FANDOM

 Melobestia LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji 
FrightningaleTemp
Melobestia

Rossignoble

Melobestia — dwunasty odcinek 2 sezonu i trzydziesty ósmy odcinek serialu ogółem.

Opis

Angielski

Młoda wokalista zostaje zostaje zmieniona w Melobestię. Uzbrojona w magiczny mikrofon, chce zmienić Paryż w gigantyczny musical.[1]

Hiszpański

Clara Ruiseñor, ulubiona artystka Marinette i jej przyjaciół, organizuje casting do nowego teledysku, w którym bohaterami będą Biedronka i Czarny Kot, więc wszyscy są zdeterminowani, aby w nich uczestniczyć.[2]

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Odcinek rozpoczyna się, gdy Marinette wraz z Tikki oglądają najnowszy hit Clary Nightingale. Marinette stara się naśladować kroki taneczne pokazane w teledysku, jednak nie wychodzi to jej. Chwilę po tym jak kończy się piosenka, na ekranie pojawia się Alec, który zaczyna rozmawiać z Clarą. Clara podczas rozmowy ujawnia, że ma odbyć casting do roli Biedronki w jej klipie do nowej piosenki zatytułowanej Miraculous. Marinette jest zachwycona tym, że powstanie piosenka o niej jako Biedronce. Alec dalej informuje widzów o miejscu odbywania się castingu oraz o plotkach, mówiąc kto zagra Czarnego Kota. Clara słysząc o tym, nie ujawnia kto go zagra, ale wspomina o tym, że zostanie to ujawnione. Jednocześnie zaprasza do udziału w castingu. Marinette zapatrująca się w ekran, słyszy w pewnym momencie dzwonek swojego telefonu. Zadzwoniła do niej Alya, która chce namówić Marinette do pójścia wraz z nią i resztą dziewczyn do obejrzenia przebiegu przesłuchania. Dziewczyna decyduje się na pójście tam, jednak Tikki ma obawy, czy przypadkiem nie chce ona zagrać Biedronki i przez to ujawnić swojej tożsamości. Marinette uspokaja swoje kwami, a ono w ramach zrozumienia daje jej buziaka w czubek nosa.

Akcja przenosi się do dworu Agrestów, gdzie Gabriel rozmawia wraz z Adrienem. Adrien otrzymuje strój Czarnego Kota z rąk Nathalie. Gabriel informuje syna, że nie ma wyboru i musi wystąpić w tym stroju, ponieważ Clara liczy na to, że się pojawi. Adrien by nie wzbudzać większych podejrzeń, ostatecznie zgadza się.

Później przed budynkiem, w którym ma odbyć się casting zbierają się już ludzie i zostają poustawiani w odpowiednich kolejkach. Chwilę później w garderobie, Adrien przygląda się sobie w stroju Czarnego Kota. Plagg podziwia jakość wykonania stroju, zaś Adrien jest przerażony faktem, że zostanie rozpoznany jako prawdziwy Czarny Kot. Plagg uspokaja go, twierdząc iż ludzie są ślepi, więc nawet nie zauważą podobieństwa. Nie uspokaja to jednak chłopaka, który dodatkowo po usłyszeniu pukania do drzwi jest niespokojny i by zapobiec ujawnieniu swojej tożsamości, chowa maskę pod ręcznikami. Decyduje się też, by grać najgorzej jak tylko potrafi. Po chwili wychodzi z garderoby, gdzie zauważa skalę wydarzenia. Zaś na scenie Clara wita się ze wszystkimi obecnymi osobami, ciesząc się, że wspólnie będą śpiewać i tańczyć. Po tym zaprasza na scenę Adriena, który wydaje się być wyraźnie skrępowany całą sytuacją. Podchodzi on do Nathalie, która trzyma tablet z włączoną wideorozmową z Gabrielem, który pyta się w pewnym momencie syna, gdzie jest jego maska. Chłopak odpowiada, że nie mógł jej znaleźć, co powoduje, że jedna z osób odpowiedzialnych za organizację przesłuchania idzie jej poszukać. Clara mówi, że nic się nie stało, maska i tak nie jest teraz potrzebna. Casting oficjalnie rozpoczyna się. Po kolei na scenie widoczni są najróżniejsi kandydaci na rolę Biedronki. Alya, która ogląda casting wraz z Marinette szepcze do niej, czy ta nie uważa, że Adrien przypomina nieco Czarnego Kota. Zakłopotana Marinette jednak odpowiada, że jest on zdecydowanie lepszy niż Czarny Kot. Następnie znów widać kolejne występy, lecz żaden nie należał do udanych. Clara zastanawia się co zrobić, by wyłonić odpowiednią osobę do roli Biedronki. Decyduje się na wzięcie tacy z smakołykami pod pretekstem poczęstowania reszty osób. Idąc w ich kierunku, potyka się i wywraca. Marinette podbiega do niej, przez co Clara mówi, że znalazła w końcu Biedronkę. Marinette staje się wyraźnie zakłopotana, myśląc, że ktoś odkrył jej tożsamość, więc odpowiada, że nie ma pojęcia o czym mówi piosenkarka. Clara, porywając Marinette jednocześnie do "tańca", mówi, że jest dokładnie jak Biedronka i pyta się o jej imię. Po chwili prosi ją, by zagrała rolę Biedronki, jednak ta odpowiada, że woli zostać z przyjaciółkami. Clara rozumiejąc jej decyzję, zaprasza by usiadła na miejscu przy garderobach. Gest Marinette spotyka się z aprobatą ze strony jej przyjaciółek. Po jakimś czasie na casting przyjeżdża Chloé. Marinette twierdzi, że Chloé nie ma szans na bycie wybraną, jednak dziewczyna pokazuje wysoki poziom swojego przygotowania, powodując, że Clara po konsultacji z Gabrielem decyduje się na obsadzenie jej w roli Biedronki. Marinette pod wpływem impulsu, stwierdza, że jednak chce zagrać Biedronkę, przez co ostatecznie to ona dostaję rolę, rozwścieczając przy tym Chloé. Clara jest zachwycona decyzją Marinette.

Marinette będąc już w garderobie, ogląda siebie w kostiumie Biedronki. Tikki (podobnie jak Plagg) chwali jakość wykonania stroju. Marinette jednak uświadamia sobie, że nawaliła tym razem i inni odkryją jej tożsamość. Tak samo jak Adrien, chowa maskę pod ręcznikami. Wybiega na scenę, gdzie obecny jest także Adrien. Clara pyta się ich, czy są Biedronką i Czarnym Kotem (pytając retorycznie), ale powoduje to zakłopotanie u obojga. Na zewnątrz budynku Chloé próbuje przekonać swojego ojca, by ten odwołał nagrania, które obecnie się rozpoczęły. Ten jednak twierdzi, że nie ma opcji, by teraz wszystko odwołać. Chloé decyduje się na szantaż przez próbę zadzwonienia do swojej mamy i opowiedzeniem jej, jak zniszczono jej marzenia. W takiej sytuacji André ostatecznie zgadza się na pomysł swojej córki. Wewnątrz budynku odbywa się już próba do nagrywania filmu, podczas której Adrien i Marinette ćwiczą kroki taneczne. Clara po chwili mówi im, by zaczęli trzymać się za ręce. Adrien i Marinette robią to, ale Clara poprawia ich, że mają się trzymać za ręce jak zakochani, co pogłębia stopień zakłopotania u nich. Później Clara stwierdza, że jest już czas na założenie masek, ale Adrien i Marinette odpowiadają, że się one gdzieś zagubiły. Jednocześnie przy scenie, Alya nagrywając ich, mówi że wyglądają oni razem tak jak Biedronka i Czarny Kot. Chwilę później maski koniec końców zostają odnalezione. Adrien i Marinette otrzymują je do rąk i stają naprzeciw siebie oraz bardzo powoli i niepewnie zakładają maski, ale przerywa im Chloé i jej ojciec, który pod pretekstem, doprowadza do anulowania nagrań. Chloé dodatkowo bierze mikrofon Clary i rzuca nim, przez co po uderzeniu o ziemię, niszczy się ozdobna gwiazda na nim. Clara jest załamana tym, że zawiodła swoich fanów i z płaczem biegnie do swojej garderoby. Jej negatywne emocje przyciągają uwagę Władcy Ciem, który wysyła do niej akumę i przemienia w Melobestię.

Chloé wyprasza wszystkich zgromadzonych, jednak przerywa jej Melobestia, która po krótkiej wymianie zdań "zamraża" ją, gdyż ta nie nie zgodziła się tańczyć i rymować. Po chwili to samo dzieje się z Andé i pozostałymi osobami. Zaś w ukryciu Marinette przemienia się w Biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota. Melobestia na zewnątrz budynku atakuje cywili. W pewnym momencie powstrzymuje ją na chwilę Biedronka, która stara przekonać się ją, by oddała przedmiot, w którym jest akuma. Jednak zaakumowana Clara nie chce tego zrobić i kontynuuje atakowanie. Zaczyna biec w kierunku Biedronki, ale potyka się o Koci Kij Czarnego Kota. Zaraz po tym przeskakuje na dach. Biedronka i Czarny Kot próbują zaatakować ją z dwóch stron, jednak kończy się to niepowodzeniem i zostaniem trafionym przez broń Melobestii. Bohaterowie zostają zmuszeni to tańczenia i rymowania, by nie zostać zamrożonymi. Po serii ataków ze strony super-złoczyńcy, zeskakują z dachu i chowają się za autobusem, gdzie Biedronka używa Szczęśliwego Trafu. Zostaje przez to zauważona przez Melobestię. Dzięki Szczęśliwemu Trafu, otrzymuje kajdanki. Czarny Kot próbuje użyć Kotaklizmu, ale nie może zrymować go w zdaniu. W tym celu Biedronka pomaga mu znaleźć odpowiedni tym, dzięki czemu może on użyć swojej supermocy. Biedronka i Czarny Kot zapinają kajdanki na swoich rękach i dodatkowo oplatają za pomocą Jo-jo nogi. Pozwala to im na wykonywanie synchronicznie ruchów. Okazuje się to być skuteczne i przy pomocy Kotaklizmu Czarny Kot niszczy różdżkę, w której jest akuma. Wspólnie z Biedronką odpina kajdanki i ta używa ich do Niezwykłej Biedronki. Po tym łapie ona akumę i oczyszcza ją. Clara staje się z powrotem sobą. Lekko oszołomiona pyta się bohaterów, co się stało. Jest zachwycona, gdy dowiaduje się, że została uratowana przez nich. Biedronka po chwili proponuje, jak dokończyć nagrywanie filmiku, tak by nikt już w tym nie przeszkodził.

W szkole wszyscy oglądają efekty nagrań, gdzie zostały użyte sceny z różnymi osobami, tańczącymi w maskach Biedronki lub Czarnego Kota. Po zakończeniu oglądania, Alya ponownie wspomina, że Adrien wygląda jak Czarny Kot, a Marinette jak Biedronka. Adrien i Marinette stwierdzają w rozmowie między sobą, że nie wyglądają jak Czarny Kot i Biedronka. Marinette mówi do Adriena, że nie mógłby być Czarnym Kotem, a Adrien odpowiada jej, że ona Biedronką, poprawiając się mówiąc, że jest od niej zabawniejsza. Marinette zaczyna się śmiać i po chwili reszta także się śmieje.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Ciekawostki

  • Premiera odcinka miała miejsce 12 maja w Hiszpanii. [3]
  • Znowu pojawia się Luka Couffaine z odcinka Captain Hardrock oraz Ondine z odcinka Syren.
  • W hiszpańskim opisie odcinka zdradzono, że Clara Nightingale jest ulubioną piosenkarką Marinette i jej przyjaciół.[4]
    • Dodatkowo podano, że Laura zajmie się castingami do nowego teledysku, którego bohaterami będą Biedronka i Czarny Kot.
  • W odcinku imię bohaterki zmieniono z Laura na Clara.
  • 9 maja 2018 roku hiszpański Disney Channel udostępnił ekskluzywny klip, który zawiera fragment odcinka.[5]
  • Biedronka i Czarny Kot muszą cały czas tańczyć i rymować, aby pokonać złoczyńcę.
    • W odcinku rymuje również Władca Ciem.
  • W czasie używania Szczęśliwego Trafu oraz Kotaklizmu bohaterowie mają na sobie różową poświatę.
  • To drugi odcinek w którym Czarny Kot niszczy przedmiot w którym jest Akuma.
  • Czarny Kot razem z Biedronką wypowiada słowa Miraculous Ladybug (Niezwykła Biedronka).
  • W teledysku wykorzystano piosenkę przewodnią.
  • Odcinek dowodzi, że Chloé Bourgeois nadal ma kontakt ze swoją mamą.
  • 7 sierpnia Disney Channel Polska udostępniło fragment odcinka.[6]

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Wydane/zapowiedziane odcinki

KolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraL'InsaisissableReverserAnansiSandboyMalediktatorFrozerStyle Queen

Nadchodzące odcinki

Queen WaspCatalysteMayura

TBA

Odcinki specjalne

PoczątkiMikołajdakWszystkiego Najlepszego!Le Combat des ReinesLe Jour des HérosBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNino

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Un dîner de haut volParfum CorséChat PerchéCher InconnuChat MaillerieFleur FataleNeckRace

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVA