FANDOM

 Chat Noir vu par Marinette LB2 Galeria 
SW CN walking on wall
Chat Noir vu par Marinette

Chat Noir vu par Marinette (pl. Czarny Kot postrzegany przez Marinette) - pierwszy webisod serii Miraculum: Sekrety numeracji francuskiej.

Opis

Marinette opowiada o swoim wspólniku, Czarnym Kocie.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Na początku odcinka widzimy Marinette tworzącą wpis w swoim pamiętniku. Opowiada o strasznej wpadce, której omal nie uniknęła na urodzinach Adriena. Przewijają nam się momenty z odcinka "Bańkor", podczas których bohaterka mówi o swoim zagapieniu, ponieważ po użyciu Szczęśliwego Trafu zapomniała o szybkiej ucieczce. Następnie zaczyna opowiadać o tym, że zarówno ona, jak i jej partner są ciekawi swoich prawdziwych tożsamości,ale nie ma opcji, by którekolwiek mogło wyjawić ten sekret. Podczas tego, przewija się wspomnienie z odcinka "Lady Wifi", podczas którego Marinette przemienia się w schowku.
Zaraz po tym następuje przeniesienie do odcinka "Nawałnica", a bohaterka zaczyna mówić o ich współpracy, jednocześnie zarzeka, że nic ich nie łączy. Przewija się również scena z "Bańkora", gdzie dziewczyna zwraca uwagę na kiepskie żarty Czarnego Kota, a po chwili mamy jeden z przykładów, po którym dziewczyna stwierdza, że jednak nie są one takie złe. Zaczyna jednak mówić o jego wygłupach podczas misji, oraz, że gustuje w poważniejszych chłopakach. Kolejny urywek z pierwszego odcinka, podczas którego Marinette mówi, że bez niego nie dałaby rady pokonać zła.
Od razu po tym następuje moment z odcinka "Czasołamaczka" i zaprezentowanie specjalnej mocy Czarnego Kota, które dziewczyna zaczyna omawiać. Jednak po chwili jest powrót do "Nawałnicy", a bohaterka mówi o swoich podejrzeniach o uczuciach superbohatera względem biedronki. Zwraca uwagę na różnice, jak i podobieństwa między Czarnym Kotem, a Adrienem. Mówi też, że gdyby nie Adrien, dałaby szansę swojemu partnerowi, lecz po chwili energicznie odwołuje te słowa, kończąc tym samym wpis w pamiętniku.

Postacie

Główni bohaterowie

Poboczne postacie

Ciekawostki

  • Marinette twierdzi, że gdyby nie było Adriena, mogłaby dać szansę Czarnemu Kotu, który się w niej kocha.

Odcinki

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiSandboyCatalysteMayura

TBA

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWszystkiego Najlepszego!Wielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRose

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVA

Nieznane odcinki

Gagotor