FANDOM

 Ivan Bruel LB2 Galeria 
Ivan Bruel/Kamienne Serce

CharaImage Ivan

CharaImage Piedra

Informacje produkcyjne
Głos: Karol Wróblewski (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Miłosne zainteresowania: Mylène Haprèle
Straciłem panowanie nad sobą...

—Ivan, "Kamienne Serce (Początki - część 2)"

Ivan Bruel – uczeń francuskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2) staje się sługą Władcy Ciem — Kamiennym Sercem.

Wygląd

Ivan ma krótkie, czarne włosy z grzywką koloru blond. Ubiera się w czarną koszulkę ze wzorem w dwie skrzyżowane kości, czarne spodnie, białe skarpetki i beżowe buty. Miał on także przypinkę z logiem jego ulubionego zespołu, jednakże dał ją Mylène.

Jako Kamienne Serce staje się stworzeniem z kamieni o zielonych, świecących oczach, który rośnie przy każdym uderzeniu.

Charakter

Ivan to twardy chłopak ze złotym sercem. Często jest zrzędliwy i uparty, zwłaszcza gdy coś go nie interesuje. W odcinku Czasołamaczka dopinguje Alix w wyścigu. Jedyną osobą, przy której okazuje uczucia, jest Mylène.

Jako super-złoczyńca jest niezwykle mściwy i niszczy wszystko co stanie na jego drodze. Chce zemścić się na Kimie, który obraził go mówiąc, że nigdy nie zdobędzie Mylène.

Relacje

Na wiki

Ivan i Mylène

Chłopak jest zakochany w dziewczynie ze wzajemnością. Bardzo o nią dba. W dowód tego, iż bardzo mu na niej zależy, dał jej przypinkę swojego ulubionego zespołu oraz napisał piosenkę. W odcinku Postraszycielka, Ivan próbuje rozweselić dziewczynę. Jego troskę o przyjaciółkę można zobaczyć również w odcinku Czarny Miecz, kiedy przytula do siebie przestraszoną Mylène. Właśnie przez swoje uczucia do dziewczyny zostaje zaakumowany w odcinku Ladybug and Cat Noir (Origins-Part1). Po raz kolejny zostaje zaatakowany przez akumę w odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2), po tym, gdy Mylène ucieka słysząc jego śpiew.

Występowania

Ciekawostki

Zobacz też...