FANDOM

 Chloé Bourgeois LB2 Galeria 
Uwaga! Ta postać jest przyszłą właścicielką Miraculum Pszczoły. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat, kliknij tutaj.
Chloé Bourgeois/Antybiedrona

ChloeNew1

ChloeNew2

Informacje produkcyjne
Głos: Milena Suszyńska-Dziuba (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: André Bourgeois (ojciec)
Przyjaciele: Sabrina
Miłosne zainteresowania: Adrien Agreste
Wrogowie: Marinette
Alya Césaire
Moce i umiejętności: Anty-Traf (jako Antybiedrona)
Broń: Jo-jo (jako Antybiedrona)
Widzisz? Jesteś zerem bez Czarnego Kota

—Chloé, "Antybiedrona"

Chloé Bourgeois – jest rywalką Marinette i uczennicą paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Antybiedrona staje się super-złoczyńcą – kopią Biedronki, Antybiedroną.

Osobowość

KoncepcjaML4

Chloé w koncepcji

Chloé jest bardzo zapatrzoną w siebie, samolubną i fałszywą osobą. Zrobi wszystko, aby postawić siebie w jak najlepszym świetle i robi na złość innym uczniom. Szczególnie nie lubi Marinette, która tak jak ona jest zauroczona Adrienem. Poniża ją, gdy tylko nadarzy się do tego okazja.

Dziewczyna chce stać się super-bohaterką. Stara się wszystkim udowodnić, że to ona jest Biedronką i najlepszą dziewczyną na świecie. Próbuje ukraść miracula oraz upokorzyć i zniszczyć prawdziwą Biedronkę.

Wygląd

Chloé jest średniego wzrostu, ma blond włosy spięte w kucyk i jasnoniebieskie oczy.

Dziewczyna ma wyrazisty make-up. Zakłada żółty żakiet, białą koszulkę w czarne paski i białe spodnie. Ubiera również białe balerinki z kokardką oraz czarnym paskiem z przodu. Jako dodatki nosi naszyjnik i okulary przeciwsłoneczne z białymi oprawkami.

Jako Antybiedrona dziewczyna jest ubrana w kombinezon Biedronki w odwrotnej kolorystyce (czarny w czerwone kropki). Jako broń posiada jo-jo. Na jej uszach znajdują się kolczyki, w których ukrywa się Akuma.

Relacje

Dla Chloé Sabrina to zwykła dziewczyna na posyłki. Nie może sama podejmować żadnych decyzji bez jej zgody. Dziewczyna bardzo często krzyczy na nią, kiedy jej się coś nie udaje. W odcinku Antybiedrona okazuje się jednak, że Chloé na swój dziwny sposób zależy na przyjaźni z Sabriną. Mimo wszystko dziewczyny są ze sobą w pewien sposób zżyte.

Chloe wydaje się gardzić Marinette, wykorzystując każdą okazję, aby ją upokorzyć na oczach innych. Denerwuje się, gdy dziewczyna chce zostać przewodniczącą klasy i ma zamiar ją poniżyć, wykorzystując do tego jej pamiętnik. Jest również zazdrosna o talent Marinette. W odcinku Pan Gołąb kradnie jej pomysł na melonik i twierdzi, że należy on do niej. Po zniknięciu jej bransoletki, Marinette jest jedyną osobą, którą oskarża o kradzież.

Jest wielką fanką Biedronki. W odcinku Lady Wifi przebiera się za nią i udaje, że to właśnie ona jest super-bohaterką. Chloé okazuje jej podziw i zawsze wykorzystuje moment, aby zrobić sobie z nią zdjęcie. Jest wdzięczna za uratowanie jej. Zdaje się również nie zauważać niechęci Biedronki do jej osoby.

TB Unwanted Kiss 2

Dziewczyna próbuje pocałować Adriena podczas urodzin chłopaka

Chloé znała Adriena, zanim ten zaczął uczęszczać do publicznej szkoły. Według chłopaka są oni przyjaciółmi, jednak dziewczyna darzy go głębszym uczuciem. Często mówi do niego pieszczotliwie Adrienku i wykorzystuje każdą sytuację, aby być blisko niego i przypodobać mu się.

Nie przepada za Czarnym Kotem i, w przeciwieństwie do Biedronki, nie jest dla niego miła. W odcinku Ilustrachor próbuje go wykorzystać do odrobienia pracy domowej.

Jeśli Chloé chce cokolwiek, wie, że może dostać to od swego ojca, nawet jeżeli kłamie. Każdy, kto ją denerwuje, musi stawić czoło jej ojcu, który jest burmistrzem Paryża. Zawsze grozi, że do niego zadzwoni – to jej tajna broń.

Chłopak podkochuje się w Chloé, lecz ona odrzuca jego miłość, bo, jak wiadomo, kocha Adriena. W odcinku Mroczny Amor, Kim na walentynki kupił dziewczynie broszkę w kształcie serca, lecz ona tylko go ośmieszyła, robiąc mu kompromitujące zdjęcie i wysyłając je całej klasie.

Występowania

Ciekawostki

  • Była jedyną osobą, którą Adrien znał, zanim zaczął uczęszczać do szkoły publicznej.
  • Pierwotnie, z Sabriną miały być w trio razem z Alix, co było nawiązaniem do głównej trójki (Sam, Clover i Alex) z serialu Odlotowe agentki.[1]
  • Słowo bourgeois oznacza członka miejskiej klasy średniej.
    • Odniesieniem do tego jest fakt, że na innych patrzy z góry, jeśli dana osoba nie jest popularna.
  • Jest leworęczna.
  • Chloé nie cierpi pizzy i zup, ale w zwyczaju ma zamawiać sushi.

  • Jej imię, Chloé, oznacza zielony pęd w starożytnej Grecji.
KoncepcjaChloe

Alya, Marinette oraz Chloé w koncepcji

  • W poprzedniej koncepcji Chloé nosi fioletową kamizelkę z diamentowym wzorem wokół talii, białą koszulę z długim rękawem i niebieskie dżinsy. Jej włosy nie są spięte w koński ogon.
    • Na jednym z projektów z koncepcji ogląda pokaz mody z Alyą i Marinette. Może to oznaczać, że początkowo miały się ze sobą przyjaźnić.
  • Posiada w swojej łazience lustro z obramowaniem we wzór plastrów miodu. [2]
Chloe zima

Chloé w zimowym ubiorze

Przypisy

Zobacz też...