FANDOM

 Kim LB2 Galeria 
Kim Lê Chiên/Mroczny Amor

KimInfoboz

Dark Cupid pic

Informacje produkcyjne
Głos: Mateusz Narloch (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Przyjaciele: Max
Wrogowie: Alix Kubdel (rywalka)
Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Moce i umiejętności: Latanie (jako super-złoczyńca)
Niszczenie związków pomiędzy przyjaciółmi/zakochanymi (jako super-złoczyńca)
Broń: Strzały nienawiści (jako super-złoczyńca)

Kim Lê Chiên – uczeń paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont oraz przyjaciel Maxa. Jest najszybszy w klasie Marinette. Zamienił się w super-złoczyńcę po tym, jak Chloé Bourgeois odrzuciła jego uczucia w dzień Walentynek.

Charakter

KoncepcjaML9

Kim w koncepcji

Kim jest "królem" wyzwań. Zawsze rzuca wyzwania innym uczniom ze swojej klasy, przede wszystkim sportowe. Chłopak jest bardzo pewny siebie oraz swoich umiejętności. Jest porywczy i czasem niegrzeczny w stosunku do innych, mimo to jest dobrym chłopakiem. Docenia kiedy Marinette próbuje go zachęcić do wyznania uczuć Chloé, w której był zakochany.

Mroczny Amor jest rozgoryczony i chce zemścić się za to, że Chloé złamała mu serce. Właśnie z tego powodu stara się zniszczyć związki przyjaciół/zakochanych osób. Używa do tego strzał nienawiści.

Wygląd

Kim jest wysoki i wysportowany. Jego oczy są koloru szarego. Włosy chłopaka ciemno brązowe z blond grzywką. Ubiera się w czerwoną bluzę z nadrukiem, niebieskie jeansy i tenisówki koloru czerwonego.

W wersji super-złoczyńcy, Kim jest ubrany w czarno-czerwony kombinezon z nadrukiem złamanego serca. Na plecach ma skrzydła tego samego koloru co kombinezon, a na nogach czerwone buty. Głowę i twarz zakrywa czapka połączona z maską.

Jego bronią są strzały nienawiści, kiedy trafią w jedną z zakochanych osób/przyjaciół, to zaczyna się nienawidzić ukochanego/ukochaną/przyjaciela/przyjaciółkę.

Relacje

Max jest najlepszym przyjacielem chłopaka. Chciał pomóc Kimowi zdobyć serce Chloé.

Kim był zakochany w dziewczynie. Zamienił się w super-złoczyńcę po tym, jak odrzuciła jego uczucia w dzień Walentynek. Gdy był Mrocznym Amorem uświadomił sobie, że jest nieczuła i nie zasługuje na niego. Obecnie nie wiadomo, czy ją kocha, czy nie. 

Alix jest rywalką chłopaka. W odcinku Czasołamaczka ścigali się, kto jako pierwszy okrąży Wieżę Eiffla – Kim biegnąc, a Alix jadąc na rolkach.

W odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1), Kim obraził chłopaka mówiąc, że nigdy nie zdobędzie Mylène, przez co Ivan został opętany przez Akumę i stał się Kamiennym Sercem.

Występowania

Ciekawostki

  • Jest wietnamskiego pochodzenia.
  • Jego nazwisko brzmi . Człon Chiên to jego drugie imię.
  • We francuskiej wersji językowej, jako super-złoczyńca, nazywa się Dislocoeur. Jest to gra słów. Nazwa składa się ze słów -cœur (fr. serce) oraz dis-, co jest nawiązaniem do słowa disloquer. Można to przetłumaczyć jako łamacz serc.
  • Z odcinka Czarny Miecz wynika że boi się pająków.
  • Thomas Astruc na swoim twitterze ujawnił jego nazwisko, wcześniej było ono nieznane.

[1]

Przypisy

Zobacz też...