FANDOM

 Kotowtór  LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
Copycat EntradaAlMuseo
Kotowtór

L'Imposteur
"Kotowtór"
Sezon 1, Odcinek 3
CC Startcard
Kod prod.: 108
Francuski tytuł: L'Imposteur
Angielski tytuł: Copycat
Emisja we Francji: 28.10.2015
Emisja w USA: 03.01.2016
Emisja w Polsce: 09.02.2016
Emisja w Korei Południowej: 15.09.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Bańkor"
Następny
"Czasołamaczka"

Kotowtór – trzeci odcinek serialu.

Opis

W parku ma odbyć się uroczyste odsłonięcie nowej rzeźby przedstawiającej Biedronkę i Czarnego Kota – obrońców Paryża. Niestety tylko Czarny Kot pojawia się w parku, ponieważ Marinette nagrała wstydliwą wiadomość Adrienowi i chce ją jak najszybciej usunąć. Artysta Théo jest zasmucony, że Biedronka się nie pojawiła na odsłonięciu. Rzeźbiarz jest idealnym celem dla akumy. Staje się sobowtórem Czarnego Kota! Czy Biedronka pokona złoczyńcę?

Streszczenie

Kotowtór
Marinette chciałaby iść do kina z Adrienem, ale nie wie jak go zaprosić, ponieważ zawsze w jego obecności zaczyna się jąkać i wygadywać głupstwa. Tikki uświadamia Marinette, że jest na to pewien sposób, a mianowicie mogłaby do niego zadzwonić.

Dziewczyna wpierw dzwoni po Alyę, żeby sprawdzić, czy ma ona do niego numer. Razem z przyjaciółką wymyślają, co Marinette mogłaby powiedzieć Adrienowi, jednak dziewczyna oświadcza, że jednak nie zamierza do niego dzwonić. Przyjaciółka rozwiązuje to za nią, naciskając na numer Adriena w telefonie. Marinette jest przerażona i znów zaczyna wygadywać głupoty, następnie rzuca telefon na łóżko. Nie zauważa jednak, że wciąż jest włączona automatyczna wiadomość i wszystko, co mówi zostało nagrane na poczcie głosowej chłopaka.

Alya pociesza Marinette, że „Nie było tak źle”, jednak dziewczyna postanawia zabrać jakoś chłopakowi telefon i wykasować wiadomość, zanim ten ją odsłucha. Adrien tymczasem jest na zajęciach z szermierki. Wychodzi na chwilę do szatni, by się czegoś napić, ale Plagg informuje go, że ma nową wiadomość.

Chłopak chce ją odsłuchać, lecz zauważa, że za chwilę wybije godzina odsłonięcia pomnika na cześć Czarnego Kota i Biedronki, więc szybko przemienia się i biegnie na uroczystość. W tym samym czasie Marinette i Alya wybiegają z mieszkania Marinette i zauważają, że zaraz rozpoczyna się ceremonia na cześć bohaterów. Alya przeprasza Marinette, ale nie może iść z nią po telefon, ponieważ musi nagrać relację.

Marinette postanawia nie pojawić się jako Biedronka, tylko iść poszukać telefonu Adriena. Dostaje się do szatni w budynku, w którym Adrien ma zajęcia i dzięki pomocy Tikki udaje jej się zabrać telefon i szybko ucieka.

W tym samym czasie następuje odsłonięcie pomnika, a jego autor, Théo Barbot, pyta się Czarnego Kota, czy wie, gdzie jest Biedronka, ponieważ miał nadzieję, że ją zobaczy, zdobędzie autograf i wyzna jej swoje uczucia. Czarny Kot jest zakochany w Biedronce, dlatego z zazdrości mówi Théo, że coś go łączy z bohaterką.

Théo jest załamany i wściekły i odchodzi do swojej pracowni, jest to fantastyczna okazja dla Władcy Ciem, by wypuścić swoją akumę, aby zawładnęła duszą zranionego rzeźbiarza.

Adrien natomiast wraca po swoje rzeczy i jedzie do domu. Po przyjeździe szuka telefonu, ale nigdzie nie może go znaleźć, nawet przez krótką chwilę podejrzewa Plagga o zjedzenie go. Postanawia wrócić tam, gdzie miał zajęcia z szermierki i go poszukać. Jadąc samochodem, słyszy w wiadomościach, że Czarny Kot ukradł z muzeum obraz Mona Lisy. Wybiega z samochodu, szybko się przemienia i udaje się na miejsce przestępstwa, aby dowiedzieć się, o co chodzi.

Marinette w tym czasie próbuje złamać blokadę telefonu Adriena, jednak nie wychodzi jej to. Odbiera też telefon od Alyi i dowiaduje się o kradzieży Czarnego Kota. Szybko przemienia się i jako Biedronka rusza na pomoc. Czarny Kot natomiast ucieka policji, która nie chce słuchać jego wyjaśnień. Wie kto za tym wszystkim stoi i rusza odnaleźć swojego sobowtóra. Dzwoni do Biedronki i mówi jej, że jest niewinny, ale wie, gdzie jest kryjówka złoczyńcy. Biedronka namierza go i rusza jego śladem.

Gdy wpada do kryjówki Kotowtóra, nie wie, który jest prawdziwy. Dzięki małemu podstępowi jednak odkrywa, kto jest prawdziwym Czarnym Kotem i razem powstrzymują zło wypędzając akumę z fotografii Théa.

Gdy już wszystko wraca do normy, Biedronka przeprasza rzeźbiarza za swoją nieobecność na ceremonii. Po powrocie do domu okazuje się, że Alyi udało się odblokować telefon Adriena i można skasować wiadomość na poczcie głosowej. Następnego dnia Marinette szybko wrzuca telefon Adriena do jego torby, a chłopak jest bardzo zdziwiony, gdy go tam odkrywa. Nino postanawia, że muszą wybrać się do kina, by odpocząć i wyluzować. Słysząc to, Alya pyta się, czy ona i Marinette mogą do nich dołączyć. Chłopcy zgadzają się, a Marinette jest w siódmym niebie.

Postacie

Główni Bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz też...