Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Kid Mime

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tumblr nyjiatQP951qkj6s6o5 1280.png
Non-Kanon
Ta strona to koncepcja postaci/odcinka/serialu, który nie został jeszcze wyemitowany. Czytasz na własną odpowiedzialność.
Kid Mime

KM civilan.png

KidInfo.png

Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Rodzina: -
Przyjaciele: Czarny Kot (Félix)
Mercury
Melodie
Biedronka
Moce i umiejętności: Pantomima

Kid Mime - jest postacią ze starej, nieużytej koncepcji serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Należy do drużyny o nazwie Quantic Kids (co można przetłumaczyć jako Niezwykłe Dzieciaki), do której należą także Félix, Melodie, Mercury i Marinette. Jest także jej przywódcą.

Wygląd

Jako normalny człowiek, chłopak ma ciemne włosy (kolor podchodzi nawet pod czarny), niebieskie oczy i jasną skórę. Jest ubrany w biały T-shirt z niebieskimi paskami i ciemniejszym dołem, czarne spodnie i buty.

W wersji super bohatera, Kid Mime ma beżowo-niebieski kombinezon z jasnymi paskami po bokach, rękawiczki oraz maskę w kolorze ciemno-niebieskim z błękitnymi przebłyskami.

Umiejętności

Kid Mime posiada umiejętność władania pantomimą - dzięki temu może sprawiać, że dany przedmiot lub osoba stanie się niewidzialna.

Wystąpienia

  • Gra Super Lady Luck[1]

Ciekawostki

  • Jedno ze zdjęć Kid Mime'a nadal występuje w grze pod tytułem Super Lady Luck, gdzie znajdują się także inne koncepcje postaci.
  • Podobnie jak pozostali członkowie Quantic Kids nie posiadał kwami.
  • Jest zastępstwem za Sparrow'a[2].

Galeria

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki