FANDOM

La Coccinelle
La Coccinelle
Informacje dodatkowe
Płeć: Żeńska ♀
Miejsce zamieszkania: Francja
Moce i umiejętności: Szczęśliwy Traf
Broń: Jo-jo

La Coccinelle – francuska dziewczyna oraz muszkieterka. Jest byłą posiadaczką Miraculum Biedronki, które zamieszkiwała kwami Tikki.

Wygląd

La Coccinelle ma długie czarne włosy oraz niebieskie oczy. Na głowie nosi kremowy kapelusz z czerwonym pióropuszem, zaś twarz zakrywa czerwona maska. Strój super-bohaterki składa się z czerwonego tabardu[1] w czarne kropki oraz z czarną falbanką na zakończeniu spódnicy, z czarnego gorsetu i białej koszuli z długimi rękawami oraz kołnierzykiem, którą dziewczyna ubierała pod spód. Oprócz tego ubiera się w czerwone spodnie, kremowe buty sięgające połowy uda oraz rękawiczki w tym samym kolorze. Wokół tali znajduje się kremowy pas, na którym przytwierdzona jest czarna pochwa. To właśnie tam La Coccinelle chowa srebrny rapier.

Zdolności

Jako Biedronka, posiadała takie same zdolności co Marinette – jej bronią było Jo-jo, a super-mocą Szczęśliwy Traf. Dodatkowo bardzo dobrze posługiwała się bronią białą.

Ciekawostki

  • Postać została ujawniona przez Feri González jako dziewiąty rysunek na Inktober. Ilustratorka stworzyła pracę na podstawie projektu Thomasa.[2]
  • W języku francuskim jej imię oznacza biedronkę.

Przypisy

  1. krótki kaftan lub płaszcz, bez rękawów lub z krótkimi rękawami
  2. https://twitter.com/dAFerisae/status/923960909680087041

Zobacz też