FANDOM

Tumblr nyjiatQP951qkj6s6o5 1280
Non-Kanon
Ta strona to koncepcja postaci/odcinka/serialu, który nie został jeszcze wyemitowany. Czytasz na własną odpowiedzialność.
 Félix LB2 Galeria LB5 Adrien Agreste 
Félix/Czarny Kot

Adrienoav

Screen shot 2015-06-23 at 1.04.50 PM

Informacje produkcyjne
Informacje dodatkowe
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż
Przyjaciele: Plagg

Biedronka
Melodie
Mercury
Sparrow
Kid Mime

Wrogowie: Władca Ciem
Współpracownik/cy: Biedronka

Félix (wer. PV) – główny bohater serii Ladybug PV. Dzięki jego magicznemu pierścieniowi może zamienić się w super-bohatera – Czarnego Kota.

Wygląd

Félix ma blond włosy, jego oczy są koloru szaro-zielonego.

Chłopak ubiera się w szarą koszulę, czarny krawat, kamizelkę i spodnie tego samego koloru, co krawat oraz ciemne buty.

W wersji Czarnego Kota chłopak jest ubrany w czarny kombinezon, na szyi ma duży, złoty dzwonek, czarne buty do połowy uda, pas z głową kot,a jako klamrą, wokół bioder, ogon, uszy oraz rękawiczki z pazurami i różowymi opuszkami. Jego włosy stają się dłuższe i bardziej potargane.

Charakter

Félix jest poważny i powściągliwy. Traktuje Marinette chłodno i z dystansem. Staje się rozdrażniony z powodu kłopotów, które wywołuje zachowanie Plagga - jego kwami. Lubi czytać książki i nie podoba mu się jego moc pecha. Próbuje pozbyć się swoich uprawnień i stać się z powrotem normalnym człowiekiem.

Jako Czarny Kot Félix staje się dziki, towarzyski i wyrazisty, choć nadal jest poważny i skupiony, jeśli chodzi o walkę z przestępczością. Jako Czarny Kot wydaje się być bardziej optymistyczny. Próbuje uwieść Biedronkę w celu uzyskania od niej pocałunku, który usunie z niego pecha i uwolni od pierścienia noszonego na palcu.

Występowania

Ciekawostki

  • Adrien Agreste miał mieć na imię Félix, zamiast tego wybrano Adrien. Postać Félixa występuje w wersji anime serii Miraculum: Biedronka i Czarny Kot (Ladybug PV).
  • W przeciwieństwie do Adriena, uszy i ogon Félixa w postaci Czarnego Kota są prawdziwe.
  • Wygląd Félixa znacznie się różni od wyglądu Adriena. Chłopak z wersji CGI ma współczesne ubrania, pełne kolorów, żywe, zielone oczy oraz mniej uporządkowaną blond fryzurę.

Zobacz też...