie, kiedy Biedronka patrzy na niego ze złością, żeby ją puścił, trzyma ją za nadgarstek.

Bańkor

  • 11:28Rose ma brązowe włosy.
  • 12:18 — Pomimo przemiany z Biedronki, Marinette ma dalej czerwone wstążki we włosach.
  • 15:14-15:20Juleka, Nathanaël oraz Mylène znajdują się po prawej stronie schodów. W następnych ujęciu widać ich po drugiej stronie, obok Rose, Kima oraz Maxa. Wtedy pojawiają się również Chloé, Sabrina oraz Alix, których nie było wcześniej widać.
  • 17:12 — Czarnemu Kotu skończyły się poduszeczki na pierścieniu, a i tak przez długi czas jest jeszcze w przebraniu.

Kotowtór

  • 18:13Czarny Kot pokazuje Biedronce, ile ma poduszeczek na pierścieniu (ma jedną), a za sekundę ma ich 5.
  • 8:47 - 11:04Kotowtór kradnie obraz Mona Lisa, pomimo tego, gdy Czarny Kot wchodzi do muzeum, obraz nadal jest na swoim miejscu.
  • 12:55 - 13:54 - 18:29 — Dolna część Jo-jo Biedronki jest czarna w czerwone kropki, a nie tak jak dotychczas, czerwona w czarne kropki (Thomas Astruc potwierdził na Twitterze, że to jest błąd).[1]

Czasołamaczka

  • 11:37-11:44Ivan chowa się za drzewkiem przed Czasołamaczką, jednak gdy dziewczyna ląduje na ziemi, Ivan siedzi na ziemi i nie widać żadnego drzewka.
  • 12:00 - 12:27 — Po ochronieniu Biedronki, Czarny Kot ma otwarte oczy, scenę później są zamknięte, jednak kilka sekund później znowu są otwarte.

Pan Gołąb

  • 16:14-16:18 — Gdy Biedronka użyła Szczęśliwego Trafu, moneta była czarna w czerwone kropki, a gdy upadła jej na rękę była czerwona w czarne kropki. Lecz, gdy wrzucała ją do automatu ponownie była czarna.
  • 16:45 - 17:56Biedronka wrzuca monetę do automatu, mimo to, gdy używa Niezwykłej Biedronki, nadal ją ma.

Lady Wifi

  • 13:13Czarny Kot ma 2 swoje kije (w ręce i na plecach).
  • 16:22 - 17:22 — Na blacie stoi jedna mikrofalówka, którą zabiera Biedronka. Minutę później w tym samym miejscu, stoją dwie kuchenki mikrofalowe.

Ilustrachor

Chcę, żeby Marinette mnie pokochała

Natomiast Władca Ciem odpowiada:

A ja chcę zdobyć jej Miraculum

Wychodzi na to, że Władca Ciem wie, że Marinette posiada Miraculum, ale to tylko błąd w polskim dubbingu.

  • 16:52Koci Kij w trakcie dialogu Biedronki i Kota jest czarny, natomiast gdy kamera pokazuje rzut pokoju, widzimy, że kij jest srebrny. Niespełna parę sekund później widzimy Kota odpierającego atak Ilustrachora za pomocą czarnego kija, a później, gdy zatrzymuje on piłę rzuconą w stronę Chloé. Kij pozostaje czarny do zakończenia sceny.
  • 18:04 — Widać wyraźnie, że Koci Kij wystaje zza pleców Kota, choć przed chwilą był wbity w dwóch częściach w ścianę za Ilustrachorem.
  • 18:11 — Widzimy, że Kotu zostały około cztery minuty do detransformacji, a w 18:56 została mu mniej niż minuta.
  • 18:11 — Kula, którą Ilustrachor dorysował Kotu znikła, zanim Biedronka użyła swojej mocy.
  • 7:03 - 9:10 — Wychodząc z pokoju Chloé Marinette upuszcza przerobiony rysunek na podłogę. Jednak, gdy Ilustrachor podaje jej zaproszenie na imprezę i wychodzi, wyciąga go z wewnętrznej kieszeni swetra.
  • 8:18 - 8:40 — Okno do pokoju jest „wymazane”, w 40 sekundzie 8 minuty widzimy całe okno, potem znowu jest wymazane.

ArcyGlina

Mroczny Amor

  • 16:07- 16:13 — Podczas sceny „tworzenia” Kotaklizmu, Czarny Kot mimo że został zestrzelony strzałą nienawiści, ma nadal normalne usta.
  • 16:58- 17:02 — Łuk Mrocznego Amora znika na kilka sekund z jego ręki, po czym znowu się pojawia.

Postraszycielka

Oboje wiemy, że Władca Ciem znalazł sobie kolejną ofiarę w kimś z naszej szkoły

To tak, jakby wiedział, że Biedronka chodzi razem z nim do jednej szkoły (błąd polskiego dubbingu).

  • 11:11Adrien zdejmuje but, a podczas transformacji ma go.
  • 20:25- 20:41 — Po odpędzeniu Akumy z przypinki Mylène, ta ją nadal ma, ale na końcu filmu Nino już jej nie ma.

Czarny Miecz

Mim

  • 13:11Biedronka i Czarny kot wnieśli się na kiju, który jest również doczepiony do pleców Czarnego Kota.
  • 14:31-14:36Czarny Kot używa kija, osłaniając autobus, jednak na jego plecach widać Koci kij.
  • 18:15 — Mimo że z kolczyków Biedronki znika ostatnia kropka, wygląd dziewczyny nie zmienia się.

Kung Zup

Gracz

  • 8:18 — W tle widać zdjęcia Adriena, mimo że Marinette wcześniej je zdjęła.
  • 4:32 — Podczas gdy Max opuszcza bibliotekę po przegranej grze, odzywa się Kim, ale jego usta się nie ruszają.

Lalkarka

Simon Mówi

  • 14:10 — Kiedy Adrien się rumieni, jego rumieniec po chwili znika.

Wonna Księżniczka

  • 2:57 - 3:28 — Gdy Adrien przybiega do Nino, na schodach nikogo nie ma. Po chwili, gdy Marinette z nich schodzi, aby podać Adrienowi notatki, są tam ludzie.
  • 11:01Tikki zamiast być schowana w kieszeni marynarki księcia Aliego, unosi się przed nią.

Diablo Rockman

  • 15:49- 18:02 — deska, na której stoi XY, pęka. W następnych scenach można zauważyć, że znowu jest ona cała, po czym ostatecznie pęknięty wcześniej kawałek odrywa się.

Reflekta

  • 8:50 — W tle obok Kima widzimy lewitującą fryzurę Maxa.

Antybiedrona

  • 9:04 - 9:08 — Z twarzy Chloé znika maska z jej kostiumu Biedronki. W następnej scenie maska pojawia się ponownie.

Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)

  • 9:40 - 11:20Adrien ma na sobie pierścień, mimo że go jeszcze nie założył.

Kamienne Serce (Początki - część 2)

Sezon 2

Uwaga! Do błędów z 2 sezonu trzeba dopisać czas.

Kolekcjoner

  • Skąd Gabriel wiedział, że Biedronka i Czarny Kot go podejrzewają? Jego książka zaginęła, ale nie wiedział kto dokładnie to ma, a w całym odcinku widać, jakby wiedział, że książkę ma Biedronka

Królowa Wizji

  • Marinette przemienia się w Biedronkę na klatce schodowej budynku, a następnie wyskakuje przez balkon w swoim pokoju. Nie mogła tak zrobić, ponieważ Alya i Manon by ją widziały.

Robotus

  • Gdy Marinette cofa się do szatni po torbę, nie ma przy sobie torebki, w której zwykle jest Tikki. Gdy wchodzi do pomieszczenia, torebka jest normalnie przewieszona przez ramię.
  • Podczas przemiany Adriena w Czarnego Kota, widać Plagga w tle okna w pokoju Adriena, a przemieniają się w szkolnej toalecie.

Bobogigant

  • Przedstawiony znak, którym operują dziewczęta to znak "zakaz postoju", a nie tak jak mówią "zakaz parkowania"

Mrożownik

  • Kobieta, którą w Bobogigancie była mamą Auguste, w ciągu kilku scen jest z dwoma panami.
  • W jednej scenie kilka części włosów Biedronki są szare.

Mroczna Sowa

  • Kotek, którego bohaterowie chcą uratować przed zgnieceniem przez autobus, na początku ma zielone oczka, a później niebieskie.

Mrożownik

  • Kobieta z wózkiem będąca przed zatrzymanym autobusem chwilę później wychodzi z autobusu.

Odcinki specjalne

Mikołajdak

  • 1:40 — Napis na oknie oraz logo wewnątrz piekarni nie zostało odwrócone.
  • 5:05 - 5:12Plagg nie zostawia śladów na śniegu.

Przypisy