FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
 Glaciator LB2 Galeria LB5 Transkrypt 
Glaciator - Header Image
Glaciator

Glaciator
"Glaciator"
Sezon 2, Odcinek 35
Glaciator
Kod prod.:  ?
Francuski tytuł: Glaciator
Emisja we Francji: 14.01.2018
Emisja w USA: Wiosna 2018
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Le Hibou Noir"
Następny
"Sapotis"

Glaciator — dziewiąty odcinek 2 sezonu i trzydziesty piąty odcinek serialu ogółem.

Opis

Sprzedawca lodów, André, zostaje zaakumizowany przez Władcę Ciem. Teraz, jako Glaciator, zmienia ludzi w lody... które zaczynają się topić! Biedronka i Czarny Kot powinni zachować zimną krew, jeśli chcą go powstrzymać![1]

Streszczenie

Glaciator

Biedronka i Czarny Kot przychodzą znów na ratunek innym. Po wszystkim Czarny Kot pyta ukochaną, czy zechciałaby zjeść z nim kolację. Chcę ją lepiej poznać, ponieważ przykro mu że widzą się tylko wtedy, kiedy ratują Paryż. Dziewczyna oznajmia, że jest dzisiaj zajęta, ale dziękuje Kotu za propozycje. Mimo to chłopak nie traci nadziei. Czekając na dziewczynę nie idzie na lody z przyjaciółmi. Marinette natomiast przychodzi na spotkanie.

Wszyscy udają się zjeść wyjątkowe lody dla zakochanych u lodziarza André. Marinette jest smutna, bo Adrien nie przyszedł i nie ma z kim zjeść deseru, a wszyscy przyjaciele mają pary. W dodatku sprzedający niechcący pogarsza sytuację dając jej lody przypominające chłopaka. Dziewczyna z płaczem na twarzy wraca do domu. André zostaje zaakumanizowany.

Kiedy nastaje zmrok Czarny Kot nadal czeka na Biedronkę choć podejrzewa, że jednak nie przyjdzie. Zaczyna się martwić, że ona nie czuje do niego nawet przyjaźni. W tym samym czasie Marinette wychodzi na swój balkon. Kot ją zauważa i postanawia porozmawiać chwilę z dziewczyną, aby pomóc swemu złamanemu sercu.

Po przywitaniu nastolatka pyta go, czy nie ma na głowie spraw superbohaterów. Ten mówi jej o swoim nie spełnionym uczuciu do pięknej Biedronki i planowanej romantycznej kolacji. Dziewczyna jest w szoku, ale po chwili stara się nie dać po sobie tego poznać. Pyta tylko, na czym polegała niespodzianka i próbuje go pocieszyć. Mówi, że ona również ma ból w sercu. Chłopak na to postanawia "porwać" ją na balkon, na którym przygotował niespodziankę. Marinette w ramach rekompensaty, daje się zanieść kotu na miejsce. Jest zachwycona. bo widać, ile wysiłku Czarny Kot włożył w spotkanie, a to wszystko dla niej. Próbuje przekonać nastolatka, że jego ukochana musiała mieć dobry powód, aby się nie zjawić. Rozmowę przerywa im zaakumanizowany André (Glaciator). Superbohater zabiera dziewczynę do domu i żegna się. Na pożegnanie Marinette mówi mu, że jego niespodzianka była cudowna. Gdy nikogo już niema nastolatka przyznaję Tikki , że myliła się co do swojego partnera. Przemienia się w Biedronkę, a następnie rusza pomóc chłopakowi.

Kiedy w końcu go znajduje zostaje na przywitanie potraktowana bardzo ozięble.

Ciąg dalszy nastąpi

P.S Mam ostatnio dużo zajęć, dlatego nie mam pojęcia kiedy będę mogła dokończyć streszczenie. Jeżeli ktoś będzie miał na to czas i ochotę, to proszę o pomoc!

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Ciekawostki

  • Początkowo odcinek miał mieć premierę 17 grudnia 2017 w Francji. Został on jednak przełożony przez Thomasa. Według twórcy odcinek wymagał poprawek. Ze względu na scenę balkonową chciał, aby wypadł on jak najlepiej.
    • Zapowiedziano, że odcinek pojawi się dopiero po świętach Bożego Narodzenia.
  • Niemiecka emisja odcinka została zapowiedziana na 29 stycznia 2018 roku.
  • Z czasie wywiadu Wilfried Pain zdradził, że w odcinku pojawi się "trudna i emocjonalna" scena. [2]
  • Jedno ze zdjęć "zakochanych" przedstawia Marcela Cerdan i Édith. Piaf[3]

Odcinek online

TB Screensaver

LB2Obejrzyj na YouTube (napisy) >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...