FANDOM

 Czasołamaczka LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
Timebreaker LlamadaAcabada
Czasołamaczka

Chronogirl
"Czasołamaczka"
Sezon 1, Odcinek 4
TK Startcard
Kod prod.: 116
Francuski tytuł: Chronogirl
Angielski tytuł: Timebreaker
Emisja we Francji: 23.10.2015
Emisja w USA: 27.12.2015
Emisja w Polsce: 10.02.2016
Emisja w Korei Południowej: 22.09.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Kotowtór"
Następny
"Faraon"

Czasołamaczka – czwarty odcinek serialu.

Opis

Rodzice Marinette obchodzą dwudziestą rocznicę ślubu. Tego dnia powierzają córce piekarnio-cukiernię pod opiekę. W tym samym dniu Alix ma urodziny. W prezencie otrzymuje od ojca zegarek – pamiątkę rodzinną. Później ściga się z Kimem, by ten przestał robić zakłady. Daje zegarek na przechowanie Alyi, lecz po kilku chwilach ma go Chloè. Upuszcza ona zegarek dokładnie, gdy Alix przejeżdża linię mety, niszcząc bezcenny przedmiot. Jubilatka jest wściekła i załamuje się. Staje się ona idealnym łupem dla akumy.

Streszczenie

Czasołamaczka
W tym odcinku rodzice Marinette obchodzą dwudziestą rocznicę ślubu i z tej okazji idą na romantyczny obiad do restauracji. Proszą Marinette, by zaopiekowała się sklepem, kiedy ich nie będzie, a także dopilnowała, aby pani Chamack otrzymała zamówiony tort. Po wyjściu rodziców Marinette idzie na górę uczyć się, jednak przerywa jej telefon od Alyi, która dzwoni przypomnieć przyjaciółce o wyścigu pomiędzy Alix, a Kimem. Marinette jest rozdarta, ponieważ za pół godziny ma przyjść klientka po zamówiony tort, a przyjaciele, którzy na nią liczą, czekają na nią i transparent.

Nie namyślając się długo, zwłaszcza że jednym z kibicujących jest też Adrien, Marinette chwyta transparent, zamienia się w Biedronkę i biegnie na miejsce spotkania. W tym samym czasie, Alix razem ze swoim ojcem, panem Kubdelem znajduje się w tej samej restauracji, do której przyszli państwo Cheng-Dupain, rodzice Marinette. Z okazji piętnastych urodzin swojej córki, pan Kubdel ofiarowuje Alix zegarek, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie w ich rodzinie. Alix bierze od ojca zegarek i przyrzeka go strzec, po czym wychodzi z restauracji, aby zdążyć na umówiony wyścig.

Wszyscy już tam na nią czekają. Alix prosi Alyę o przypilnowanie zegarka w czasie wyścigu, po czym zawodnicy startują. Alya przekazuje zegarek Marinette, aby móc nagrywać relację z zawodów na swojego bloga.

Marinette natomiast trzyma transparent, a pociągnięta z drugiej strony przez Nino upuszcza zegarek, który zdąża złapać Adrien. Zauważa to Chloé i wyrywa go chłopakowi z ręki, jednak przyciskając go, upuszcza go na ziemię. Tymczasem Alix wychodzi na prowadzenie w wyścigu i pędzi prosto do mety, po drodze przejeżdżając po zegarku, czego nie z początku nie zauważa. Kiedy orientuje się w sytuacji, jest na wszystkich wściekła za niedopilnowanie jej własności i odjeżdża załamana.

Marinette biegnie za nią, próbując ją pocieszyć. W tym samej chwili dzwoni jej ojciec z informacją, że pod piekarnią czeka na nią pani Chamack i nie zauważa przelatującej koło niej Akumy, którą wysłał Władca Ciem, aby ta zawładnęła załamaną dziewczyną. Alix przemienia się w Czasołamaczkę i chce cofnąć się w czasie, aby nie dopuścić do zepsucia zegarka.

W tym celu musi zebrać wystarczającą ilość energii, a może to osiągnąć, zabierając ją od innych poprzez dotyk. Marinette ucieka przed Czasołamaczką i szybko przemienia się w Biedronkę, aby powstrzymać złoczyńcę. Adrien również chowa się za drzewem i przemienia w Czarnego Kota, aby dołączyć do bohaterki. Jednak Czasołamaczka jest dla nich za szybka i stara się zabrać energię życiową od Biedronki. Widząc to, Czarny Kot zasłania Biedronkę własnym ciałem i to jego energię pochłania Czasołamaczka. Zdobyła ona wystarczającą ilość energii, aby zdołać cofnąć się do momentu zepsucia zegarka.

Biedronka próbuje ją powstrzymać, oplatając ją swoim jojo, jednak nie może jej utrzymać, dlatego obie cofają się kilka minut do przeszłości. Nasza bohaterka stara się ostrzec Chloé, by ta uważała na zegarek, jednak dziewczyna się wystrasza i upuszcza zegarek, który znów się rozbija. Alix z przeszłości jest wściekła i zła i znów Władca Ciem wypuszcza swoją akumę, by ta zawładnęła jeszcze raz duszą dziewczyny. W ten sposób powstają dwie Czasołamaczki. Marinette z przeszłości tymczasem dowiaduje się od Biedronki, co się stało, chce przemienić się, ale Biedronka wysyła ją do sklepu ojca, by dostarczyła zamówienie dla pani Chamack.

Marinette biegnie do sklepu, a Biedronka i Adrien, który przemienił się w Czarnego Kota, przychodzi na pomoc naszej bohaterce. Próbują powstrzymać dwóch złoczyńców, jednak nie wychodzi im to. Na szczęście chwilę później pojawia się druga Biedronka. Czarny Kot jest prze szczęśliwy tym widokiem. We trójkę obmyślają plan, jak wypędzić złą akumę z rolek Czasołamaczek.

Gdy wszystko wraca już do normy Biedronka oddaje naprawiony zegarek Alix, która przyznaje, że pilnowanie go to był jej obowiązek. Czarny Kot natomiast jest zawiedziony zniknięciem drugiej Biedronki, a chwilę później także ulotnieniem się właściwej Biedronki. Marinette natomiast szybko pędzi do sklepu, aby zdążyć przed powrotem rodziców. Gdy się zjawiają, przeprasza ich, że pani Chamack musiała na nią czekać i obiecuje, że się to więcej nie powtórzy.

Postacie

Główni Bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz także...