FANDOM

 Chat Noir vu par Marinette LB2 Galeria 
SW CN walking on wall
Chat Noir vu par Marinette
"Chat Noir vu par Marinette"
Sezon -, Odcinek 1
Webisode1
Francuski tytuł: Chat Noir vu par Marinette
Angielski tytuł: Cat Noir as seen by Marinette
Emisja we Francji: Jesień 2015
Emisja w USA: 24.09.2016
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"-"
Następny
"Marinette et Adrien"

Chat Noir vu par Marinette (pl. Czarny Kot postrzegany przez Marinette) - pierwszy webisod Miraculum: Sekrety numeracji francuskiej.

Opis

Marinette opowiada o swoim wspólniku, Czarnym Kocie.

Streszczenie

Na początku odcinka widzimy Marinette tworzącą wpis w swoim pamiętniku. Opowiada o strasznej wpadce, której omal nieuniknęła na urodzinach Adriena. Przewijają nam się momenty z odcinka "Bańkor", podczas których bohaterka mówi o swoim zagapieniu, ponieważ po użyciu Szczęśliwego Trafu zapomniała o szybkiej ucieczce.

Następnie zaczyna opowiadać o tym, że zarówno ona, jak i jej partner są ciekawi swoich prawdziwych tożsamości,ale nie ma opcji, by którekolwiek mogło wyjawić ten sekret. Podczas tego, przewija się wspomnienie z odcinka "Lady Wifi", podczas którego Marinette przemienia się w schowku.
Zaraz po tym następuje przeniesienie do odcinka "Nawałnica", a bohaterka zaczyna mówić o ich współpracy, jednocześnie zarzeka, że nic ich nie łączy. Przewija się również scena z "Bańkora", gdzie dziewczyna zwraca uwagę na kiepskie żarty Czarnego Kota, a po chwili mamy jeden z przykładów, po którym dziewczyna stwierdza, że jednak nie są one takie złe. Zaczyna jednak mówić o jego wygłupach podczas misji, oraz, że gustuje w poważniejszych chłopakach. Kolejny urywek z pierwszego odcinka, podczas którego Marinette mówi, że bez niego nie dałaby rady pokonać zła.
Od razu po tym następuje moment z odcinka "Czasołamaczka" i zaprezentowanie specjalnej mocy Czarnego Kota, które dziewczyna zaczyna omawiać. Jednak po chwili jest powrót do "Nawałnicy", a bohaterka mówi o swoich podejrzeniach o uczuciach superbohatera względem biedronki. Zwraca uwagę na różnice, jak i podobieństwa między Czarnym Kotem, a Adrienem. Mówi też, że gdyby nie Adrien, dałaby szansę swojemu partnerowi, lecz po chwili energicznie odwołuje te słowa, kończąc tym samym wpis w pamiętniku.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Przedmioty

Wpływające na fabułę

Pozostałe

Ciekawostki

  • Marinette twierdzi, że gdyby nie było Adriena, mogłaby dać szansę Czarnemu Kotu, który się w niej kocha.
  • Wydarzenia z odcinka odgrywają się w dzień urodzin Adriena w odcinku "Bańkor".

Video

Zobacz też...