FANDOM

 Kotowtór  LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji PawIkona Za kulisami 
CC S01EP05 (87)
Kotowtór

L'Imposteur
Witaj Kotowtórze, jestem Władca Ciem. Gdy pozbędziesz się Czarnego Kota, zajmiesz jego miejsce, a Biedronka będzie twoja na zawsze.

Kotowtór – trzeci odcinek serialu.

Opis

Zazdrosny rzeźbiarz zakochany w Biedronce akumuje w Kotowtóra, sobowtóra Czarnego Kota, który usiłuje zająć miejsce rywala u boku Biedronki.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Marinette chciałaby iść do kina z Adrienem, ale nie wie jak go zaprosić, ponieważ zawsze w jego obecności zaczyna się jąkać i wygadywać głupstwa. Tikki uświadamia Marinette, że jest na to pewien sposób, a mianowicie mogłaby do niego zadzwonić.

Dziewczyna wpierw dzwoni po Alyę, żeby sprawdzić, czy ma ona do niego numer. Razem z przyjaciółką wymyślają, co Marinette mogłaby powiedzieć Adrienowi, jednak dziewczyna oświadcza, że jednak nie zamierza do niego dzwonić. Przyjaciółka rozwiązuje to za nią, naciskając na numer Adriena w telefonie. Marinette jest przerażona i znów zaczyna wygadywać głupoty, następnie rzuca telefon na łóżko. Nie zauważa jednak, że wciąż jest włączona automatyczna wiadomość i wszystko, co mówi zostało nagrane na poczcie głosowej chłopaka.

Alya pociesza Marinette, że „Nie było tak źle”, jednak dziewczyna postanawia zabrać jakoś chłopakowi telefon i wykasować wiadomość, zanim ten ją odsłucha. Adrien tymczasem jest na zajęciach z szermierki. Wychodzi na chwilę do szatni, by się czegoś napić, ale Plagg informuje go, że ma nową wiadomość.

Chłopak chce ją odsłuchać, lecz zauważa, że za chwilę wybije godzina odsłonięcia pomnika na cześć Czarnego Kota i Biedronki, więc szybko przemienia się i biegnie na uroczystość. W tym samym czasie Marinette i Alya wybiegają z mieszkania Marinette i zauważają, że zaraz rozpoczyna się ceremonia na cześć bohaterów. Alya przeprasza Marinette, ale nie może iść z nią po telefon, ponieważ musi nagrać relację.

Marinette postanawia nie pojawić się jako Biedronka, tylko iść poszukać telefonu Adriena. Dostaje się do szatni w budynku, w którym Adrien ma zajęcia i dzięki pomocy Tikki udaje jej się zabrać telefon i szybko ucieka.

W tym samym czasie następuje odsłonięcie pomnika, a jego autor, Théo Barbot, pyta się Czarnego Kota, czy wie, gdzie jest Biedronka, ponieważ miał nadzieję, że ją zobaczy, zdobędzie autograf i wyzna jej swoje uczucia. Czarny Kot jest zakochany w Biedronce, dlatego z zazdrości mówi Théo, że coś go łączy z bohaterką.

Théo jest załamany i wściekły i odchodzi do swojej pracowni, jest to fantastyczna okazja dla Władcy Ciem, by wypuścić swoją akumę, aby zawładnęła duszą zranionego rzeźbiarza.

Adrien natomiast wraca po swoje rzeczy i jedzie do domu. Po przyjeździe szuka telefonu, ale nigdzie nie może go znaleźć, nawet przez krótką chwilę podejrzewa Plagga o zjedzenie go. Postanawia wrócić tam, gdzie miał zajęcia z szermierki i go poszukać. Jadąc samochodem, słyszy w wiadomościach, że Czarny Kot ukradł z muzeum obraz Mona Lisy. Wybiega z samochodu, szybko się przemienia i udaje się na miejsce przestępstwa, aby dowiedzieć się, o co chodzi.

Marinette w tym czasie próbuje złamać blokadę telefonu Adriena, jednak nie wychodzi jej to. Odbiera też telefon od Alyi i dowiaduje się o kradzieży Czarnego Kota. Szybko przemienia się i jako Biedronka rusza na pomoc. Czarny Kot natomiast ucieka policji, która nie chce słuchać jego wyjaśnień. Wie kto za tym wszystkim stoi i rusza odnaleźć swojego sobowtóra. Dzwoni do Biedronki i mówi jej, że jest niewinny, ale wie, gdzie jest kryjówka złoczyńcy. Biedronka namierza go i rusza jego śladem.

Gdy wpada do kryjówki Kotowtóra, nie wie, który jest prawdziwy. Dzięki małemu podstępowi jednak odkrywa, kto jest prawdziwym Czarnym Kotem i razem powstrzymują zło wypędzając akumę z fotografii Théa.

Gdy już wszystko wraca do normy, Biedronka przeprasza rzeźbiarza za swoją nieobecność na ceremonii. Po powrocie do domu okazuje się, że Alyi udało się odblokować telefon Adriena i można skasować wiadomość na poczcie głosowej. Następnego dnia Marinette szybko wrzuca telefon Adriena do jego torby, a chłopak jest bardzo zdziwiony, gdy go tam odkrywa. Nino postanawia, że muszą wybrać się do kina, by odpocząć i wyluzować. Słysząc to, Alya pyta się, czy ona i Marinette mogą do nich dołączyć. Chłopcy zgadzają się, a Marinette jest w siódmym niebie.

Postacie

Główni Bohaterowie

Pozostałe postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 15 września 2015 roku w Korei.
  • Mimo, że Adrien przemienia się w odcinku trzy razy, ani razu nie pokazano sceny transformacji.
  • Scena przyzwania Kotaklizmu również nie została pokazana.

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

Chameleon

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWielkie StarcieLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor