FANDOM

 Faraon LB2 Galeria LB5 Transkrypt 
ElFaraón 181
Faraon

Le Pharaon
"Faraon"
Sezon 1, Odcinek 5
PH S01EP06 (2)
Kod prod.: 115
Francuski tytuł: Le Pharaon
Angielski tytuł: The Pharaon
Emisja we Francji: 21.10.2015
Emisja w USA: 10.01.2016
Emisja w Polsce: 11.02.2016
Emisja w Korei Południowej: 13.10.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Czasołamaczka"
Następny
"Pan Gołąb"

Faraon – piąty odcinek serialu.

Opis

Biedronka walcząc z super-złoczyńcami gubi książkę. Znajduje ją Alya, która stwierdza, że z tej książki od historii uczą się uczniowie tylko w jej szkole. Marinette, aby odwrócić jej uwagę i zabrać jej książkę zabiera koleżankę do muzeum, bo Tikki powiedziała jej, że na wystawie Starożytnego Egiptu jest coś związanego z Biedronką. W sali spotykają strudzonego archeologa, któremu nikt nie chce uwierzyć w jego odkrycie. Załamany jest świetną okazją dla akumy. Biedronka i Czarny Kot będą musieli zmierzyć się z egipskim faraonem, który uważa, że Alya przywróci do życia jego królową Nefertiti.

Streszczenie

Faraon
Podczas ostatniej misji Biedronka gubi książkę do historii, czego światkiem jest Alya. Przedstawia na swoim blogu relację, w której spekuluje czy Biedronka w takim razie nie jest przypadkiem uczennicą ich szkoły. Relację ogląda Marinette, która narzeka, że jest straszną niezdarą. Tikki pociesza naszą bohaterkę, że nic się nie stało. Namawia ją także, by poszła razem z Alyą do muzeum na wystawianą wystawę ze starożytnego Egiptu. Obiecuje, że nie pożałują tego, a dodatkowo dowiedzą się czegoś o przeszłości super-bohaterki, jaką jest Biedronka.

Dziewczyny idą na wystawę do Luwru. Tikki dyskretnie daje znaki Marinette, w którym miejscu ma szukać. Gdy tak stoją pojawia się starszy brat Alix, Jalil Kubdel oraz jego ojciec. Chłopak chce przekonać pana Kubdela, że odkrył tajemnicę papirusu, oraz jak przywrócić zmarłych do życia. Niestety ojciec Jalila wyśmiewa go, że to bzdury, oraz że powinien zająć się swoim rzeczywistym życiem, a nie starą historią.

Chłopak wybiega z muzeum wściekły i załamany, co jest idealną okazją dla Władcy Ciem, aby wypuścił swoją Akumę. Jalil przemienia się w Faraona i postanawia użyć zaklęcia znajdującego się na papirusie i przywrócić do życia Nefertiti. Wchodzi tej części muzeum, gdzie Marinette dalej próbuje przekonać Alyę, że jest tu coś, co dotyczy Biedronki.

Dziewczyny chowają się. Alya jednak postanawia wszystko relacjonować na żywo na swój blog. W taki sposób o nowym złoczyńcy dowiaduje się Adrien, który cały czas śledzi bloga Alyi, bo także chce odkryć, kim jest jego ukochana. Natychmiast przemienia się i biegnie na pomoc. W tym samym czasie Marinette ukryta za posągiem również przemienia się i staje do walki z Faraonem. Jednak nie udaje jej się. N szczęście szybko zjawia się Czarny Kot. Niestety nawet z jego pomocą złoczyńca wygrywa tę bitwę.

Zabiera papirus oraz Alyę. Biedronka tymczasem próbuje wyciągnąć Czarnego Kota z sarkofagu. Gdy im się to udaje, muszą jeszcze przejść przez opuszczone kraty. Do tego Czarny Kot wykorzystuje swoją moc – Kotaklizm, dzięki któremu może zniszczyć dowolną rzecz. Faraon idzie z Alyą na plac przed muzeum, Czarny Kot po użyciu mocy musi podładować miraculum, a Biedronka biegnie pomóc Alyi, jednak wpada w kulę spowalniającą. Adrien tymczasem czeka aż Plagg naje się sera i odzyska energię. Gdy to następuje, od razu się przemienia i biegnie na pomoc. Trafia jednak na Biedronkę zamkniętą w kuli i ratuje ją. Razem spieszą na zewnątrz, by powstrzymać Faraona. On tymczasem zdążył, dzięki swojej mocy, zamienić wielu przechodniów w mumie, które są mu potrzebne w przeprowadzeniu ceremonii. Alya wypytuje złoczyńce o jego plany. Zdradza on, że chce sprowadzić swoją ukochaną ze świata zmarłych za oddanie w zamian niewinnej duszy, którą okazuje się Alya.

Zauważa także na papirusie ciekawą postać przypominającą super-bohaterkę. Faraon wyjaśnia dziewczynie, że jest to Biedronka, to właśnie ona powstrzymała go za pierwszym razem, gdy próbował wypełnić swój rytuał. Audycja ciągle emitowana jest na blogu, którą słuchają nasi bohaterowie. Czarny Kot żartuje, że nie dałby Biedronce więcej niż trzy tysiące lat, na co ona odpowiada, że teraz wiedzą, dlaczego jest od niego mądrzejsza. Faraon tymczasem wypowiada zaklęcie, dzięki któremu otwiera się czarna brama do boga Ra, a Alya niesiona jest przez mumie, by oddać ją w ofierze.

Bohaterowie dzielą się swoimi zadaniami. Czarny Kot jest zazdrosny, że to Biedronka idzie walczyć z Faraonem, jednak Biedronka wyjaśnia mu, że tylko ona może złapać akumę. Czarny Kot próbuje odwrócić uwagę mumii i Faraona, a Biedronka tymczasem ma za zadanie przechwycić Alyę. Udaje im się jednak nie na długo, ponieważ Faraon ma moce pochodzące od bogów, w tym od Horusa, dzięki któremu może latać. Znów porywa dziewczynę, a Biedronkę zrzuca z dachu.

Nasza bohaterka pomaga Czarnemu Kotowi pozbyć się mumii i atakują złoczyńcę, jednak jest on dla nich za silny. Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf i obmyśla plan jak wypędzić akumę z naszyjnika Faraona. Gdy już wszystko wraca do normy Alya pyta Biedronkę ile ta ma lat, a nasza bohaterka odpowiada, że na pewno więcej niż licealistka. Alya idzie do muzeum po swoją torbę, gdzie spotyka również Marinette, która mówi przyjaciółce, że została zmumifikowana. Alya odkrywa również, że książka Biedronki zniknęła.

Na koniec dnia, gdy Marinette leży już w łóżku, rozmawia z Tikki na temat starożytnej Biedronki. Tikki uświadamia Marinette, że kwami i bohaterowie istnieją od zawsze. Zdradza dziewczynie także kilka informacji na swój temat oraz pociesza Marinette, że jest wybrańcem, ponieważ jest bardzo niezwykłą dziewczyną.

Bohaterowie

Główni Bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz też...