FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
 Chloé Bourgeois LB2 Galeria 
Jestem Chloé Bourgeois i odtąd jestem nowym super-bohaterem: Queen Bee.

Queen Bee

Chloé Bourgeois – jest rywalką Marinette i uczennicą paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Antybiedrona staje się super-złoczyńcą – kopią Biedronki, Antybiedroną. W odcinku Queen Wasp, będącym jednym z odcinków trzyczęściowego odcinka specjalnego Le Combat des Reines, wejdzie w posiadanie Miraculum Pszczoły[1], które zamieszkuje kwami Pollen. Z jego pomocą będzie w stanie zmienić się w Queen Bee[2]. W tym samym odcinku zostaje również zaakumowana przez Władcę Ciem, zmieniając się w super-złoczyńcę o nazwie Queen Wasp.

Osobowość

KoncepcjaML4

Chloé w koncepcji

Chloé jest bardzo zapatrzoną w siebie, samolubną i fałszywą osobą. Zrobi wszystko, aby postawić siebie w jak najlepszym świetle i robi na złość innym uczniom. Szczególnie nie lubi Marinette, która tak jak ona jest zauroczona Adrienem. Poniża ją, gdy tylko nadarzy się do tego okazja. Mimo wszystko, kiedy dziewczyna naprawdę tego chce, potrafi być miła, choć sprawia jej to wyjątkową trudność, jak to jest przedstawione w odcinku Miś Goryczek.

Dziewczyna chce stać się super-bohaterką. Stara się wszystkim udowodnić, że to ona jest Biedronką i najlepszą dziewczyną na świecie. Próbuje ukraść miracula oraz upokorzyć i zniszczyć prawdziwą Biedronkę.

Wygląd

Chloé jest średniego wzrostu, ma blond włosy spięte w kucyk i jasnoniebieskie oczy.

Dziewczyna ma wyrazisty make-up. Zakłada żółty żakiet, białą koszulkę w czarne paski i białe spodnie. Ubiera również białe balerinki z kokardką oraz czarnym paskiem z przodu. Jako dodatki nosi naszyjnik i okulary przeciwsłoneczne z białymi oprawkami.

Jako Antybiedrona dziewczyna jest ubrana w kombinezon Biedronki w odwrotnej kolorystyce (czarny w czerwone kropki). Jako broń posiada jo-jo. Na jej uszach znajdują się kolczyki, w których ukrywa się Akuma.

Postać ma blond włosy spięte w kucyk, rozchodzącą się na boki równo podzieloną grzywkę oraz niebieskie oczy. Jej strój jest żółto-czarny i kreowany na wygląd pszczoły. Włosy splecione są czarną gumką, z której wystają dwa czułki. Na twarzy widnieje czarno-żółta, ostro zakończona maska. Strój, tak jak w przypadku innych superbohaterów, zakrywa całą szyję. Posiada czarne rękawiczki, odsłaniające palce, sięgające jej do połowy ramion. Przez biodra ma przewieszoną okrągłą torebkę. We włosy wpięte jest Miraculum Pszczoły.

Queen Wasp ma żółtą skórę, niebieskie oczy oraz usta koloru czerwonego. Jej kostium przypomina strój Queen Bee, będąc jego odwrotnością. Strój, buty oraz rękawiczki jest koloru czarnego ze zdobieniami w kolorze żółtym. Żółto-czarna maska dziewczyny zasłania połowę jej twarzy. Czarne włosy upięte są w kucyk stylizowany na ostrze osy. Na końcu kucyka widnieją cztery żółte pasy.

Relacje

Dla Chloé Sabrina to zwykła dziewczyna na posyłki. Nie może sama podejmować żadnych decyzji bez jej zgody. Dziewczyna bardzo często krzyczy na nią, kiedy jej się coś nie udaje. W odcinku Antybiedrona okazuje się jednak, że Chloé na swój dziwny sposób zależy na przyjaźni z Sabriną. Mimo wszystko dziewczyny są ze sobą w pewien sposób zżyte.

Chloe wydaje się gardzić Marinette, wykorzystując każdą okazję, aby ją upokorzyć na oczach innych. Denerwuje się, gdy dziewczyna chce zostać przewodniczącą klasy i ma zamiar ją poniżyć, wykorzystując do tego jej pamiętnik. Jest również zazdrosna o talent Marinette. W odcinku Pan Gołąb kradnie jej pomysł na melonik i twierdzi, że należy on do niej. Po zniknięciu jej bransoletki, Marinette jest jedyną osobą, którą oskarża o kradzież.
Jest wielką fanką Biedronki. W odcinku Lady Wifi przebiera się za nią i udaje, że to właśnie ona jest super-bohaterką. Chloé okazuje jej podziw i zawsze wykorzystuje moment, aby zrobić sobie z nią zdjęcie. Jest wdzięczna za uratowanie jej. Zdaje się również nie zauważać niechęci Biedronki do jej osoby.

TB Unwanted Kiss 2

Dziewczyna próbuje pocałować Adriena podczas urodzin chłopaka

Chloé znała Adriena, zanim ten zaczął uczęszczać do publicznej szkoły. Według chłopaka są oni przyjaciółmi, jednak dziewczyna darzy go głębszym uczuciem. Często mówi do niego pieszczotliwie Adrienku i wykorzystuje każdą sytuację, aby być blisko niego i przypodobać mu się.

Nie przepada za Czarnym Kotem i, w przeciwieństwie do Biedronki, nie jest dla niego miła. W odcinku Ilustrachor próbuje go wykorzystać do odrobienia pracy domowej.

Jeśli Chloé chce cokolwiek, wie, że może dostać to od swego ojca, nawet jeżeli kłamie. Każdy, kto ją denerwuje, musi stawić czoło jej ojcu, który jest burmistrzem Paryża. Zawsze grozi, że do niego zadzwoni – to jej tajna broń.

Chłopak podkochuje się w Chloé, lecz ona odrzuca jego miłość, bo, jak wiadomo, kocha Adriena. W odcinku Mroczny Amor, Kim na walentynki kupił dziewczynie broszkę w kształcie serca, lecz ona tylko go ośmieszyła, robiąc mu kompromitujące zdjęcie i wysyłając je całej klasie.

Występowania

Ciekawostki

  • Była jedyną osobą, którą Adrien znał, zanim zaczął uczęszczać do szkoły publicznej.
  • Pierwotnie, z Sabriną miały być w trio razem z Alix, co było nawiązaniem do głównej trójki (Sam, Clover i Alex) z serialu Odlotowe agentki.[3]
  • Słowo bourgeois oznacza członka miejskiej klasy średniej.
    • Odniesieniem do tego jest fakt, że na innych patrzy z góry, jeśli dana osoba nie jest popularna.
  • Jest leworęczna.
  • Chloé nie cierpi pizzy i zup, ale w zwyczaju ma zamawiać sushi (zostało to powiedziane w odcinku "Wonna Księżniczka").

  • Jej imię, Chloé, oznacza zielony pęd w starożytnej Grecji.
KoncepcjaChloe

Alya, Marinette oraz Chloé w koncepcji

  • W poprzedniej koncepcji Chloé nosi fioletową kamizelkę z diamentowym wzorem wokół talii, białą koszulę z długim rękawem i niebieskie dżinsy. Jej włosy nie są spięte w koński ogon.
    • Na jednym z projektów z koncepcji ogląda pokaz mody z Alyą i Marinette. Może to oznaczać, że początkowo miały się ze sobą przyjaźnić.
  • Posiada w swojej łazience lustro z obramowaniem we wzór plastrów miodu. [4]
Chloe zima

Chloé w zimowym ubiorze

  • Chloé była pośrednio lub bezpośrednio odpowiedzialna za rozzłoszczenie Alyi, Kima, Alix Kubdel, Nathanaëla, agenta Rogera, Mylène, Juleki, wujka Marinette, Sabriny, Rose i lokaja, którzy później stawali się złoczyńcami.
    • Jest ona odpowiedzialna za zaakumowanie największej liczby osób.
  • Ma 174 centymetrów wzrostu.
  • Miała broszkę marki Gabriel, którą podarowała Sabrinie.
  • W odcinku Lady Wifi, Kim zachowuje się jak jej chłopak, lecz w odcinku Mroczny Amor Chloé powiedziała, że nigdy nie będą razem.
  • W odcinku Kotowtór możemy zobaczyć jej numer telefonu: +33625897.
  • Chloé posiada żółtego pluszowego misia, którego kiedyś dostała od ojca jak była mała i do dzisiaj zdarza jej się nim bawić kiedy jest naprawdę smutna.
  • W odcinku Zombizou ma ona poczucie winy, po zaakumowaniu swojej nauczycielki.
  • Początkowo nie wiedziano kim jest tajemnicza posiadaczka Miraculum Pszczoły. Owa bohaterka została nazwana przez fanów Bee Queen, czyli Królowa Pszczół.
  • Po raz pierwszy Queen Bee można było zobaczyć na obrazku, który Zagtoon wstawiło na obchody 30 urodzin MIFA.[5]
    • Była to wstępna koncepcja postaci, która z biegiem czasu zmieniła się.
    • Ostatecznie, na panelu Miraculum na San Diego Comic-Con 2016, potwierdzono iż owa postać jest właścicielką Miraculum Pszczoły.[6]
  • Na swoim Instagramie Jeremy Zag opublikował obraz z bohaterami Zagtoon, gdzie widać sylwetkę super-bohaterki - Queen B.[7]
    • W późniejszym czasie producent opublikował krótką animację, w której można zobaczyć broń bohaterki oraz atak.[8]
    • 25 września Jeremy Zag ujawnił twarz oraz ostateczny wygląd dziewczyny. Producent oznaczył ją #queenbee, co oznaczało jej imię.[9]
  • Na panelu New York Comic Con 2016 zdradzono, że posiadaczką Miraculum Pszczoły zostanie Chloé Bourgeois.[10]
  • Według artykułu na stronie Le Figaro, Queen B zostanie wezwana przez Mistrza Fu.[11]
  • Postać Queen Wasp została ujawniona 31 sierpnia 2017 roku na konferencji prasowej TFOU.
  • Queen Wasp wraz z innymi super-złoczyńcami, Style Queen oraz Malediktorem, pojawi się w odcinku specjalnym Le Combat des Reines.

Filmy

BeeMiraculousPower

BeeMiraculousPower

Prezentacja umiejętności bohaterki

Przypisy

Zobacz też...

ve Postacie Pokaż/Ukryj
Superbohaterowie
Właściciele miraculum
Adrien AgresteMarinette Dupain-Cheng
Kwami
NoorooPlaggTikkiTrixxWayzz
Poprzedni właściciele miraculum
Bọ rùaCernunnosEgipski posiadacz MiraculumHeraklesHippolytaJoanna d'ArcLa CoccinelleLa MariquitaMicazoyolinMistontliMudekudekuTentomushiTomoe GozenSasuke SarutobiStarożytna egipska BiedronkaSun Wukong
Wrogowie
Główni przestępcy
AkumaGabriel AgresteSuper-złoczyńcy
Pozostałe postacie
Dzieci i nastolatkowie
Alix KubdelAlya CésaireAugusteAurore BeauréalChloé BourgeoisElla i Etta CésaireIvan BruelJean DuparcJuleka CouffaineKagami TsurugiKim Lê ChiênKsiążę AliLila RossiLuka CouffaineManon ChamackMax KantéMireille CaquetMylène HaprèleNathanaël KurtzbergNino LahiffeOndineRose LavillantSabrina RaincomprixWayhem
Dorośli
Alec CataldiAnarka CouffaineAndréAndré BourgeoisArletteArmand D'ArgencourtBob RothCaline BustierChrisClara ContardClara NightingaleEmilie AgresteFred HaprèleGina DupainJagged StoneJalil KubdelLokaj JeanMama AugusteMarlena CésaireMistrz FuNadja ChamackNathalie SancoeurOpiekunka księcia AliegoOtis CésairePan DamoclesPani MendeleievPani TsurugiPan KubdelPenny RollingPortier hotelowyRoger RaincomprixSabine ChengSarahSimon GrimaultSzofer AdrienaThéo BarbotTom DupainVincentVincent AzaWang ChengXavier RamierXYZakon Strażników
Inne
AlbertMarkov
Zwierzęta
FangKonie
Odcinki specjalne
Święty Mikołaj
Zapowiedziane
Nadchodzące postacie
Audrey BourgeoisCarapaceChris LahiffeFrozerGagotorLe PaonLindalee RoseMarcMatka SabineNieznany posiadacz MiraculumNora CésaireSandboyThomas AstrucVivica
Zapowiedziane Kwami
DuusuKwami BawołaKwami KogutaKwami KoniaKwami KozyKwami KrólikaKwami MałpyKwami PsaKwami SmokaKwami SzczuraKwami ŚwiniKwami TygrysaKwami WężaPollen
Postacie nienależące do uniwersum Miraculum
Andy (GhostForce)Liv (GhostForce)Pixie Girl (postać)Sam (GhostForce)
Inne
Koncepcje
Komiksy
AdamBirdyBreakerCamilla HombeeDoormanGhetto BlasterHowardJorgenKenyaKillabeeKnightowlMajestiaMetal Face DPublic EnemyShaolin SoulSilurusTrash KrakkenTwórca MiraculumUncanny ValleyZamożna kobieta