FANDOM

 Bańkor LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
ElBubbler EnElCielo
Bańkor

Le Bulleur

Bańkor – drugi odcinek serialu.

Opis

Najlepszy przyjaciel Adriena, Nino Lahiffe, zostaje zaakumowany w Bańkora — złoczyńcę, który łapie dorosłych w bańki i wysyła ich wysoko w powietrze.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Nastał dzień urodzin Adriena, a Marinette, która się w nim potajemnie podkochuje, przygotowała dla niego prezent. Nie jest to zbyt wesoły dzień dla naszego bohatera, ponieważ chciałby wyprawić imprezę z okazji swoich urodzin, ale jego ojciec mu nie pozwala. Zwierza się swojemu najlepszemu przyjacielowi Nino, który jest oburzony zachowaniem ojca Adriena.

Rozmowie chłopaków przysłuchuje się Alya oraz Marinette, która próbuje zdobyć się na odwagę i wręczyć Adrienowi swój prezent. Widzi to Chloé Bourgeois, która również podkochuje się w chłopaku, odpycha Marinette i zaczyna z nim flirtować, jednak po Adriena podjeżdża limuzyna i musi on jechać na sesję zdjęciową. Nino natomiast ma zamiar wybrać się do pana Agreste, by przekonać go co do imprezy urodzinowej jego syna.

Marinette i Alya również wybrały się do domu Adriena, by przekazać prezent od Marinette. Zaraz po nich zjawia się Nino i rozmawia z panem Agreste, a chwilę później zjawia się Adrien. Gabriel Agreste wyrzuca przyjaciela swojego syna z domu mówiąc, że ma na niego zły wpływ.

Nino wychodzi zły i zawiedziony postawą dorosłego, jest to znakomita okazja dla Władcy Ciem, by wypuścić akumę, aby zawładnęła duszą chłopaka. Nino staje się złoczyńcą, zwanym Bańkorem i postanawia zlikwidować wszystkich dorosłych. Gdy Adrien wychodzi na zewnątrz czeka na niego niespodzianka zorganizowana przez Bańkora. Chłopak chce go powstrzymać, jednak Plagg namawia go, by na chwilę odpuścił i zabawił się, gdyż taka okazja może się więcej razy nie powtórzyć.

Gdy rodzice Marinette nagle unoszą się do góry w wielkich bańkach, nasza bohaterka przemienia się w Biedronkę, by uratować dorosłych. Jednak gdy dociera do Bańkora okazuje się, że urządził on imprezę dla Adriena, na której są wszyscy ich przyjaciele z klasy.

Biedronka, widząc Adriena tańczącego z Chloe wykorzystuje swoją moc na Szczęśliwy Traf, by powstrzymać ich przed wspólnym tańcem. Musi też, zaraz szybko zniknąć, aby nie przemienić się na oczach przyjaciół. Już jako Marinette przychodzi na imprezę, gdzie łapie ją Alya i razem idą do gabinetu asystentki pana Agreste, by podpisać prezent od Marinette, o czym ona wcześniej zapomniała. Jednocześnie Tikki, kwami Marinette nabiera energii na następną przemianę.

Bańkor w tym czasie zaczyna zamykać już nie tylko dorosłych w bańkach, ale również tych, co mu się sprzeciwiają. Pojawia się Biedronka, a Adrien uświadamia sobie, że zamiast się bawić, powinien pomóc jej w pokonaniu złoczyńcy, więc wbiega do domu i zmienia się w Czarnego Kota.

We dwójkę próbują powstrzymać Bańkora, niszcząc jego obręcz do puszczania baniek. Gdy wszystko wraca już do normy, nasi bohaterowie znikają, aby nikt nie widział, kim są po przemianie. Następnego dnia w szkole pojawia się Adrien z szalikiem od Marinette. Dziewczyna jest niewyobrażalnie szczęśliwa. Jednak, gdy chłopak mówi, że to prezent od jego ojca, jest bardzo zdziwiona. Nie wyprowadza chłopaka z błędu, widzi jaki jest szczęśliwy, że ojciec w końcu o nim pomyślał.

Postacie

Główni bohaterowie 

Pozostali

Ciekawostki

  • Kamera w posiadłości Agrestów, dzięki której można zobaczyć kto stoi przy bramie wjazdowej, jest nawiązaniem do serii Gwiezdne Wojny.[1]
  • Marinette dwukrotnie używa Szczęśliwego Trafu.
  • Na kartce przypiętej do prezentu urodzinowego dla Adriena widnieje napis "Bises Marinette". Można to przetłumaczyć jako "Całusy Marinette".

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

ve Odcinki Pokaż/Ukryj
KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiGorizillaCaptain HardrockZombizouSyrenRossignobleL'InsaisissableStyle QueenQueen WaspMalediktorFrozerReverserSandboyAnansiCatalysteMayura
TBA
Odcinki specjalne
PoczątkiMikołajdakHappy Birthday to You!Le Combat des ReinesLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska LegendaBiedronka w Nowym Jorku
Internetowe serie
Miraculum: Sekrety
Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNino
Miraculum: Opowieści z Paryża
RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet
Historie o Miraculum
Miraculous Chibi Show
Rooftop DinnerCatnip FragranceThe ChaseCuriosity Kicked the CatNeckRaceCutest Cat Fight
Inne media
Ladybug PVMiraculous Ladybug OVAMiraculous (film)Miraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)