FANDOM

 Bańkor LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
ElBubbler EnElCielo
Bańkor

Le Bulleur
"Bańkor"
Sezon 1, Odcinek 2
TB Start
Kod prod.: 109
Francuski tytuł: Le Bulleur
Angielski tytuł: The Bubbler
Emisja we Francji: 20.10.2015
Emisja w USA: 6.12.2015
Emisja w Polsce: 08.02.2016
Emisja w Korei Południowej: 8.09.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Nawałnica"
Następny
"Kotowtór"

Bańkor – drugi odcinek serialu.

Streszczenie

Adrien ma urodziny. Marinette ma dla niego prezent, lecz nie odnajduje odwagi, aby mu dać go osobiście, dlatego wrzuca go do skrzynki pocztowej chłopaka. Nino – najlepszy przyjaciel Adriena próbuje namówić jego ojca, aby pozwolił mu zorganizować imprezę urodzinową dla kolegi, lecz on odmawia. Przez nagły atak gniewu zamienia się w super-złoczyńcę. W gniewie tworzy bańki, za pomocą których wysyła wszystkich dorosłych wysoko nad ziemię. Czarny Kot i Biedronka znów będą musieli uratować Paryż.

Opis

Bańkor
Nastał dzień urodzin Adriena, a Marinette, która się w nim potajemnie podkochuje, przygotowała dla niego prezent. Nie jest to zbyt wesoły dzień dla naszego bohatera, ponieważ chciałby wyprawić imprezę z okazji swoich urodzin, ale jego ojciec mu nie pozwala. Zwierza się swojemu najlepszemu przyjacielowi Nino, który jest oburzony zachowaniem ojca Adriena.

Rozmowie chłopaków przysłuchuje się Alya oraz Marinette, która próbuje zdobyć się na odwagę i wręczyć Adrienowi swój prezent. Widzi to Chloé Bourgeois, która również podkochuje się w chłopaku, odpycha Marinette i zaczyna z nim flirtować, jednak po Adriena podjeżdża limuzyna i musi on jechać na sesję zdjęciową. Nino natomiast ma zamiar wybrać się do pana Agreste, by przekonać go co do imprezy urodzinowej jego syna.

Marinette i Alya również wybrały się do domu Adriena, by przekazać prezent od Marinette. Zaraz po nich zjawia się Nino i rozmawia z panem Agreste, a chwilę później zjawia się Adrien. Gabriel Agreste wyrzuca przyjaciela swojego syna z domu mówiąc, że ma na niego zły wpływ.

Nino wychodzi zły i zawiedziony postawą dorosłego, jest to znakomita okazja dla Władcy Ciem, by wypuścić akumę, aby zawładnęła duszą chłopaka. Nino staje się złoczyńcą, zwanym Bańkorem i postanawia zlikwidować wszystkich dorosłych. Gdy Adrien wychodzi na zewnątrz czeka na niego niespodzianka zorganizowana przez Bańkora. Chłopak chce go powstrzymać, jednak Plagg namawia go, by na chwilę odpuścił i zabawił się, gdyż taka okazja może się więcej razy nie powtórzyć.

Gdy rodzice Marinette nagle unoszą się do góry w wielkich bańkach, nasza bohaterka przemienia się w Biedronkę, by uratować dorosłych. Jednak gdy dociera do Bańkora okazuje się, że urządził on imprezę dla Adriena, na której są wszyscy ich przyjaciele z klasy.

Biedronka, widząc Adriena tańczącego z Chloe wykorzystuje swoją moc na Szczęśliwy Traf, by powstrzymać ich przed wspólnym tańcem. Musi też, zaraz szybko zniknąć, aby nie przemienić się na oczach przyjaciół. Już jako Marinette przychodzi na imprezę, gdzie łapie ją Alya i razem idą do gabinetu asystentki pana Agreste, by podpisać prezent od Marinette, o czym ona wcześniej zapomniała. Jednocześnie Tikki, kwami Marinette nabiera energii na następną przemianę.

Bańkor w tym czasie zaczyna zamykać już nie tylko dorosłych w bańkach, ale również tych, co mu się sprzeciwiają. Pojawia się Biedronka, a Adrien uświadamia sobie, że zamiast się bawić, powinien pomóc jej w pokonaniu złoczyńcy, więc wbiega do domu i zmienia się w Czarnego Kota.

We dwójkę próbują powstrzymać Bańkora, niszcząc jego obręcz do puszczania baniek. Gdy wszystko wraca już do normy, nasi bohaterowie znikają, aby nikt nie widział, kim są po przemianie. Następnego dnia w szkole pojawia się Adrien z szalikiem od Marinette. Dziewczyna jest niewyobrażalnie szczęśliwa. Jednak, gdy chłopak mówi, że to prezent od jego ojca, jest bardzo zdziwiona. Nie wyprowadza chłopaka z błędu, widzi jaki jest szczęśliwy, że ojciec w końcu o nim pomyślał.

Postacie

Główni bohaterowie 

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz też...