Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Max Kanté

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Strony powiązane z artykułem:
 Max Kanté LB2.png Galeria 
Max Kanté/Gracz

Max .png

Max-TheGamer.png

Informacje produkcyjne
Głos: Sebastian Machalski (polski)
Ben Diskin (angielski)
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Gracz
Gatunek: Człowiek
Płeć: Męska ♂
Wiek: 13-15
Miejsce zamieszkania: Paryż
Przyjaciele: Kim
Wrogowie: Marinette (dawniej, jako rywalka w grze)
Biedronka (dawniej)
Czarny Kot (dawniej)
Broń: MX-01 (postać z gry Ultimate Mecha Strike III, jako super-złoczyńca)

Max Kanté – jest uczniem paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. Jego najlepszym przyjacielem jest Kim Lê Chiên.

Charakter

KoncepcjaML8.png

Max w koncepcji

Chłopak jest pomocny i miły, ale nie potrafi przegrywać - ciężko znosi porażki. Max jest mądrym i inteligentnym chłopakiem, interesuje się grami i najnowszą technologią. Uwielbia grać w Ultimate Mecha Strike III.

Jako czarny charakter,chce za wszelką cenę wygrać. Atakuje ludzi w celu zdobycia punktów, aby zwiększyć swój poziom i rozbudować zbroję. Pragnie zemścić się na Marinette za to, że pokonała go w grze. Stosuje zasady gry w rzeczywistym świecie, aby łatwiej wygrać.

Wygląd

Max jest niskiego wzrostu i ciemnej karnacji. Jego oczy są koloru brązowego. Ubiera się w zielone polo, szelki, ciemno brązowe spodnie w kratkę, niebieskie buty i zegarek tego samego koloru (trochę ciemniejszy), co obuwie. Na oczach nosi grube, brązowe okulary.

Max ma na sobie czarny kombinezon z zielonymi akcentami oraz zielone okulary. Skóra przybiera odcień fioletowy. Jego zbroja wyglądem przypomina postać MX-01 z gry Ultimate Mecha Strike III – czarny trójkąt z zielonymi akcentami.

Umiejętności

Max ma bardzo rozległą wiedzę i jest bardzo dobry z matematyki. Możemy to zobaczyć w odcinku Mroczny Amor, kiedy oblicza trasę tak, aby Kim spotkał Chloé w wyznaczonym miejscu. Natomiast w odcinku Panterman bardzo szybko oblicza jakie szanse miałby Kim w wyścigu. Przez długi okres miał najwyższe ANM (Akcja Na Minute) w szkole, póki nie pokonała go Marinette. Jest świetnym graczem w Ultimate Mecha Strike III, jednak nie tak dobrym, jak Marinette i Adrien. Wymyśla skomplikowane, misterne i dobrze działające plany.

Kiedy Max stał się Graczem, wszystkie jego talenty gier (ANM) się rozwinęły i nie można go było pokonać, ponieważ był w stanie przewidzieć wszystkie ruchy przeciwnika. Jako robot MX-01, posiada te same umiejętności bitewne, siłę i umiejętności do wykonywania specjalnych ataków, jednak nie da się go "rozwalić" normalnymi metodami , ponieważ zawsze ma zapisany ostatni level (poziom). Dzięki nawet po zniszczeniu zbroi będzie mógł walczyć dalej- trzeba go pokonać w grze. Ataki które wykorzystuje to:

  • Pirakiety - wysyła w kierunku przeciwnika piramidy-rakiety,
  • Pira-wiertło - wytwarza wielkie trójkątne wiertło którym atakuje przeciwnika,
  • Ściana laserowa - chowa się pod polem laserowym które znika dopiero kiedy zatrzymujące się na nim pociski przeciwnika wybuchną,
  • Osłona Gyro -obraca rękami bardzo szybko by odbić pociski,
  • Mega cios - wytwarza lewitującą kule energii w którą wpycha przeciwnika by go porazić,
  • Graczo-łamacz - obraca rękami i nogami w odwrotnych kierunkach, rzucając się w kierunku przeciwnika,
  • inne ataki ( nieznane są nazwy),
  • "Pixelizacja"- zamiana na punkty osób i pojazdów by przejść na wyższe levele. (Jest to najczęściej stosowany przez Gracza atak, używając go udało mu się dojść aż do trzeciego levelu.)
Zgodnie z zasadami gry każdy robot ma cztery poziomy, z czego poziom czwarty jest ostateczny. Gdyby Gracz przeszedł na 4 level, wygrałby.

Relacje

Kim jest najlepszym przyjacielem Maxa. Często można zobaczyć ich razem. Siedzą również razem w ławce.

Występowania

Ciekawostki

  • W odcinku Bańkor oraz przez chwilę w odcinku Lady Wifi, chłopak nie ma na sobie okularów.
  • Chłopak razem z Marinette wygrał międzyszkolny turniej Ultimate Mecha Strike III.
  • Na jednym ze zdjęć w odcinku Reflekta widać, że Max miał kiedyś afro.
  • Thomas Astruc na swoim twitterze ujawnił jego nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[1]

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu