FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
Kagami Tsurugi

Kagami Temp Image

Zaakumowana Kagami

Informacje produkcyjne
Głos: Marta Markowicz (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Rodzina: Mama Kagami

Kagami Tsurugi — nowa uczennica Collège Françoise Dupont oraz sympatia Adriena i jego rywalka w szermierce. W odcinku Riposta ulega złym emocjom, dając Władcy Ciem idealną okazję do tego, aby zamienił ją w super-złoczyńcę — Ripostę.

Osobowość

Kagami jest miłą i trochę nieśmiałą dziewczyną. Posiada też duże ambicje, co widać, gdy chce walczyć z najlepszą osobą. Ważny jest dla niej honor rodziny, dlatego przegrana z Adrienem oznaczała dla niej kompletną porażkę.

Riposta jest osobą mściwą i wściekłą. Ma obsesję na punkcie rewanżu z Adrienem i pokonania chłopaka, dlatego podąża jego tropem. Żąda walki, nawet kiedy chłopak ma ranną kostkę i nie jest w stanie podjąć wyzwania. Innych uważa za niegodnych walki ze sobą, chociażby Biedronkę, kiedy chce walczyć za Adriena. Jest arogancka i pewna siebie. Jeśli ktoś jej zagraża, nie waha się ani chwili i atakuje.

Wygląd

Kagami jest średniego wzrostu dziewczyną o granatowych, krótkich włosach, które sięgają jej do szyi. Ma ona skośne oczy, koloru bursztynowego. Gdy pierwszy raz ją widzimy, jest ubrana w czerwony strój do szermierki i maskę. Na palcu ma założony pierścionek z symbolem jej rodziny.

Gdy została przemieniona w Ripostę, jej strój przypomina taki, jaki noszą samuraje. Cera jak i ubranie dziewczyny są koloru srebrnego. Ma tylko jedną rękę, ponieważ druga jest zamieniona w miecz. Na hełmie jest czerwony symbol jej rodziny oraz na mieczu, w którym kryje się Akuma.

Występowania

Ciekawostki

  • Postać Kagami została ujawniona w streszczeniu drugiego sezonu od TFOU 31 sierpnia 2017 roku.[1]
  • Słowo kagami oznacza w języku japońskim lustro, jasność, życie, dobry oraz piękno. Natomiast słowo tsurugi oznacza miecz.

Przypisy

Zobacz też...