FANDOM

 Lila Rossi LB2 Galeria 
Lila Rossi/Lisica

Lila

CharaImage Volpina

Tumblr inline o3c9zhjYua1tuo1xo 500

Informacje produkcyjne
Głos: Aleksandra Radwan (polski)
Cristina Hernández (latynoamerykański)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Włochy (dawniej)
Paryż (obecnie)
Przyjaciele: Adrien
Miłosne zainteresowania: Adrien
Wrogowie: Biedronka
Moce i umiejętności: Tworzenie iluzji
Broń: Flet
Nie martw się Biedronko, nie chcę się z tobą przyjaźnić. Ale teraz nikomu nie możesz powiedzieć, że się nie znamy.

—zaakumowana Lila do Biedronki

Lila Rossi — jest jedną z rywalek Marinette o serce Adriena. Pochodzi z Włoch. Pod wpływem akumy staje się super-złoczyńcą — Lisicą, posiadającą moc tworzenia iluzji.

Wygląd

Lila na co dzień nosi czerwony, skórzany żakiet, czarne, krótkie spodenki oraz brązowe buty sięgające do kostek. Jej włosy są długie i brązowe, spięte w trzy luźne kitki. Ma zielone oczy i oliwkową cerę.

Lisica jest odziana w pomarańczowo-biało-czarny strój przypominający umaszczenie lisa. Włosy są spięte, podobnie jak w normalnej wersji, w trzy luźne kitki, lecz mają one inną kolorystykę, która nawiązuje do lisiej kity. Nosi pomarańczową maskę z czarną obwódką, lisie uszy, długie czarne rękawiczki i pas wyglądający jak ogon. Dodatkowo na szyi zawieszony ma naszyjnik, z zawieszką imitującą lisi ogon. W dłoni trzyma długi flet poprzeczny. W przeciwieństwie do Biedronki, widać u niej mocny makijaż w kolorze pomarańczowym.

Charakter

Lilę cechuje duża pewność siebie, przebiegłość i zdradziecka natura. Dziewczyna zauroczyła się w Adrienie i próbuje go za wszelką cenę uwieść, podając się za kogoś wyjątkowego. Zachowuje się przy nim milej niż przy innych. Jest również bardzo kłamliwa, co pokazała w wypowiedzi do Biedrobloga, podając się, niezgodnie z prawdą, za przyjaciółkę Biedronki.

Jako Lisica niewiele różni się od swojej normalnej wersji, a dzięki swoim mocom iluzji może działać jeszcze bardziej podstępnie i kłamliwie. Swoją mocą iluzji może obrazować jej kłamstwa, które jednak znikają gdy ktoś odkryje, że nie jest to prawda lub zostaną zniszczone.

Występowania

Ciekawostki

VolpinaSzkic

Pierwszy szkic postaci ujawniony na Twitterze

  • Po raz pierwszy szkic postaci został opublikowany przez Winny na jego twitterze. [1] Po tym jak rysunek został opublikowany na Facebooku, Thomas Astruc dodał komentarz, w którym wyjaśnił jej imię po zaakumowaniu.[2]
    • Później Thomas Astruc dodał zdjęcie na Twitterze, przypominające Lisicę, z podpisem una ragazza italiana w Parigi, co oznacza włoska dziewczyna w Paryżu.[3]
  • Imię Volpina jest podobne do słowa volpe, które po włosku oznacza lis. Przyrostek "-ina" oznacza "mały" i jest często stosowany do kobiecych nazwisk, jako forma pseudonimu lub imienia zwierzaka. Volpina znaczy "Vixen" lub "Mały Lis" w języku włoskim. Inną nazwa dla lisów (grupy zwierząt) jest vulpini.
    • Jest ona również podobna do łacińskiego słowa vulpine, co oznacza przypominający lisa lub przebiegły.
  • W koncepcji Lisica ma flet, podobnie jak Melodie.
  • Podobnie jak Antybiedrona czy Kotowtór, posiada tą samą broń, prawdopodobnie również umiejętności, co prawdziwa Lisica. Podobieństwa możemy zobaczyć w księdze Miraculum.
  • Ciągle są w niej negatywne emocje, przez co Władca Ciem w każdej chwili ma możliwość ponownego zaakumowania.
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[4]
  • Nie jest prawdziwą posiadaczką Miraculum Lisa. Kupiła go w sklepie jubilerskim kłamiąc, że dostała go od babci.
  • W oficjalnym quizie z Miraculum ujawniono, że jej rodzice są dyplomatami.

Przypisy

Zobacz też...