FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM

Uwaga, spoiler!

 Chloé Bourgeois LB2 Galeria 
Jestem Chloé Bourgeois i odtąd jestem nowym super-bohaterem: Queen Bee.

Chloé Bourgeois – jest rywalką Marinette i uczennicą paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Antybiedrona staje się super-złoczyńcą – kopią Biedronki, Antybiedroną. W odcinku Queen Wasp, będącym jednym z odcinków trzyczęściowego odcinka specjalnego Le Combat des Reines, wejdzie w posiadanie Miraculum Pszczoły[1], które zamieszkuje kwami Pollen. Z jego pomocą będzie w stanie zmienić się w Queen Bee[2]. W tym samym odcinku zostaje również zaakumowana przez Władcę Ciem, zmieniając się w super-złoczyńcę o nazwie Queen Wasp.

Osobowość

KoncepcjaML4

Chloé w koncepcji

Normalnie

Chloé jest bardzo zapatrzoną w siebie, samolubną i fałszywą osobą. Zrobi wszystko, aby postawić siebie w jak najlepszym świetle i robi na złość innym uczniom. Szczególnie nie lubi Marinette, która tak jak ona jest zauroczona Adrienem. Poniża ją, gdy tylko nadarzy się do tego okazja. Mimo wszystko, kiedy dziewczyna naprawdę tego chce, potrafi być miła, choć sprawia jej to wyjątkową trudność, jak to jest przedstawione w odcinku Miś Goryczek.

Antybiedrona

Dziewczyna chce stać się super-bohaterką. Stara się wszystkim udowodnić, że to ona jest Biedronką i najlepszą dziewczyną na świecie. Próbuje ukraść miracula oraz upokorzyć i zniszczyć prawdziwą Biedronkę.

Queen Bee

Queen Wasp

Wygląd

Chloé jest średniego wzrostu, ma blond włosy spięte w kucyk i jasnoniebieskie oczy.

Normalnie

Dziewczyna ma wyrazisty make-up. Zakłada żółty żakiet, białą koszulkę w czarne paski i białe spodnie. Ubiera również białe balerinki z kokardką oraz czarnym paskiem z przodu. Jako dodatki nosi naszyjnik i okulary przeciwsłoneczne z białymi oprawkami.

Antybiedrona

Jako Antybiedrona dziewczyna jest ubrana w kombinezon Biedronki w odwrotnej kolorystyce (czarny w czerwone kropki). Jako broń posiada jo-jo. Na jej uszach znajdują się kolczyki, w których ukrywa się Akuma.

Queen Bee

Postać ma blond włosy spięte w wysoki kucyk z rozchodzącą się na boki równo podzieloną grzywką.

Jej strój jest żółto-czarny i kreowany na wygląd pszczoły. Włosy splecione są czarną gumką, z której wystają dwie czułki. Na twarzy widnieje czarno-żółta, ostro zakończona maska. Strój, tak jak w przypadku innych superbohaterów, zakrywa całą szyję. Posiada czarne rękawiczki, z żółtym materiałem na palcach, sięgające jej do połowy ramion. Przez biodra ma przewieszoną broń. We włosy wpięte jest Miraculum Pszczoły. Czarne buty sięgają połowy ud bohaterki. Czubki obuwia oraz wysoki koturn jest żółtego koloru.

Queen Wasp

Queen Wasp ma żółtą skórę, niebieskie oczy oraz usta koloru czerwonego. Jej kostium przypomina strój Queen Bee, będąc jego odwrotnością. Strój, buty oraz rękawiczki jest koloru czarnego ze zdobieniami w kolorze żółtym. Żółto-czarna maska dziewczyny zasłania połowę jej twarzy. Czarne włosy upięte są w kucyk stylizowany na ostrze osy. Na końcu kucyka widnieją cztery żółte pasy.

Relacje

Sabrina Raincomprix

Dla Chloé Sabrina to zwykła dziewczyna na posyłki. Nie może sama podejmować żadnych decyzji bez jej zgody. Dziewczyna bardzo często krzyczy na nią, kiedy jej się coś nie udaje. W odcinku Antybiedrona okazuje się jednak, że Chloé na swój dziwny sposób zależy na przyjaźni z Sabriną. Mimo wszystko dziewczyny są ze sobą w pewien sposób zżyte.

Marinette Dupain-Cheng/Biedronka

Chloe wydaje się gardzić Marinette, wykorzystując każdą okazję, aby ją upokorzyć na oczach innych. Denerwuje się, gdy dziewczyna chce zostać przewodniczącą klasy i ma zamiar ją poniżyć, wykorzystując do tego jej pamiętnik. Jest również zazdrosna o talent Marinette. W odcinku Pan Gołąb kradnie jej pomysł na melonik i twierdzi, że należy on do niej. Po zniknięciu jej bransoletki, Marinette jest jedyną osobą, którą oskarża o kradzież.
Jest wielką fanką Biedronki. W odcinku Lady Wifi przebiera się za nią i udaje, że to właśnie ona jest super-bohaterką. Chloé okazuje jej podziw i zawsze wykorzystuje moment, aby zrobić sobie z nią zdjęcie. Jest wdzięczna za uratowanie jej. Zdaje się również nie zauważać niechęci Biedronki do jej osoby.

Adrien Agreste/Czarny Kot

TB Unwanted Kiss 2

Dziewczyna próbuje pocałować Adriena podczas urodzin chłopaka

Chloé znała Adriena, zanim ten zaczął uczęszczać do publicznej szkoły. Według chłopaka są oni przyjaciółmi, jednak dziewczyna darzy go głębszym uczuciem. Często mówi do niego pieszczotliwie Adrienku i wykorzystuje każdą sytuację, aby być blisko niego i przypodobać mu się.

Nie przepada za Czarnym Kotem i, w przeciwieństwie do Biedronki, nie jest dla niego miła. W odcinku Ilustrachor próbuje go wykorzystać do odrobienia pracy domowej.

André Bourgeois

Jeśli Chloé chce cokolwiek, wie, że może dostać to od swego ojca, nawet jeżeli kłamie. Każdy, kto ją denerwuje, musi stawić czoło jej ojcu, który jest burmistrzem Paryża. Zawsze grozi, że do niego zadzwoni – to jej tajna broń.

Kim Lê Chiên

Chłopak podkochuje się w Chloé, lecz ona odrzuca jego miłość, bo, jak wiadomo, kocha Adriena. W odcinku Mroczny Amor, Kim na walentynki kupił dziewczynie broszkę w kształcie serca, lecz ona tylko go ośmieszyła, robiąc mu kompromitujące zdjęcie i wysyłając je całej klasie.

Występowania

Ciekawostki

Serialowe

  • Była jedyną osobą, którą Adrien znał, zanim zaczął uczęszczać do szkoły publicznej.
  • Chloé nie cierpi pizzy i zup, ale w zwyczaju ma zamawiać sushi.
  • Jest leworęczna.
  • Posiada w swojej łazience lustro z obramowaniem we wzór plastrów miodu. [3]
  • Miała broszkę marki Gabriel, którą podarowała Sabrinie.

QueenBrysunek

Rysunek przedstawiający Queen Wasp

  • Chloé była pośrednio lub bezpośrednio odpowiedzialna za rozzłoszczenie Alyi, Kima, Alix Kubdel, Nathanaëla, agenta Rogera, Mylène, Juleki, wujka Marinette, Sabriny, Rose, lokaja i Clary Nightingale, którzy później stawali się złoczyńcami.
    • Jest ona odpowiedzialna za zaakumowanie największej liczby osób.
    • W odcinku Miś Goryczek Władca Ciem liczy na to, że to właśnie dzięki niej znajdzie kolejne ofiary.
  • W odcinku Lady Wifi, Kim zachowuje się jak jej chłopak, lecz w odcinku Mroczny Amor Chloé powiedziała, że nigdy nie będą razem.
  • W odcinku Kotowtór możemy zobaczyć jej numer telefonu: +33625897.
  • Chloé posiada żółtego pluszowego misia, którego kiedyś dostała od ojca jak była mała i do dzisiaj zdarza jej się do niego przytulać, kiedy jest naprawdę smutna.
  • W odcinku Zombizou ma ona poczucie winy, po zaakumowaniu swojej nauczycielki.
  • W odcinku Reverser Nathanaël na jednej ze swoich prac rysuje Queen Wasp, chociaż wówczas nie pojawiła się ona w serialu.
    • Postać na rysunku bardziej przypomina Queen Bee, ze względu na kolory kostiumu.

Pozostałe

  • Pierwotnie, z Sabriną miały być w trio razem z Alix, co było nawiązaniem do głównej trójki (Sam, Clover i Alex) z serialu Odlotowe agentki.[4]
  • Słowo bourgeois oznacza członka miejskiej klasy średniej.
    • Odniesieniem do tego jest fakt, że na innych patrzy z góry, jeśli dana osoba nie jest popularna.
  • Jej imię, Chloé, oznacza zielony pęd w starożytnej Grecji.
KoncepcjaChloe

Alya, Marinette oraz Chloé w koncepcji

  • W poprzedniej koncepcji Chloé nosi fioletową kamizelkę z diamentowym wzorem wokół talii, białą koszulę z długim rękawem i niebieskie dżinsy. Jej włosy nie są spięte w koński ogon.
    • Na jednym z projektów z koncepcji ogląda pokaz mody z Alyą i Marinette. Może to oznaczać, że początkowo miały się ze sobą przyjaźnić.
  • Na panelu New York Comic Con 2016 zdradzono, że to Chloé zostanie posiadaczką Miraculum Pszczoły.[5]
  • Początkowo nie wiedziano kim jest tajemnicza posiadaczka Miraculum Pszczoły. Owa bohaterka została nazwana przez fanów Bee Queen, czyli Królowa Pszczół.
  • Po raz pierwszy Queen Bee można było zobaczyć na obrazku, który Zagtoon wstawiło na obchody 30 urodzin MIFA.[6]
    • Była to wstępna koncepcja postaci, która z biegiem czasu zmieniła się.
    • Ostatecznie, na panelu Miraculum na San Diego Comic-Con 2016, potwierdzono iż owa postać jest właścicielką Miraculum Pszczoły.[7]
Chloe zima

Chloé w zimowym ubiorze

  • Na swoim Instagramie Jeremy Zag opublikował obraz z bohaterami Zagtoon, gdzie widać sylwetkę super-bohaterki - Queen B.[8]
    • W późniejszym czasie producent opublikował krótką animację, w której można zobaczyć broń bohaterki oraz atak.[9]
    • 25 września Jeremy Zag ujawnił twarz oraz ostateczny wygląd dziewczyny. Producent oznaczył ją #queenbee, co oznaczało jej imię.[10]
  • Według artykułu na stronie Le Figaro, Queen B zostanie wezwana przez Mistrza Fu.[11]
  • Postać Queen Wasp została ujawniona 31 sierpnia 2017 roku na konferencji prasowej TFOU.
  • Queen Wasp wraz z innymi super-złoczyńcami, Style Queen oraz Malediktorem, pojawi się w odcinku specjalnym Le Combat des Reines.
  • W przyszłości planowanych jest więcej odcinków, które zdradzą więcej informacji o Chloé.[12]

Filmy

BeeMiraculousPower

BeeMiraculousPower

Prezentacja umiejętności bohaterki

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Postacie
Superbohaterowie
Właściciele miraculum

Adrien AgresteMarinette Dupain-Cheng

Kwami

NoorooPlaggTikkiTrixxWayzz

Poprzedni właściciele miraculum

Bọ rùaCernunnosEgipski posiadacz MiraculumHeraklesHippolytaJoanna d'ArcLa CoccinelleLa MariquitaMicazoyolinMistontliMudekudekuTentomushiTomoe GozenSasuke SarutobiStarożytna egipska BiedronkaSun Wukong

Wrogowie
Główni przestępcy

AkumaGabriel AgresteSuper-złoczyńcy

Pozostałe postacie
Dzieci i nastolatkowie

Alix KubdelAlya CésaireAugusteAurore BeauréalChloé BourgeoisElla i Etta CésaireIvan BruelJean DuparcJuleka CouffaineKagami TsurugiKim Lê ChiênKsiążę AliLila RossiLuka CouffaineManon ChamackMarc AncielMax KantéMireille CaquetMylène HaprèleNathanaël KurtzbergNino LahiffeOndineRose LavillantSabrina RaincomprixWayhem

Dorośli

Alec CataldiAnarka CouffaineAndréAndré BourgeoisArletteArmand D'ArgencourtBob RothCaline BustierChrisClara ContardClara NightingaleEmilie AgresteFred HaprèleGina DupainJagged StoneJalil KubdelLokaj JeanMama AugusteMarlena CésaireNadja ChamackNathalie SancoeurOpiekunka księcia AliegoOtis CésairePan DamoclesPani MendeleievPani TsurugiPan KubdelPenny RollingPortier hotelowyRoger RaincomprixSabine ChengSarahSimon GrimaultSzofer AdrienaThéo BarbotTom DupainVincentVincent AzaWang ChengWang FuXavier RamierXYZakon Strażników

Inne

AlbertMarkov

Zwierzęta

FangKonie

Odcinki specjalne

Święty Mikołaj

Zapowiedziane
Nadchodzące postacie

Audrey BourgeoisCarapaceGagotorLindalee RoseMatka SabineMayuraNieznany posiadacz MiraculumNoel LahiffeNora CésairePhilippeSandboyThomas AstrucVivica

Zapowiedziane Kwami

DuusuKwami BawołaKwami KogutaKwami KoniaKwami KozyKwami KrólikaKwami MałpyKwami PsaKwami SmokaKwami SzczuraKwami ŚwiniKwami TygrysaKwami WężaPollen

Postacie nienależące do uniwersum Miraculum

Andy (GhostForce)Liv (GhostForce)Pixie Girl (postać)Sam (GhostForce)

Inne
Koncepcje

Komiksy

AdamBirdyBreakerCamilla HombeeDoormanGhetto BlasterHowardJorgenKenyaKillabeeKnightowlMajestiaMetal Face DPublic EnemyRybakShaolin SoulTrash KrakkenTwórca MiraculumUncanny ValleyZamożna kobieta