FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM
Uwaga, spoiler!
 Lokaj LB2 Galeria 
Lokaj Jean

Lokaj

Butler Akumatized villain

Informacje produkcyjne
Głos: Bartosz Wesołowski (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Miejsce zamieszkania: Paryż

Lokaj Jean - kamerdyner pracujący w hotelu Le Grand Paris. Jego imię nie jest znane. W Antybiedronie w zabawie Chloé i Sabriny gra złoczyńcę - Wielkiego Wąsacza. W odcinku Doudou Vilain staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem przybierając postać Doudou Vilain.

Osobowość

Kamerdyner jest dostojny, pomocny i uprzejmy. Gdy Czarny Kot w odcinku Pan Gołąb potrzebuje pokoju i sera camembert, pomaga mu. Również w odcinku Antibug opowiada Biedronce i Czarnemu Kotu o wydarzeniach z poprzedniego dnia. Jest gotów udawać super-złoczyńcę w zabawie Chloé i Sabriny. Martwi się o Sabrinę, gdy Chloé jest na nią zdenerwowana lub ją ignoruje. W drugim sezonie można zobaczyć, że darzy Chloé dużą troską i pomaga jej, aby stała się lepszą osobą.

Super-złoczyńca jest zły oraz mściwy. Za swój cel obiera Chloé Bourgeois. Mimo jego starań, Chloé nie stała się milsza dla innych osób i obwiniała go o porażkę. Właśnie dlatego złoczyńca robi wszystko, aby ją ukarać.

Wygląd

Lokaj jest wysoki z krótkimi brązowymi włosami. Ma zielone oczy i cienkie brązowe wąsy.

Nosi ciemnoniebieską marynarkę z czarną muszką. Pod nią nosi białą koszulę z kołnierzem i czarnymi guzikami. Ma także ciemne spodnie i czarne buty.

Skóra super-złoczyńcy przybiera kolor fioletu, natomiast oczy stają się bardziej zielone. Pod lewym okiem znajduje się czarny tatuaż w kształcie łzy.

Jest on ubrany w czarną marynarkę z czarnymi spodniami oraz butami. Włosy zakryte są czarnym materiałem przylegającym do skóry. Na marynarce widoczny biały wzór w kształcie trójkąta, który świeci na zielono.

Złoczyńca ukrywa się w czarnym, pluszowym misiu, który ma białe uszka, pyszczek oraz kołnierzyk pod szyją. Oczy maskotki świecą się na zielono.

Występowania

Ciekawostki

  • W odcinku Pan Gołąb ma czarne włosy, zaś w odcinku Czasołamaczka - zielone. Prawdopodobnie jest to błąd produkcji.
  • W odcinku Doudou Vilain okazało się, że część jego imienia to Jean, a Chloé nie pamięta drugiej jego połowy.

Zobacz też...