FANDOM

 Kapitan Hardrock LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji 
Captain Hardrock Szablon
Kapitan Hardrock

Capitaine Hardrock
Kapitan Hardrock, jestem Władca Ciem. Przedstawiciel władzy odbiera ci prawo do hałasowania, ile dusza zapragnie? A więc od tej pory będzie tu słychać wyłącznie twoją muzykę.

Kapitan Hardrock — jedenasty odcinek 2 sezonu i trzydziesty siódmy odcinek serialu ogółem.

Opis

Mama Juleki zostaje zaakumowana w Kapitan Hardrock, kierując niezdobytym statkiem i uzbrojona w piracki miecz, chce pokazać swoją muzykę całemu Paryżowi.[1]

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis
Webisod 3 (18)

Szczątkowe streszczenie!
Ten artykuł pilnie potrzebuje uzupełnienia streszczenia! Strona posiada już streszczenie, ale wymaga ono uzupełnienia lub rozbudowy. Więcej artykułów z wybrakowanym streszczeniem odnajdziesz w Artykułach do rozbudowy.

Marinette, Alya, Nino, Rose, Juleka, Ivan i Mylène pomagają udekorować łódź mieszkalną rodziny Couffaine na festiwal muzyczny. Podczas sprzątania Marinette wyraża obawy, ponieważ Adrien się jeszcze nie pojawił. Alya uspokaja Marinette, mówiąc, że Adrien wkrótce przybędzie i żeby bardziej ją uspokoić, pyta się Nino, kiedy przybędzie Adrien. Nino wyjaśnia, że Adrien miał coś do załatwienia z ojcem, ale zaraz przyjdzie. Nagle pojawia się matka Juleki, Anarka, która widząc, że Marinette czyści łódź, mówi jej, że jej rodzina nie lubi takiego "spokojnego i czystego" wyglądu.

W Dworze Agrestów Adrien gra na fortepianie dla swojego ojca i Nathalie, ale przypadkowo popełnia błąd. Gabriel mówi Adrienowi, żeby przestał i zapytał czy chłopak ćwiczył. Adrien wierzy, że poprawi się, gdy będzie miał szansę zagrać z nim, ale Gabriel mówi mu, że wszyscy w rodzinie Agreste są solistami, a nie zwykłymi członkami grupy, oraz, że ma poćwiczyć, a efekt pokaże mu później. Adrien przypomina ojcu, że obiecał, iż pozwoli mu pójść na koncert z przyjaciółmi, ale Gabriel mówi mu, że musi odzyskać koncentrację. Następnie opuszcza pokój Adriena razem z Nathalie.

Nino dostaje telefon od Adriena, który mówi mu, że nie może przyjść na koncert, a całą rozmowę słyszą Marinette i Alya. Marinette jest smutna, bo ​​nie ma szansy spędzić czasu z Adrienem. Alya przypomina Marinette, że to nie pierwszy raz, gdy tata Adriena powstrzymał go od spotkań z przyjaciółmi. Nagle pojawia się Anarka i zauważa Alyę umieszczającą metalową statuę na kompasie statku. Wyjaśnia, że ​​metal nigdy nie może zbliżyć się do kompasu, ponieważ przyciąga igłę. Marinette porównuje siebie i Adriena do kompasu i posągu, wierząc, że jest posągiem, a Adrien jest kompasem, ponieważ są one zawsze rozdzielone. Alya uważa jednak, że Adrien jest posągiem, a Marinette kompasem, który wariuje za każdym razem, gdy Adrien jest blisko. Następnie uspokaja Marinette, że będą mieli inne szanse na spotkanie, ale Marinette nie jest przekonana. Potem pojawia się Rose i mówi, że wszystko na koncert jest już gotowe, tylko brakuje Luki. Anarka prosi Marinette, aby poszła po Lukę, a Marinette z kolei pyta kim jest Luka. Po tym jak Anarka wyjaśnia, że ​​Luka jest jej synem i gdzie go znaleźć, Marinette idzie po niego.

Marinette schodzi do kabiny Luki. Po zobaczeniu go siedzącego ze skrzyżowanymi nogami na łóżku, mimowolnie jąka się, próbując się przedstawić i mówi, że wszyscy na niego czekają. Luka mówi "cześć" i żartobliwie drażni się z jej jąkaniem, ale szybko przeprasza i wyjaśnia, że ​​zwykle ma więcej kontaktu z gitarą niż z poznawaniem nowych ludzi, na której zaczyna grać. Marinette siada na łóżku Luki i słucha jego gry. Jest zdumiona jego talentem. Luka wyjaśnia jej, że ​​muzyka jest prostsza niż słowa. Marinette wstaje z łóżka i podchodzi do zdjęcia Jaggeda Stone i do kolekcji kostek gitarowych Luki. Podnosi kostkę do gry z wizerunkiem Jaggeda Stone. Luka i Marinette mówią sobie nawzajem, że Jagged Stone jest ich ulubionym piosenkarzem. Wtedy Luka mówi Marinette, że może zatrzymać kostkę gitarową z Jaggedem Stonem. Mówi Marinette, że idzie dołączyć do "rytmu", nawiązując do tego, że kiedy Marinette, jąkając się, próbowała powiedzieć mu, że powinien dołączyć do grupy, zamiast tego powiedziała, że ​​do rytmu. Kiedy dziewczyna czuje się zawstydzona, Luka sprawia, że ​​Marinette czuje się lepiej, komplementując ją tym, że jest zabawną dziewczyną. Marinette patrzy na Lukę, kiedy ten odchodzi i spogląda na swój nową kostkę gitarową, zanim włoży ją do kieszeni.

Po powrocie do pokoju Adriena, Adrien ogląda wiadomości o festiwalu muzycznym. Nadja Chamack i André Bourgeois omawiają listę wykonawców, takich jak Jagged Stone i XY. Nadja wspomina o festiwalu muzycznym, który może być największym festiwalem muzycznym od debiutu imprezy w 1982 roku. Plagg próbuje pocieszyć Adriena, mówiąc, że może oglądać festiwal na telewizorze. Adrien mówi Plaggowi, że chciał tylko zobaczyć koncert swoich przyjaciół. Aby ponownie spróbować pocieszyć Adriena, Plagg wykonuje dla niego prywatny koncert, śpiewając o swojej miłości do sera. Chociaż Adrien docenia Plagga za próbę pocieszenia go, wciąż jest smutny i wraca do ćwiczenia gry na fortepianie.

Marinette dołącza do wszystkich na łodzi, gdzie Luka gra już na swojej gitarze elektrycznej. Alya zauważa, że Marinette i Luka dziwnie na siebie patrzą i komentuje to tym, że Marinette znalazła nowy "posąg". Marinette jednak zaprzecza temu. Anarka mówi zespołowi, żeby zaczęli przedstawienie, ilekroć Luka jest już gotowy. Luka podłącza gitarę do wysokich głośników. Mylène następnie daje zatyczki do uszu dla Alyi i Marinette i mówi im, że będą ich potrzebować. Po ich założeniu, Luka zaczyna grać na swojej gitarze, która wydaje bardzo głośny dźwięk, który sprawia, że samochody na ulicach lecą.

Alya, Marinette i Nino są zszokowani tym, jak głośno zagrał. Policyjne helikoptery, łodzie i samochody pędzą w stronę łodzi i wychodzi z nich Roger Raincomprix. Mówi, że głośność zespołu Anarki jest zbyt wysoka i będą musieli zagrać coś innego. Ona jednak odmawia. Roger grozi jej zamknięciem koncertu, jeśli nie zmniejszy swojej objętości. Ona ciągle odmawia zmiany czegokolwiek. W rezultacie policjant pisze dla niej kilka mandatów. Anarka rozrywa mandaty i śmieje się. Policjant jest tak sfrustrowany, że postanowił napisać jej jeszcze więcej mandatów.

Postacie

Główni bohaterowie

Poboczne postacie

Ciekawostki

  • Odcinek po raz pierwszy pojawił się w Kanadzie 30 marca 2018.[2]
  • Tytuł odcinka odnosi się do francuskiego piosenkarza Richarda Gotainera, który napisał utwór pt. Capitaine Hard Rock oraz kosmicznego pirata - Kapitana Harlocka.[3]
  • Jest to drugi odcinek, w którym super-złoczyńca nie musi trzymać zaakumowanego przedmiotu.
  • Po raz pierwszy pojawia się Luka Couffaine.

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

Chameleon

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor