Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Klasa Pani Bustier

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
LBTS4.jpeg Ten artykuł jest obecnie w czasie edycji. Pracuje nad nim użytkownik LenaLadyNoir. Prosimy nie edytować artykułu dopóki komunikat nie zniknie. Wyjątkiem są jedynie drobne poprawki ortograficzne lub gramatyczne.
Klasa Pani Bustier
ClassroomBustier.png
Informacje
Typ: Pomieszczenie
Właściciel: Pan Damocles
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Pan Gołąb"

Klasa Pani Bustier — klasa w Collège Françoise Dupont, w której uczy Caline Bustier.

Wygląd

W klasie są dwa rzędy które stoją cztery, drewniane ławki, z przymocowanymi po dwa drewniane krzesła przy każdej ławce. Ściany sali są w kolorze białym, panele podłogi są jakrawym czerwonym, są  po obu stronach podłogi i chodniki pozostawione między nimi i brązowe podłogi umieszczone pod nimi. Na biurku z krzesłem jest komputerem dla nauczyciela.  Za biurkiem nauczycielki jedna, duża zielona tablica z jasnobrązową granicą z drewna. Po prawej stronie tablicy znajduje się ciemne dębowe drzwi, z metalową rączką. A po lewej stronie tablicy znajduje się kamienna ściana o brudnobiałym kolorze, z powtarząjącym się schematem kwadratów.

Po lewej ścianie jest oko z czarnymi kratami, pokazujące pobliskie schody, a po drugiej stronie drzwi są więcej okien na ścianie, pokazujące przedsatwiają Paryż. Okna te mają również czarne kraty. Tuż pod tymi oknami znajduje się biały stos małych kostek, na tylniej ścianie są duże półki na książki.

Uczniowie

Galeria

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki