FANDOM

 Juleka Couffaine LB2 Galeria 
Juleka Couffaine/Reflekta

Juleka pic 2

Reflekta-Juleka

Informacje produkcyjne
Głos: Agata Paszkowska (polski)
Erin Fitzgerald (angielski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Przyjaciele: Rose Lavillant
Moce i umiejętności: Jest dobra w nakładaniu make-up'u

Juleka Couffaine – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont, najlepsza przyjaciółka Rose. W odcinku Reflekta, zostaje zaakumowana i zmienia się w tytułową bohaterkę odcinka - Reflektę.

Charakter

KoncepcjaML5

Juleka w koncepcji

Juleka jest dziewczyną typu emo[1]. Nie jest zbyt aktywna na lekcjach. Dziewczyny siedzą razem w ławce na lekcjach i spędzają ze sobą czas na przerwach. Fascynują ją rzeczy straszne. W odcinku Postraszycielka, nazwała zaakumowaną Mylène Haprèle fajną.

Jako super-złoczyńca jest dumna i mściwa. Pragnie, aby wszyscy ją zauważali, dlatego przemienia ludzi w swoje kopie. W szczególności chce się zemścić na Chloé za to, co jej zrobiła.

Wygląd

Juleka jest średniego wzrostu, ma czarne włosy z grzywką zasłaniającą jej lewe oko. Końcówki jej włosów są koloru fioletowego. Jej duże oczy są koloru czerwono-pomarańczowego. Nosi koszulkę z koronkowymi rękawkami w ciemnoszarym kolorze, z morsko-zielonymi wstawkami. Na dłoniach ma ciemne rękawiczki bez palców, z koronkowymi zakończeniami. Dziewczyna nosi także fioletowe spodnie z dziurami powyżej kolan i czarne trampki z wysokimi, białymi podeszwami.

Reflekta ma mocny, różowy make-up, jej skóra przybiera odcień jasnego różu. Nosi sukienkę w tym samym odcieniu różu co makijaż, ze wzorem w oczy, nakrycie głowy. Na ręce umiejscowione jest lusterko, za pomocą którego może zmieniać ludzi w jej kopie.

Umiejętności

Według innych, Juleka jest dobrą makijażystką. Pomogła zrobić make-up osobom występującym w filmie Nino w odcinku Postraszycielka.

Występowania

Ciekawostki

  • Ma 170 centymetrów wzrostu.
  • Nie jest fotogeniczna. Twierdzi, że ma nałożoną na siebie klątwę, która nie pozwala zrobić jej normalnego zdjęcia.
  • Stała się super-złoczyńcą przez Chloé.
  • W czołówce twarz dziewczyny zasłania ręka Nino.
  • Juleka nie jest podatna na strach. Możemy zobaczyć to w odcinku Postraszycielka, kiedy jako jedyna nie boi się potwora.
  • W odcinku Kotowtór oraz ArcyGlina jej ubranie jest koloru białego.
  • Thomas Astruc na swoim twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[2]

Przypisy

  1. Kiedy emo używamy w odniesieniu do cech i osobowości danej osoby, większość definicji emo określa osobę emo jako bardzo emocjonalną, wrażliwą, nieśmiałą, zamkniętą w sobie, ponurą i cichą. Ktoś przygnębiony i ze złamanym sercem jest czasami opisywany jako emo. Muzyka i poezja emo zawiera wiele odniesień do nieodwzajemnionej miłości i problemów emocjonalnych w związkach. Bycie melodramatycznym lub nadmiernie emocjonalnym jest również często łączone z byciem emo.
  2. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/755033027823046656

Zobacz też...