FANDOM

 Fred Haprèle LB2.png Galeria 
Fred Harpèle/Mim

Fred pic.png

Mime power showcase2.png

Informacje produkcyjne
Głos: Artur Kaczmarski (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Mylène Haprèle (córka)
Moce i umiejętności: Pantomima

Fred Harpèle – Ojciec Mylène, pracuje jako woźny w szkole i jako mim. Został zainfekowany przez akumę po tym, jak został oszukany przez współpracownika. Przyjął wtedy imię Mim i stał się super-złoczyńcą.

Osobowość

Fred jest miły i pracowity. Kiedy pracuje jako woźny w szkole, jest poważny i stanowczy w stosunku do innych ludzi. Jednak po pracy jest bardzo łagodny dla innych. Zawsze pokazuje miłość do swojej córki. Fred jest miły i opiekuńczy, bardzo lubi swoją pracę zarówno w szkole, jak i w roli mima.

Jako Mim jest zimny i cichy. Chce zemścić się na swoim zespole, przez który nie mógł wystąpić na pokazie jako mim.

Wygląd

Fred to szczupły i wysoki mężczyzna o jasnej karnacji. Jego włosy i oczy mają kolor brązowy. Zakłada biały podkoszulek, czarną marynarkę i spodnie w tym samym kolorze. Swoje włosy przykrywa ciemnym kapeluszem, wykonanym przez Marinette, w którym chowa zdjęcie swojej córki.

Jako mim ma blond włosy, jasnofioletową skórę, fioletowe oczy, a pod każdym domalowaną cienką linię na kształt kropli. Wciąż ma na głowie melonik. Nosi biały podkoszulek w czarne paski, białe spodnie i czarno-białe kozaki.

Relacje

Fred kocha i szanuje swoją córkę. Dziewczyna lubi pracę swojego ojca, nie ukrywa tego.

Występowania

Ciekawostki

  • Jest jednym z super-złoczyńców, których można zobaczyć w Ladybug PV.
    • Posiada takie same umiejętności jak w Ladybug PV, jednak stworzone przez niego przedmioty nie rzucają cienia.
  • Animatorzy, w czasie tworzenia animacji, dodawali przedmioty tworzone przez Mima, dopiero później je usuwano.[1]
  • W odcinku Arcyglina można dowiedzieć się, ze pracuje również w szkole jako asystent.

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki