FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
Uwaga! Jest to artykuł zapowiedzianej postaci, która nie pojawiła się jeszcze w serialu.
Le Paon
Le Paon from Miraculous from Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Kwami: Duusu
Moce i umiejętności:  ?
Broń: Pawi wachlarz

Le Paon (pl. Paw) – nadchodząca postać serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Będzie ona kimś w rodzaju "szefa" dla Władcy Ciem.[1] Będzie posiadaczką miraculum pawia, które zamieszkuje kwami Duusu, dzięki czemu może się przemienić. Jej tożsamość jest aktualnie nieznana, prawdopodobnie będzie to osoba płci żeńskiej. Postać została zapowiedziana na 3 sezon. Na panelu Miraculous ogłoszono, że pojawi się pod koniec 2 sezonu.[2]

Wygląd

Włosy postaci są upięte do tyłu.

Le Paon ubrana jest w długą, niebieską suknię z wysokim rozcięciem po prawej stronie. Posiada długie rękawy, które kończą się za nadgarstkiem. Jej dół został wykończony na wzór pawiego ogona. Na każdym z "piór" widnieje pawie oko. Postać nosi również niebieskie leginsy oraz czarne buty sięgające kolan. Twarz Le Paon została ukryta pod maską, natomiast głowę zdobi niebiesko-pomarańczowy kapelusik w kształcie łezki wykończony siateczką.

W ręku Le Paon można ujrzeć wachlarz inspirowany pawim ogonem oraz pawie pióro.

Występowania

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy część ciała Le Paon można było zobaczyć na panelu na San Diego Comic Con 2016. W zaprezentowanej sklejce można było ujrzeć buty postaci.
  • Jej pełen wygląd został ujawniony na panelu New York Comic Con. [3]
  • Le to rodzajnik męski, czyli Le Paon oznacza Pawia (w rodzaju męskim), jednak na grafice widoczna jest kobieta.

Galeria

Przypisy