FANDOM

Uwaga! Artykuł zawiera nieoryginalne tłumaczenie opisów.

Miraculous: Tales Of Ladybug & Cat Noir (DVD nr 1) - pierwsza część DVD z odcinkami serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. W jej skład wchodzi 7 odcinków pierwszego sezonu. Płyta jest dostępna do kupienia od 3 maja 2016 roku.[1] Odcinki można obejrzeć z angielskim lub francuskim dubbingiem oraz włączyć napisy w języku angielskim. Na płycie można znaleźć również materiały dodatkowe.[2]

Opis

Przygotuj się na przygody z dwoma nowymi super-bohaterami! Marinette i Adrien, dwójka uczniów, których życie wydaje się być normalne - chodzą do szkoły, spotykają się z przyjaciółmi, rodziną, dorastają. Ale kiedy Władca Ciem zagraża ich kochanemu miastu, Paryżowi, zamieniają się w super-bohaterów, Biedronkę i Czarnego Kota, a dzięki Kwami zyskują niezwykłe zdolności.

Władca Ciem wykorzystuje złe emocje do przekształcania zwykłych ludzi w super-złoczyńców, dlatego dwójka super-bohaterów musi wykorzystać swoje moce, aby go pokonać! Na dodatek oboje potajemnie się w sobie podkochują... chociaż nie znają swoich prawdziwych tożsamości! Dzięki przyjaźni, współpracy oraz swoim mocom pokonają Władcę Ciem i uczynią Paryż bezpiecznym![3]

Odcinki

Przypisy

Zobacz też...