FANDOM

Gadżety i akcesoria inspirowane postaciami z serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Akcesoria do telefonu

Nazwa Opis Zdjęcie
Earphones - Miraculous Ladybug Słuchawki inspirowane postacią Biedronki. Na obudowie słuchawek znajduje się nadruk wzorowany na Miraculum Biedronki oraz logo serialu.
SluchawkiBiedronka
Earphones - Miraculous Chat Noir (Black Cat) Słuchawki inspirowane postacią Czarnego Kota. Na obudowie słuchawek znajduje się nadruk wzorowany na Miraculum Czarnego Kota.
SluchawkiCK
Case Case na telefon. Obie obudowy zostały zachowane w kolorystyce czerwonej. Na jednej z nich znajduje się postać Biedronki oraz Czarnego Kota. Druga obudowa jest czerwona w czarne kropki, z nadrukiem loga serialu.
GadżetyML
Ladybug Cell Phone Case - iPhone 7 Case na telefon (iPhone 7). Jest koloru czerwonego w duże, czarne kropki. Po środku widnieje logo serialu.
Case1
Cat Noir Cell Phone Case- iPhone 7 Case na telefon (iPhone 7). Obudowa w kolorze czarnym, z motywem kociej łapy, która widnieje na Miraculum Czarnego Kota oraz z logiem serialu.
Case2
Ladybug Cell Phone Case - iPhone 6/6s Case na telefon (iPhone 6/6s). Czerwona obudowa z wizerunkiem Biedronki oraz logiem serialu.
Case3

Torby

Nazwa Opis Zdjęcie
Miraculous Ladybug Crossbody Purse Czerwona torebka z pięcioma czarnymi kropkami, która swoim wyglądem przypomina Jo-jo Biedronki. Torebka zawieszona jest na srebrnym łańcuszku z czarnym paskiem na ramię.
Miraculous Ladybug Crossbody Purse
Miraculous Ladybug Marinette's Mini Backpack Różowy plecaczek z czarnymi zamkami oraz logiem Marinette, inspirowany plecakiem owej bohaterki. Do zestawu dołączono breloczek przedstawiający Tikki.
Miraculous Ladybug Marinette's Mini Backpack
Marinette Purse - Mini Top Handle Crossbody Bag Różowo-biało-czarna torebka z logiem Marinette, breloczkiem Tikki oraz czarną kokardką inspirowana torebką owej bohaterki.
Miraculous Ladybug Marinette's mini top hangle bag
Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir Polka Dot Backpack Niebieski plecak z czarnymi zamkami z wizerunkiem super-bohaterów: Biedronką i Czarnym Kotem oraz Kwami: Tikki i Plagga.
Miraculous Polka Dot backpack
Ladybug/Marinette Miraculous Lunch Box Lunch Box z wizerunkiem Biedronki, Marinette i Tikki oraz z logiem serialu.
Lunchbox Ladybug and Marinette
Cat Noir Miraculous Lunch Box Lunch Box z wizerunkiem Czarnego Kota i Plagga oraz z logiem serialu.
Lunchbox Cat Noir

Breloczki

Nazwa Opis Zdjęcie
Tikki Metallic Enamel Keychain Metalowy breloczek wykończony emalią, który przedstawia postać Tikki o wymiarach 2"x1/2".
Tikki Metallic Enamel Keychain
Plagg Metallic Enamel Keychain Metalowy breloczek wykończony emalią, który przedstawia postać Plagga o wymiarach 3"x1/2".
Plagg Metallic Enamel Keychain
Chibis Ladybug PVC Keychain Breloczek wykonany z PVC przestawiający Biedronkę w wersji chibi o wysokości 60mm oraz grubości 4mm.
Chibi Ladybug keychain
Chibis Cat Noir PVC Keychain Breloczek wykonany z PVC przestawiający Czarnego Kota w wersji chibi o wysokości 60mm oraz grubości 4mm.
Chibi Cat Noir keychain
Ladybug Superhero Duo Plush Keychain Pack Zestaw zawierający dwa pluszowe breloczki przedstawiające Biedronkę oraz Tikki o wysokości 3,5".
Ladybug Superhero Duo Plush Keychain Pack
Cat Noir Duo Plush Keychain Pack Zestaw zawierający dwa pluszowe breloczki przedstawiające Czarnego Kota oraz Plagga o wysokości 3,5".
Cat Noir Duo Plush Keychain Pack

Plakaty

Nazwa Opis Zdjęcie
"Claws Out" Cat Noir Wall Scroll Plakat z wizerunkiem Czarnego Kota. Wykonany z poliestru o wymiarach 33"x44".
Claws Out Cat Noir wall scroll
"Power Couple" Ladybug & Cat Noir Wall Scroll Plakat z wizerunkiem Biedronki i Czarnego Kota. Wykonany z poliestru o wymiarach 44"x33".
Power Couple wall scroll
"Miraculous" Ladybug Wall Scroll Plakat z wizerunkiem Biedronki. Wykonany z poliestru o wymiarach 33"x44".
Miraculous Ladybug Wall Scroll
"Spots On" Ladybug Wall Scroll Plakat z wizerunkiem Biedronki. Wykonany z poliestru o wymiarach 33"x44".
Spots On Ladybug Wall Scroll

Inne

Nazwa Opis Zdjęcie
Miraculous Ladybug Marinette Anime Two Sides Pillow Cushion Case With Cover Dwustronna poduszka z wizerunkiem Biedronki oraz Marinette i Tikki.

Miraculous Two Sides Pillow - Ladybug

Miraculous Two Sides Pillow - Marinette

Miraculous Ladybug Marinette's Coin Purse Różowa portmonetka z białymi kropeczkami oraz logiem Marinette. Do zestawu dołączono breloczek przedstawiający Tikki.
Miraculous Ladybug Marinette's Coin Purse
Miraculous Heart Messenger Flap Czarny portfel wykonany z materiału z rysunkiem przedstawiającym Biedronkę oraz Czarnego Kota w wykonaniu Akili Amethyst.
Miraculous Heart Messenger Flap

Zobacz też...