FANDOM

Tumblr nyjiatQP951qkj6s6o5 1280.png
Non-Kanon
Ta strona to koncepcja postaci/odcinka/serialu, który nie został jeszcze wyemitowany. Czytasz na własną odpowiedzialność.
Melodie

Melodie civilan.png

MelodieInfo.png

Informacje dodatkowe
Gatunek: Człowiek
Płeć: Żeńska ♀
Przyjaciele: Czarny Kot
Biedronka
Mercury
Sparrow
Kid Mime
Broń: flet

Melodie - jest postacią ze starej, nieużytej koncepcji serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Należy do drużyny o nazwie Quantic Kids (co można przetłumaczyć jako Niezwykłe Dzieciaki), do której należą także Félix, Sparrow, Kid Mime, Mercury i Marinette.

Wygląd

Jako normalny człowiek, dziewczyna ma blond włosy uplecione w długi warkocz, niebieskie oczy i ciemną, opaloną skórę.

Jest ubrana w białą koszulę i fioletową koszulkę, czarne spodnie i buty. Gumka wpleciona w jej włosy ma kolor fioletowy.

Dziewczyna nosi czarno-biały płaszcz, który posiada znak klucza wiolinowego na klatce piersiowej, białą maskę z ciemnym kawałkiem klucza wiolinowego oraz długie kokardy we włosach.

Umiejętności

Melodie posiada umiejętność gry na magicznym flecie - może za jego pomocą tworzyć płomienie ognia, którymi pokonuje swoich przeciwników.

Wystąpienia

  • Gra Super Lady Luck[1]

Ciekawostki

  • Tak jak u Volpiny, jej bronią jest flet.
  • Jedno ze zdjęć Melodie nadal występuje w grze pod tytułem Super Lady Luck, gdzie znajdują się także inne koncepcje postaci.
  • Podobnie jak pozostali członkowie Quantic Kids nie posiadała kwami.

Galeria

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki