Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Czarny Miecz

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
 Czarny Miecz LB2.png Błędy w animacji LB5.png Galeria LisicaIkona.png Transkrypt 
Czarny Miecz
Czarny Miecz

Le Chevalier Noir
"Czarny Miecz"
Sezon 1, Odcinek 12
Darkblade LQ (2).jpg
Kod prod.: 114
Francuski tytuł: Le Chevalier Noir
Angielski tytuł: Darkblade
Emisja we Francji: 6.12.2015
Emisja w USA: 28.02.2016
Emisja w Polsce: 11.04.2016
Emisja w Korei Południowej: 17.11.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Postraszycielka"
Następny
"Mim"

Czarny Miecz – dwunasty odcinek serialu.

Streszczenie

W klasie Marinette odbywają się wybory na przewodniczącego klasy. Nikt, oprócz Chloé się nie zgłasza, dlatego Marinette postanawia się zgłosić. W tym samym czasie odbywają się wybory na burmistrza. Zniesmaczony po porażce Armand D'Argencourt staje się czarnym rycerzem. Biedronka i Czarny Kot będą musieli stawić czoło armii rycerzy...

Opis

Czarny Miecz
W wiadomościach właśnie ogłoszono, że Biedronka i Czarny Kot ponownie uratowali Paryż przed złem. Marinette po dotarciu do swojego pokoju zabiera się za dokończenie specjalnej szkatułki, w której będzie przechowywać swój pamiętnik ze wszystkimi sekretami.

Tikki jest tym zaniepokojona, boi się, że jeśli pamiętnik wpadnie w niepowołane ręce, tajemnica Biedronki wyjdzie na jaw. Dziewczyna uspokaja jednak swoją małą przyjaciółkę i pokazuje jej, że zamknięcie pudełeczka jest bardzo dobrze przemyślane.

W dalszych wiadomościach ogłosili właśnie, że tata Chloé został po raz czwarty burmistrzem miasta. Marinette przypomina sobie, że jutro w szkole odbędą się wybory na przewodniczącego klasy.

Chloé również startuje w wyborach, jednak Marinette nie chce, by blondyna wygrała, ponieważ Chloé nie przejmuje się uczniami, chce wygrać dla samej wygranej. Tikki proponuje przyjaciółce, aby ona także się zgłosiła do wyborów, jednak dziewczyna nie chce brać sobie kolejnej rzeczy na głowę.

W szkole nauczycielka przedstawia kandydatkę na przewodniczącą oraz na jej zastępcę. Jej rywalem chciałby zostać Kim, jednak za bardzo boi się zemsty dziewczyny. Uczniowie mają czas do końca lekcji, aby zastanowić się nad kandydowaniem. Okazuje się, że jest kilka osób, które chciałby stanąć przeciwko Chloé, jednak dziewczyna grozi im.

Marinette nie wytrzymuje i sama się zgłasza. Jutro musi przygotować swoją kampanię. Wszyscy są zachwyceni kandydaturą Marinette. Proszą ją o wiele rzeczy, które ich zdaniem są im niezbędne. Chloé tymczasem planuje pogrążyć Marinette wyjawiając jej sekrety.

Marinette w swoim pokoju pomału zapisuje sobie to, co powinna uwzględnić w swojej kampanii, gdy dzwoni do niej Alya z informacją, że Chloé zorganizowała spotkanie z rockmenem Jaggedem Stone'em, ulubionym idolem dziewczyny. Marinette biegnie zobaczyć, co się dzieje w ratuszu. Gdy wychodzi z domu, Sabrina, zgodnie z planem Chloé, zakrada się do jej pokoju, aby zdobyć przydatne informacje o dziewczynie.

W tym samym czasie Adrien ma lekcje fechtunku ze swoim nauczycielem, Armandem D'Argencourtem, przeciwnikiem obecnego burmistrza o ten właśnie tytuł. Lekcje przerywa im pojawienie się prasy. Dopytują się o wielką przegraną mężczyzny. Armand jest wściekły, że ktoś tak bezczelnie przypomina mu o jego porażce.

Jest to wspaniałą okazją dla Władcy Ciem, aby wypuścić swoją akumę. Władca Ciem nadaje Armandowi imię Czarny Miecz i zawiera z nim umowę, on zdobędzie dla niego miraculum, a on sam będzie mógł przejąć władzę w Paryżu.

Czarny Miecz rusza przez miasto, po drodze zamieniając wszystkich w posłusznych sobie rycerzy. Świadkiem przemiany w superzłoczyńcę jest Adrien, który szybko przemienia się w Czarnego Kota, aby powstrzymać wroga. Sabrina znajduje w pokoju Marinette jej pamiętnik, jednak gdy chce go zabrać, pudełko zatrzaskuje jej się na ręku. Jest przerażona, ponieważ nie może go otworzyć i biega w kółko z zatrzaśniętym pudełkiem.

Marinette w tym czasie dobiega do ratusza. Dziewczyna nie może uwierzyć, że wszyscy dają się przekupić. Sabrina również zjawia się w budynku. Chloé wyśmiewa próbę przemowy Marinette i zabiera dziewczynę na bok, gdzie widzi ona swój pamiętnik. Zanim jednak Chloé uda się postraszyć Marinette, przy ratuszu zjawia się Czarny Miecz. Chce on, aby burmistrz Bourgeois stanął z nim do walki. Zanim jednak uda się rycerzom złoczyńcy sforsować drzwi, pojawia się Czarny Kot. Uczniowie szybko próbują wymyślić, co mają robić. Chloé się chowa i zostawia całą tę sytuację na głowie pozostałych. Wtedy do akcji wkracza Marinette. Rozdziela poszczególne zadania swoim kolegom, na co zazdrosna Chloé powtarza te same zdania po Marinette.

Nasza bohaterka zabiera uczniów na górę, gdzie nikomu nic się nie stanie, a sama w końcu zamienia się w Biedronkę, aby pomóc czarnemu Kotu. Razem próbują powstrzymać rycerzy przed dotarciem złoczyńcy do flagi na wierzy ratusza. Jednak niestety Czarnemu Mieczowi udaje się zawiesić swoją flagę. Pojawia się czarna mgła, która sprawia, że wszyscy mieszkańcy Paryża przemieniają się w poddanych Czarnego Miecza.

Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf do pokonania złoczyńcy, dzięki czemu Czarny Kot może odebrać mu jego miecz. Odrzuca go Biedronce, która wypędza złą akumę. Wszystko wraca do normy. Uczniowie sprzątają barykadę, a Marinette wraca do przyjaciół. Wychodzi też na jaw postępek Chloé i Sabriny. Marinette postanawia wyjaśnić też przyjaciołom, co zamierza zrobić, gdy wybiorą ją na przewodniczącą, a jej przemowa robi na wszystkich wrażenie. Następnego dnia Marinette oficjalnie zostaje przewodniczącą klasy, a Alya jej zastępcą.

Bohaterowie

Główne postacie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver.jpeg

LB2.png Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5.png Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2.png Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki