FANDOM

 Bobogigant LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji 
Bobogigant (352)
Bobogigant

Gigantitan

Bobogigant — szósty odcinek 2 sezonu i trzydziesty drugi odcinek serialu ogółem.

Opis

Dziś jest wspaniały dzień dla Marinette: ona i jej przyjaciółki Mylène, Rose, Juleka, Alix i oczywiście Alya, wymyśliły bezbłędny plan, aby pomóc Marinette zorganizować romantyczny spacer z Adrienem. Jednak nic nie idzie zgodnie z planem, a szofer Adriena, zirytowany przez dziewczyny, staje się celem Władcy Ciem. Jednakże, gdy Akuma jest już blisko, ten uspokaja się. Akuma za swój cel obiera małe dziecko, które jest najbliżej niej, zdenerwowane tym, że nie może dostać lizaka.[1]

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis
Webisod 3 (18)

Szczątkowe streszczenie!
Ten artykuł pilnie potrzebuje uzupełnienia streszczenia! Strona posiada już streszczenie, ale wymaga ono uzupełnienia lub rozbudowy. Więcej artykułów z wybrakowanym streszczeniem odnajdziesz w Artykułach do rozbudowy.

Marinette próbuje zorganizować romantyczną rowerową przejażdżkę po Paryżu. W tym samym momencie szoferowi Adriena przytrafia się kilka niemiłych sytuacji, na skutek działania przyjaciółek dziewczyny.

Fiołkowowłosa usiłuje wyłapać Adrien'a, jednak zauważa matkę z zapłakanym dzieckiem. Pomaga jej, następnie dochodzi do nietypowej sceny. Puszczona akuma przelatuje nad dzieckiem i wkurzonym szoferem. Ten jednak, widząc Adrien'a, uspakaja się, a akuma wstępuje w bransoletkę dziecka. Władca Ciem ma kłopoty z dogadaniem się z dzieckiem, jednak po chwili zmienia go w złoczyńcę. Pojawiają się nasi bohaterowie, usiłują powstrzymać dziecko. Biedronka wpada na pomysł wykonania mu kołyski pod wieżą Eiffla. Pierwsza próba doprowadzenia dziecka na miejsce kończy się fiaskiem, gdyż te rozprasza się nagle stoiskiem z lizakami. Czarny Kot zachęca go klaksonem, po czym plan z kołyską się udaje. Dziecko zostaje zamknięte, jednak zaczyna naciskać na linkę z jo-ja, przez co rozcina wieżę. Kiedy Czarny Kot przywołuje Kotaklizm, chcąc zniszczyć bransoletkę dziecka, te go strzepuje, a Kot upada na stoisko z lodami. Chce zjeść loda, ale niszczy go swoją mocą. Wraca do wieży, gdzie dziecko zdążyło już rozwalić swoją kołyskę, i zaczął ciągnąc Biedronkę po ziemi.

Władca Ciem dostaje nerwicy, nagle pojawiają się się przyjaciółki ze znakiem drogowym, które dzieciak bierze za lizaka. Alya jednak szybko się męczy. Wtedy to Biedronka wpada na pomysł, uzywa Szczęsliwego Trafu, otrzymuje folię do pakowania prezentów.

Gigantitan zabiera ,, lizaka", jednak przez jego smak, wyrzuca go i zaczyna płakać. Wtedy to słyszy dzwonek Kota. Zauważa lampę, podobnego do lizaka. Rozwija go, ale tam ukazuje się Biedronka, która wskakuje na jego dłoń i rozpina bransoletkę, następnie spada na ziemię, roztrzaskując ją łydką.

Po zakończeniu akcji Marinette wraca do dziewczyn, następnie rozmawia z Adrien'em. Ten proponuje jej podwózkę, ta jednak odmawia, co załamuje Alyę.

Postacie

Główni bohaterowie

Poboczne postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 26 listopada 2017 roku we Francji.[2]
  • Tytuł odcinka został ujawniony po raz pierwszy 18 listopada 2017 roku, w e-mailu od jednego z pracowników TF1.[3]
  • Można zobaczyć, że Akuma nie jest do końca kontrolowana przez Władcę Ciem, kiedy sama zmienia swój cel.
  • Auguste jest drugim zaakumowanym dzieckiem i najmłodszą ofiarą Władcy Ciem. Pierwszym była Manon Chamack.
    • Jednocześnie chłopczyk jest pierwszą osobą, do której Władca Ciem zwraca się w nieuprzejmy sposób.
  • Po raz drugi Akuma jest widziana przez bohaterów, zanim zaatakowała.
  • Po raz drugi Władca Ciem traci kontrolę nad super-złoczyńcą. Pierwszym był Robotus.

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiSandboyCatalysteMayura

TBA

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWszystkiego Najlepszego!Wielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRose

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVA

Nieznane odcinki

Gagotor