FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
Gina Dupain

Gina Dupain

Befana - Temporary Infobox Image

Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Miejsce zamieszkania: Włochy
Rodzina: Tom Dupain (syn)
Marinette Dupain-Cheng (wnuczka)
Wrogowie: Biedronka (jako Befana)
Czarny Kot (jako Befana)
Marinette (jako Befana)
Broń: Cukierki

Gina Dupain — postać z serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Jest matką Toma Dupaina oraz babcią Marinette. W odcinku La Béfana stała się ofiarą Władcy Ciem, przybierając postać Béfany.

Osobowość

Gina jest bardzo czarującą oraz troskliwą osobą. Troszczy się o swoją rodzinę i uwielbia spędzać z nimi czas, zwłaszcza z wnuczką, Marinette. Bywa niekiedy surowa. Jest osobą niezwykle energiczną, entuzjastyczną oraz ambitną. Mimo podeszłego wieku, uwielbia jeździć na motorze. Pragnie wynagrodzić wnuczce swoją nieobecność, poświęcając jej cały dzień. Chce, aby Marinette miała wspaniałe urodziny i spędziła z nią ten czas. Początkowo nie jest w stanie wnuczce dostrzec nastolatki, traktując Marinette jak dziecko. Nie chce być zapomniana i ma trudności zaakceptowaniem zmian, ponieważ nie zwracała uwagi na to, że Marinette dorasta i lubi inne rzeczy niż jako dziecko.

Befana jest osobą okrutną, wymagającą i niezwykle niecierpliwą. Chce ukarać Marinette za to, że nie doceniła jej starań i odrzuciła ją, aby spotkać się ze znajomymi i okłamała, że lubi cukierki, które podarowała wnuczce. Lubi żartować. Bywa też uparta. Mimo, że agresywna, nagradza innych za akt dobroci i bezinteresowności, zmieniając ich w anioły - swoich służących. Zwraca dużą uwagę na maniery, nawet kiedy Władca Ciem wydaje jej rozkazy, zmuszając go, aby wypowiedział "magiczne słowo".

Wygląd

Kobieta na krótkie, siwe włosy oraz czarne brwi. Oczy Giny są koloru ciemnej zieleni, a usta maluje czerwoną szminką.

Gina narzuca na siebie czarną, skórzaną kurtkę z kołnierzykiem ułożonym ku górze. Jest ona przyozdobiona srebrnymi klipsami na ramionach. Pod spodem ubiera czarny t-shirt z nadrukiem przedstawiającym pryzmat. Ma również czerwone spodnie z czarnym paskiem oraz czarne botki na wysokim obcasie. Na rękach nosi czarne rękawiczki bez palców, zaś na nadgarstkach ma kolorowe bransoletki. Dodatkowo ubiera złoty naszyjnik i kolczyki z zielonymi kamieniami oraz okulary ze złotymi oprawkami i zielonymi szkłami.

Skóra Befany przybiera kolor zieleni. Jej oczy stają się czerwone, a usta pomalowane są krwistoczerwoną szminką. Długie, czerwone włosy zaczesane są do góry, z dwoma białymi kosmykami z przodu.

Nosi czarną maskę z czerwonymi akcentami na krawędziach. Ubrana jest w czarny kostium z poszarpanymi rękawkami, nogawkami oraz kołnierzykiem postawionym do góry, których krawędzie wykończone są materiałem w kolorze czerwieni. Na piersi ma czarną kokardę z postrzępionymi, czerwonymi krawędziami oraz czerwonym środkiem, która wyglądem przypomina cukierek. Na rękach ma czarne rękawiczki bez palców oraz bransoletki z ćwiekami. Biodra przeplata czarny pasek z czerwonym pojemniczkiem na cukierki. Do tego ubiera czarne buty na obcasie.

Występowania

Ciekawostki

  • Jej imię, Befana, pojawiło się w jednym z artykułów Gloob. Twórcy potwierdzili, że nie jest to prawdziwe imię babci Marinette.[1][2]
    • Befana to imię włoskiej kobiety, która przynosi dzieciom prezenty na Święto Trzech Króli.

Przypisy