FANDOM

 Manon Chamack LB2 Galeria 
Manon/Lalkarka

Manon LQ Infobox

Manon akuma

Informacje produkcyjne
Głos: Julia Kołakowska (polski)
Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Miejsce zamieszkania: Paryż
Rodzina: Nadja Chamack (matka)
Przyjaciele: Marinette Dupain-Cheng
Alya Césaire
Chris Lahiffe
Moce i umiejętności: Posługiwanie się czynami innych ludzi
Broń: Lalki, różdżka

Manon Chamack – córka przyjaciółki mamy Marinette, Nadji Chamack. Jej mama jest dziennikarką i często zostawia dziewczynkę pod opieką Marinette. W odcinku Lalkarka, staje się ofiarą jednej z akum Władcy Ciem i zmienia się w super-złoczyńcę.

Osobowość

Dziewczynka czasami potrafi być niezwykle uciążliwa, jak to bywa z dziećmi w jej wieku. Jest bardzo energiczna i ciekawska oraz otwarta na świat. Czasem potrafi być bardzo uparta. Nie lubi, kiedy ktoś nie dotrzymuje obietnic. Manon staje się kapryśna i złości się, kiedy nie otrzymuje tego, czego chce. Czasami używa wzroku szczeniaczka, aby przekonać innych, chociaż nie zawsze to działa.

Jako super-złoczyńca jest władcza, pewna siebie, bardzo kapryśna i zachowuje się dziecinnie. Chce za wszelką cenę zdobyć lalki Czarnego Kota i Biedronki, wykorzystując do tego innych super-złoczyńców.

Wygląd

Manon w koncepcji

Manon w koncepcji

Manon ma ciemną karnację oraz brązowe włosy uczesane w dwa kucyki. Posiada również dość charakterystyczne „królicze" zęby i jasne, piwne oczy. Zazwyczaj ubrana jest w biały T-shirt, fioletowe ogrodniczki z wzorami kwiatów na materiale, zapinane na dwie złote klamerki oraz czerwone buty.

Manon w koncepcji

Manon w koncepcji

Będąc Lalkarką dziewczynka ma jasnofioletową skórę i czarne włosy z niebieskimi końcówkami, uczesane w dwa wysokie kucyki. Jej tęczówki mają taki sam kolor jak w zwykłej postaci, jednak białka stają się jasnoróżowe. „Królicze” zęby dziewczynki pozostają bez zmian. Czarna maska zasłania większość jej twarzy. Ubrana jest w niebiesko-czarną sukienkę z długimi rękawiczkami bez palców. Posiada też niebiesko-czarną różdżkę z gwiazdką na czubku i to w niej jest akuma.

Umiejętności

Lalkarka ma moc „ożywiania" szmacianych lalek, tym samym kontrolując prawdziwe postacie, które owe zabawki przedstawiają. Wszystko czyni swoją różdżką. Gdy wybierze którąś z lalek i coś powie, prawdziwa postać mówi to samo.

Relacje

2016-02-27-01-02-03--790427213

Dziewczynka wydaje się lubić swoją opiekunkę, jednak często robi jej na złość, zabierając jej rzeczy lub celowo odciągając ją od Adriena. Czasami wykorzystuje Marinette używając słodkiej minki Manon.

SW Happy Manon Alya
Dziewczynka bardzo lubi Alyę, a raczej Jednorożca z krainy Siedmioróg, lecz czasami po prostu bardziej woli spędzać czas ze swoją opiekunką, by zrobić jej trochę na złość.

Występowania

Ciekawostki

  • W odcinku Nawałnica chciała głosować na Mireille.
  • Zwykle próbuje przekupić Marinette swoimi „oczami szczeniaka”.

Zobacz też...