FANDOM

Witam w hotelu Grand Paris. Nazywam się Bourgeois i jestem właścicielem tego pięknego przybytku. Najbardziej ekskluzywnego w całym Paryżu. W czym mogę panu służyć?

Le Grand Paris - wykwintny hotel, którego właścicielem jest André Bourgeois. Na piątym piętrze budynku znajduje się pokój jego córki Chloé. W hotelu znajduje się także wykwintna restauracja, w której pracuje matka Alyi Césaire, Marlena Césaire.

Wygląd

Le Grand Paris to biały sześciopiętrowy budynek z czerwonymi markizami we wszystkich oknach, z wyjątkiem tych na najwyższym piętrze. Budynek ma kształt zbliżony do kwadratu z zaokrąglonym rogiem, aby zrobić miejsce na wejście i balkon. Okna na parterze mają duże łuki, a za główne wejście służą obrotowe drzwi ze złotym obramowaniem i czerwoną wycieraczką. Są tam czerwone stoły, krzesła i parasole dla ludzi do siedzenia na zewnątrz. Przy stołach w szklanych doniczkach posadzone są krzewy. Na piętrach od drugiego do czwartego znajdują się proste podwójne okna z małymi balkonami i czerwonymi kwiatami. Na piątym pietrze znajduje się pokój Chloé z długimi oknami i krzewami w doniczce. Powyżej znajduje się główny znak Le Grand Paris. Na szóstym piętrze są kwadratowe okna. Główną cechą hotelu jest duży basen na dachu z rozsuwaną szklaną pokrywą.

Hotel Le Grand Paris

Hotel w dzień

Hol

Hol znajduje się na parterze i wchodzi się do niego przez główne wejście z białą, wyłożoną kafelkami podłogą i kilkoma kwadratowymi filarami podtrzymującymi sufit. Na lewo od wejścia znajduje się recepcja, czerwone biurko z kilkoma szufladami i białym blatem, telefon, komputer, książki dla gości. Na drugim końcu znajduje szafa zaopatrzeniowa. Po prawej stronie znajduje się kilka zestawów foteli i stołów do siedzenia dla gości, trzy windy na drugim końcu, a wokół nich jest wiele komputerów stacjonarnych, lamp i wazonów z czerwonymi kwiatami. Pośrodku znajduje się duży wazon z czerwonymi kwiatami na szklanym stole, pośrodku ośmiobocznego krzyżyka i okrągłego ozdobnego oznaczenia, z różowymi oznakami

Lobby Hotelu

Hol

na każdym ramieniu krzyża na podłodze.

Z tyłu są schody biegnące do przodu przed podziałem na lewo i prawo, wszystkie z żelaznymi balustradami o podobnych wzorach do ram okiennych i czerwonym dywanem pod spodem. Na szczycie tych schodów znajduje się poziom z kilkoma drzwiami po lewej i prawej stronie, a w środku znajduje się nazwa hotelu, jego logo i pięć gwiazdek namalowanych złotem po drugiej stronie ściany. Cztery lampki są rozmieszczone wokół nich, aby je oświetlić. W całym pokoju są lampy z abażurami ze złotymi ośmiobocznymi ramkami i kwadratowymi szczelinami, wazy zawierające albo czerwone, albo purpurowe kwiaty i czerwono-złote obrazy. Pomieszczenie jest oświetlone kilkoma żyrandolami o podobnym wyglądzie, co klosze lamp.

Restauracja

Restauracja Hotelu

Restauracja widziana od z zewnątrz

Restauracja i kuchnia znajdują się na szóstym piętrze powyżej pokoju Chloe z dużymi oknami z widokiem na miasto. Restauracja ma tapetę z czerwonymi kwiatami, białą dekoracyjną kwadratową podłogę wyłożoną kafelkami, kilka waz z czerwonymi kwiatami i wiele białych okrągłych i kwadratowych stołów z czerwonymi krzesłami. Główne schody i winda znajdują się w jednym rogu w pobliżu spiralnych schodów prowadzących na dach i kolejnej windy w dół lub na dach. Obok znajduje się bar z kilkoma żółtymi i czerwonymi lampionami, a w drugim rogu podwójne wejście do kuchni. Podłoga kuchenna ma proste kwadratowe czarno-białe kafelki, boki mają blat z różnymi garnkami, patelniami i innymi naczyniami, a w środku znajduje się główna sekcja kuchennych kuchenek gazowych i kuchennych. Winda serwisowa łączy kuchnię z wszystkimi piętrami w hotelowym barze na parterze.

Pokoje

Sekcja Środkowa

Sekcja środkowa

Standardowe pokoje hotelu znajdują się na drugim, trzecim i czwartym piętrze. Do pomieszczenia wchodzi się przez białe podwójne drzwi. Pokoje są przede wszystkim białe na podłodze i suficie i czerwone na ścianach, zdobi je albo jako jasnoczerwona farba albo ciemno-czerwony wzorzysty materiał ze złotymi konturami. Część środkowa jest zdominowana przez dużą, okrągłą, kanapę wokół okrągłego pomarańczowego stołu. Nad stołem znajduje się złoty żyrandol zwisający z sufitu, a czerwone pierścienie ze złotymi konturami zarysowują sofę na podłodze. Po prawej stronie pokoju znajdują się drzwi, a kilka ścian zdobią zielone obrazy, a także kilka waz z czerwonymi kwiatami.

Lewa sekcja Boczna

Lewa sekcja boczna

Lewa strona ma parę czerwonych zasłon i złote ozdobne oznaczenia na białej podłodze przy wejściu.Podłoga po lewej i prawej ścianie jest czarna ze złotymi oznaczeniami. Po lewej stronie znajdują się dwa żółte obrazy, dwa biurka z wazami czerwonych kwiatów i dwoje drzwi, z których jedna prowadzi do łazienki z białymi kwadratowymi podłogowymi kafelkami, dużą wanną i dużym lustrem obok wanny. Na końcu pokoju znajduje się duże podwójne łóżko z czerwonymi kołdrami i białymi poduszkami. Duże złote ramki z wzorzystej tkaniny wyrównują ściany obok łóżka, dwie z każdej strony i duża pośrodku z czterema żółtymi obrazami. Dwie szafki nocne z lampkami znajdują się po obu stronach łóżka. Ta część pokoju jest oświetlona kilkoma lampami biegnącymi wzdłuż krawędzi sufitu.

Mieszkańcy

Pracownicy

Ciekawostki 

  • Le Grand Paris opiera się na hotelu Plaza Athenee, ale nie jest to ten sam budynek.
  • Oficjalna strona Miraculous Ladybug nazywa ją Hotel Plaza Athenee.
  • Tom Dupain i Sabine Cheng, aby uczcić dwudziestą rocznicę ślubu, udali się do restauracji w hotelu (Czasołamaczka).
  • Alix Kubdel wraz z tatą, była w restauracji , aby uczcić piętnaste urodziny (Czasołamaczka).
  • Wiele walk między Biedronką i Czarnym Kotem, a złoczyńcami odbyło się w tym budynku.

Galeria

Zobacz też...