FANDOM

Księga Miraculum
Księga
Informacje
Typ: Księga
Właściciel: Gabriel Agreste (obecnie)
Adrien Agreste (chwilowo)
Lila (chwilowo)
Marinette Dupain-Cheng (chwilowo)
Mistrz Fu (chwilowo)
Występowanie
Pierwszy odcinek: "Volpina"

Księga Miraculum — księga zawierające szczegółowe informacje o miraculach i super-bohaterach.

Wygląd

Jest to duża księga w brązowej okładce. Posiada wytłoczony złoty wzór, który można zobaczyć również na szkatule. Krawędzie księgi są koloru złotego. Każda strona ma bogate zdobienie.

Zawartość

Księga zawiera wszystkie informacje dotyczące miraculów oraz szczegółowe informacje o ich posiadaczach. Strona o danym super-bohaterze lub super-złoczyńcy posiada takie informacje jak imię, Miraculum, broń czy umiejętności. Każda ze stron jest zaszyfrowana.

Ciekawostki

  • Na stronie z opisem Biedronki jest zakodowane imię i nazwisko twórcy serialu — Thomasa Astruca.
  • Pismo pojawiające się w księdze to Nyctography. (alfabet)
  • Kwami wiedzą, czym jest owa księga. W odcinku Volpina Plagg nie interesuje się nią, natomiast Tikki czuje się wstrząśnięta widząc księgę i chce oddać ją Mistrzowi Fu.
  • Według Tikki księga nie może wpaść w niepowołane ręce, ponieważ zawiera zbyt cenne informacje.
  • Marinette posiadała księgę przez krótki czas, potem przekazała ją Mistrzowi Fu, a następnie oddała ją Gabrielowi Agrestowi, by pozwolił Adrienowi wrócić do szkoły.

Galeria

Zobacz też...