FANDOM

 Jagged Stone LB2 Galeria 
Jagged Stone/Diablo Rockman

Jagged Stone

Guitar Villain ID

Informacje produkcyjne
Głos: Mateusz Narloch (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Hotel Le Grand Paris (podczas pobytu w Paryżu)
Przyjaciele: Fang (zwierzak)
Wrogowie: XY
Broń: Gitara (jako Diablo Rockman)

Jagged Stone — francuski rockman. W odcinku Diablo Rockman, kiedy zostaje poniżony przez piosenkarza o pseudonimie XY, zostaje zainfekowany przez akumę i zmienia się w tytułowego Diablo Rockmana.

Osobowość

Jagged jest dziki i dumny, jednak gdy nie ma go na scenie, jest bardziej zrelaksowany i naturalny. Lubi szalone i ekscytujące rzeczy, czego przykładem jest posiadany przez niego krokodyl Fang. Lubi być w centrum uwagi, szczególnie u fanów, jednak z drugiej strony nie cierpi nadmiernej natarczywości. Nudzi się, kiedy nie dzieje się nic interesującego w pobliżu. Uważa jednak, że w muzyce jest najważniejsze, aby grać dla siebie, nie dla sławy czy pieniędzy. Jest szczery i nawet cierpliwy w stosunku do ludzi, których lubi, jednak swoich wrogów traktuje z widoczną nienawiścią.

Jako super-złoczyńca jest bardziej dziki i szalony, zachowuje się jeszcze bardziej agresywnie w stosunku do ludzi, których nie lubi. Chce, aby XY zapłacił za znieważenie go.

Wygląd

Jagged Stone jest wysokim mężczyzną o szczupłej sylwetce i jasnozielonych oczach. Ma czarne, zaczesane do tyłu włosy przechodzące w kolor fioletowy, czarne wąsy oraz brodę.

Jego oczy są podkreślone czarnym eyelinerem i ciemnofioletowym makijażem. Nosi czarną, błyszczącą kurtkę, kształtem przypominającą marynarkę, z żółtymi akcentami oraz złotymi epoletami, oraz spodnie w czarno-żółte pasy. Na dłonie zakłada czarne, koronkowe rękawiczki i buty za kostkę w tym samym kolorze. Na jego szyi widnieje naszyjnik w kształcie czaszki z parą skrzydeł po bokach.

Guitar Villain pełny wygląd
W wersji złoczyńcy ma długie, biało-różowe dredy i czarny makijaż dookoła oczu, które są niebieskie. Ma na sobie ciemnoszary napierśnik w kształcie odwróconego trójkąta z żółtymi kształtami po bokach. Rękawy pod spodem są fioletowe w czarny wzór. Ciemnoszare spodnie od dołu mają żółty wzór w kształcie płomieni. Jego rękawice i buty są również ciemne, z dwoma fioletowymi kryształami. Jego gitara jest błyszcząca i fioletowa.

Relacje

W odcinku "Czarny Miecz" zostaje zatrudniony przez André Bourgeoisa do podpisywania swoich płyt jako część kampanii wyborczej Chloé. Jest tym wyraźnie znudzony. Kiedy słyszy krzyki na zewnątrz, wybiega, myśląc, że to jego fani.

Mężczyzna jest zachwycony talentem artystycznym Marinette. Uwielbia okulary stworzone przez nią w odcinku "Pixelator", poprosił ją również o zaprojektowanie okładki jego nowego albumu, pod warunkiem, że zrobi to w jej własnym stylu. Kiedy dziewczyna tworzy okładkę pod instrukcjami menadżera Jaggeda, Boba, muzyk nie złości się na nią, lecz daje jej kolejną szansę. Kiedy Marinette pokazuje mu końcowy efekt, jest zachwycony.

Przedtem nie lubił Biedronki na tyle, aby mieć z nią wywiad, jednak po odcinku "Pixelator", za uratowanie życia, dedykuje dla niej koncert.

Jagged traktuje Fanga jak zwierzątko domowe. Bardzo go lubi i nie chce, aby stała mu się jakakolwiek krzywda.

Stone jest zdenerwowany pomysłami jego menadżera, m.in. graniem wraz z XY czy posiadaniem okładki płyty w stylu XY. Kiedy Jagged nie zgadza się w czymś z Bobem, straszy go Fangiem lub przypomina mu, że może znaleźć inną wytwórnię muzyczną, która lepiej by go zrozumiała.

Jagged nie cierpi XY ani jego muzyki. Nie uważa go za prawdziwego muzyka, więc tym bardziej nie chce grać z nim w parze. Nie znosi, kiedy XY nazywa go "niefajnym" lub "dinozaurem".

Zdolności

Jagged jest popularną gwiazdą rocka. Potrafi grać na gitarze i pianinie oraz śpiewać.

Jako super-złoczyńca używa swojej gitary, która jest zaakumowanym obiektem, do wywoływania fali muzycznych w trzech typach:

Każda osoba, w którą trafi, zaczyna tańczyć i krzyczeć jakby uczestniczyła w rockowym koncercie.

Pomarańczowa fala. Niszczy każdy obiekt, w który trafi, a ludzi poważnie rani. Jest wystarczająco silna, aby zniszczyć skałę.

Zielona fala. Wywołuje trzęsienie ziemi.

Występowania

Ciekawostki

  • Jest ulubionym muzykiem Marinette i Adriena.
  • Marinette zrobiła dla niego okładkę do albumu i okulary.
  • Kiedy zmienił się w Diablo Rockmana, Fang również się zmienił – w smoka.
  • W polskiej wersji językowej ataki Shocking Riff oraz Seismic Solo posiadają tą samą nazwę – zabójcze solo.

Zobacz też...