FANDOM

 Jalil Kubdel LB2 Galeria 
Jalil Kubdel/Faraon

Jalil pic

Pharaoh pic

Informacje produkcyjne
Głos: Sebastian Cybulski (polski)
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Faraon
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Alix Kubdel (siostra)
Pan Kubdel (ojciec)
Wrogowie: Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Moce i umiejętności: Przejmowanie mocy od egipskich bogów

Jalil Kubdel - starszy brat Alix, młody i zagorzały historyk. Często przebywa w muzeum. Interesuje się dziejami starożytnego Egiptu. W odcinku Faraon zostaje zainfekowany przez akumę i przemienia się w super-złoczyńcę – Faraona.

Charakter

Normalnie Jalil jest nieśmiały, ambitny, inteligentny i lekko zagubiony w sobie. Jest również lekko rozkojarzony.

Po przemianie w Faraona stał się chciwy, zimny oraz nieczuły. Za wszelką cenę pragnie, aby jego żona, egipska księżniczka Nefertiti wróciła do świata żywych.

Wygląd

Jalil jest średniego wzrostu mężczyzną o szczupłej sylwetce, ciemnoniebieskich oczach i długich, brązowych włosach. Nosi okulary z okrągłymi szkłami i cienką, czarną oprawką. Zakłada białą koszulę z okiem Horusa, szaro-zieloną bluzę z długim rękawem, jasne spodnie i beżowe sandały. Szyję natomiast owija pomarańczowym szalem, spod którego wystaje medalion ze skarabeuszem.

Gdy przemienia się w Faraona, rośnie i nabiera masy mięśniowej, jego oczy zaczynają świecić na niebiesko, a jego skóra staje się czarna. Nosi złote bransolety na nadgarstkach, kostkach i złotą maskę przypominającą maskę grobową Tutenchamona. Posiada również fałszywą brodę, złoty shendyf (jego spódnica) i dwa naszyjniki. Gdy Faraon wykorzystuje moc jakiegoś egipskiego boga, jego twarz staje się jego podobizną.

Występowania

Ciekawostki

  • Chociaż Jalil jest starszy od Alix, to dziewczyna dostaje w dniu piętnastych urodzin rodzinny zegarek.

Zobacz też...