FANDOM

 Mim LB2 Błędy w animacji LB5 Galeria LisicaIkona Transkrypt 
Mimescreenshot
Mim

Le Mime
"Mim"
Sezon 1, Odcinek 13
The Mime LQ (3)
Kod prod.: 119
Francuski tytuł: Le Mime
Angielski tytuł: The Mime
Emisja we Francji: 13.12.2015
Emisja w USA: 6.03.2016
Emisja w Polsce: 12.04.2016
Emisja w Korei Południowej: 24.11.2015
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
"Czarny Miecz"
Następny
"Kung Zup"

Mim – trzynasty odcinek serialu.

Opis

Alya przeprowadziła wywiad z Biedronką. Podekscytowana dziewczyna pokazuje swoje cenne nagranie Marinette, która przez przypadek je kasuje. Bohaterka zabiera telefon i pragnie nakręcić film jeszcze raz. Tymczasem ojciec Mylène dostaje pracę jako mim, jednak szybko zostaje zwolniony po nie stawieniu się w odpowiednie miejsce. Biedronka i Czarny Kot będą musieli walczyć z mimem....

Streszczenie

Mim
Biedronka spieszy się, aby jak najszybciej dotrzeć do swojego pokoju, ponieważ wie, że Alya niedługo pojawi się u Marinette. Przyjaciółka dziewczyny chce pochwalić się swoim niewyobrażalnym szczęściem. Okazuje się, że Biedronka pozdrowiła ją przy wszystkich podczas wywiadu po ostatniej udanej akcji.

Marinette cieszy się szczęściem przyjaciółki i udaje zaskoczenie, gdy Alya pokazuje jej filmik. Alya zostawia na chwilę telefon Marinette i idzie po swój laptop, więc dziewczyna chce pokazać Tikki cały filmik, jednak przez swoją niezdarność przypadkowo kasuje go. Spanikowana nie wie, co ma robić.

Tikki przekonuje Marinette, że Alya na pewno zrozumie i jej wybaczy. Na szczęście w porę pojawia się Mylene ze swoim ojcem, który ma odebrać od Marinette swój melonik. Jest mimem i potrzebuje go na dzisiejsze przedstawienie, a Marinette go naprawiała.

W trakcie rozmowy do Freda Harpera (ojca Mylene) dzwoni główna reżyserka wystawianej sztuki. Fred niestety jest dosyć roztrzepany i zawsze się spóźnia. Po telefonie szybko wybiega, aby zdążyć na odjazd autokaru. Marinette, Alya oraz Mylene w tym czasie poszły napić się herbaty, podczas rozmowy dzwoni mama Alyi, okazuje się, że Marinette nie oddała telefonu przyjaciółce.

Mylene także musi się już zbierać do wyjścia, ponieważ musi iść do domu, a później wyszykować na przedstawienie. Obie dziewczyny żegnają się z Marinette, która podstępem zabiera Alyi telefon. Chce naprawić szkody, jakie wyrządziła, usuwając filmik z telefonu przyjaciółki.

W tym samym momencie Fred dostaje wiadomość od swojego dublera, że zmieniło się miejsce spotkania aktorów przed odjazdem. Czym prędzej zmienia kierunek i biegnie na spotkanie po drugiej stronie miasta. Podczas powrotu do domu Alya orientuje się, że nie ma telefonu, gdy Mylene dzwoni na jej numer odbiera Marinette. Dziewczyna obiecuje, że dostarczy komórkę podczas przedstawienia.

Marinette przemienia się w Biedronkę, aby od nowa nagrać swoje pozdrowienia dla Alyi, w tym celu udaje się na plac przed Luwrem. Dokładnie do tego miejsca zmierza Fred Haprèle.

Gdy dociera na miejsce, okazuje się, że nie ma tam umówionego autokaru. Gdy dzwoni do reżyserki, nie chce ona słuchać tego, co mówi mężczyzna. Ojciec Mylene jest załamany. Jest to doskonała okazja dla Władcy Ciem, aby wypuścić swoją Akumę. Fred Harper zamienia się w złoczyńcę – Mima.

Biedronka znajduje się w odpowiednim miejscu i czasie, aby ratować mieszkańców Paryża przed gniewem Mima. Zatrzymuje samochód i każe wysiąść wszystkim z samochodu i schronić się w bezpiecznym miejscu. Okazuje się, że tym samochodem podróżuje Adrien. W tym momencie czas zatrzymuje się dla nich obojga, gdy patrzą sobie w oczy. Niestety tę niezwykłą scenę przerywa atak złoczyńcy. Biedronka próbuje odpierać ataki, a Adrien biegnie szybko się przemienić w Czarnego Kota i przychodzi bohaterce z pomocą.

Oboje próbują gonić Mima, który podąża w ślad za autokarem przewożącym ekipę na przedstawienie. Mim ma moc wymyślania niewidocznych urządzeń, przez co Biedronka i Czarny Kot mają pełne ręce roboty. Biedronka wślizguje się do autokaru, aby ostrzec wszystkich przed Mimem. W końcu też Mimowi udaje się dogonić pojazd, przez co pasażerowie są zagrożeni – jadą prosto na Wieżę Eiffla! Na szczęście dzięki Czarnemu Kotowi, autokar bezpiecznie się zatrzymuje. Dubler Freda przyznaje się, że to przez niego Fred nie dotarł na miejsce na czas.

Biedronka, aby pokonać złoczyńcę wykorzystuje Szczęśliwy Traf, a Czarny Kot Kotaklizm. Dzięki paru drobiazgom udaje jej się skonstruować rzutnik z podobizną Freda na Wieży Eiffla.

Ze złości Mim, dzięki niewidzialnemu mieczu przepoławia Dumę Paryża. Ab się ratować musi utrzymać na swych barkach ciężar Wieży Eiffla. W tym czasie Biedronka zabiera mu melonik i wyciąga zdjęcie Mylene, w którym ukryła się akuma. W końcu wszystko wraca do normy.

Później tego samego wieczoru Marinette spotyka się z Mylene i Alyą na sztuce teatralnej, w której występuje Fred. Okazuje się, że miejsce obok Marinette zajmuje Adrien, przez co dziewczyna całe przedstawienie gapi się z miłością i uwielbieniem na chłopaka. Po przedstawieniu Marinette przyznaje się Alyi do wykasowania filmiku, Alya jednak nie jest zła na przyjaciółkę. Marinette, aby wynagrodzić dziewczynie swoją niezdarność organizuje jej spotkanie z Biedronką.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostali

Odcinek online

TB Screensaver

LB2 Obejrzyj na Youtube.com >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki-online.pl >>KLIK<<

Zobacz też...