FANDOM

 Książę Ali LB2 Galeria 
Książę Ali
KsiążęAli
Informacje produkcyjne
Głos: Karol Osentowski (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Królestwo Apsik
Przyjaciele: Rose Lavillant
Miłosne zainteresowania: Rose Lavillant

Książę Ali - dziedzic tronu Królestwa Apsik.

Wygląd

Książę Ali jest średniego wzrostu chłopcem o ciemnej karnacji. Ma oliwkowe oczy i czarne krótkie włosy z kosmykiem opadającym na czoło.

Nosi białą koszulę, jasnoszarą kamizelkę w egzotyczne wzory i ciemną marynarkę, w której kieszeni trzyma białą poszetkę. Na szyi ma zawiązany oliwkowy krawat. Spodnie są do kompletu z marynarką.

Osobowość

Książę jest miły i czuły. Odwiedza chore dzieci w szpitalu, co świadczy o jego opiekuńczości i dobroci. Mimo swoich obowiązków, uwielbia się bawić i wykorzystuje do tego każdą okazję. Cieszy się wiedząc, że specjalnie dla niego został przygotowany pokaz fajerwerków.

Relacje

Opiekunka przez cały czas stara się towarzyszyć Aliemu, właśnie dlatego chłopak wykorzystuje każdą chwilę, kiedy nie jest pod jej czujnym okiem, aby robić to, na co ma ochotę.

Występowania

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Wonna Księżniczka.
  • Imię książę Ali pochodzi od jednego z bohaterów opowieści Szeherezada, Księga tysiąca i jednej nocy. Jest to także imię brata Thomasa Astuca.
  • Obrazek przedstawiający księcia, został po raz pierwszy pokazany na Twitterze Thomasa Astruc, jako zapowiedź do ostatniego odcinka. Thomas opisał go jako "Prosto z 1001 nocy". [1] Kilka miesięcy później wstawił film z ostatniej francuskiej sesji nagraniowej dla pierwszego sezonu, która pokazuje Chloé, wspominającą jego imię. [2]
  • Musi się słuchać harmonogramu jego opiekunki, choć sam by chciał decydować gdzie ma iść i co robić.
  • Przez większą część odcinka w kieszeni jego marynarki schowana była Tikki, którą Chloé podarowała mu jako prezent dla chorych dzieci.
  • Rose jest jego największą fanką.

Przypisy

Zobacz też...