FANDOM

 Miraculous (komiks) LB2 Galeria 

Uwaga! Artykuł zawiera nieoryginalne tłumaczenie opisów.

Miraculous - komiks wydany przez studio ZAG Entertainment oraz Action Lab Comics. Został stworzony on na podstawie serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Kadry złożone zostały ze scen wykorzystanych w animacji. Kolejność rozdziałów komiksu są niezależne od chronologii francuskiej czy angielskiej.

Angielska wersja komiksu miała premierę 6 lipca 2017. Poszczególne rozdziały można zakupić osobno lub w zbiorze.

7 sierpnia 2018 roku swoją premierę miała polska seria komiksów pt. "Miraculous Biedronka i Czarny Kot Komiks ", która będzie wydawana jako dwumiesięcznik.

Opis serii

Marinette to najsłodsza dziewczyna w Paryżu. Zakochana w chłopaku z jej szkoły, marzy o tym, aby zostać projektantką mody , ale ma duży problem: nie jest ona normalną nastolatką, prawda? Czy wspomnieliśmy o tym, że jest super-bohaterką, Biedronką, która walczy z przestępczością?

Bycie Biedronką jest skomplikowane! Po pierwsze, Marinette potrzebuje Kwami, małego pomocnika (jej nazywa się Tikki). Musi posiadać również Miraculum, czyli magiczną biżuterię (parę kolczyków). Tikki wykorzystuje Miraculum do tego, aby przemienić Marinette. Ale super-moce Biedronki działają tylko przez ograniczony czas!

Gdy Władca Ciem używa stworzeń, zwanych Akumami, do kontrolowania umysłu, aby zmienić ludzi w super-złoczyńców, Biedronka musi je powstrzymać i złapać! Pomaga jej w tym jej przyjaciel, Czarny Kot... chociaż ona twierdzi, że go nie potrzebuje. Gdyby tylko wiedziała, że prawdziwa tożsamość Czarnego Kota to jej szkolna miłość, Adrien! Czy Biedronce i Czarnemu Kotu uda się pogodzić podwójne życie i uratować Paryż?

Czy kiedykolwiek odkryją swoje tożsamości i dowiedzą się, kto skrywa się pod maską Władcy Ciem? Do tego czasu- trzeba powstrzymać złoczyńców... Kropkuj, wysuwaj pazury![1]

Komiks (Polska)

# Tytuł Odcinek Data wydania ISBN Liczba stron Okładka
1 Czasołamaczka Czasołamaczka 7 sierpnia 2018 9788381178327 88 CzasołamaczkaKomiks
Gdy rozzłoszczona z powodu zepsutego zegarka Alix Kubdel zmienia się w podróżującego w czasie złoczyńcę, Biedronka musi wrócić do przeszłości i zniweczyć jej plany.
2 Wonna Księżniczka Wonna Księżniczka 15 październik 2018 9788381179737 88 WonnaKomiks

Komiks (Angielski)

Części

# Tytuł Data wydania ISBN Liczba stron Okładka 
1 Miraculous Cz. 1 27 lipca 2016 B01FL5E9I2 207 MiraculousKomiks1
Marinette to najsłodsza dziewczyna w Paryżu. Zakochana w chłopaku z jej szkoły, marzy o tym, aby zostać projektantką mody , ale ma duży problem: nie jest ona normalną nastolatką, prawda? Czy wspomnieliśmy o tym, że jest super-bohaterką, Biedronką, która walczy z przestępczością?[2]

Zawiera rozdziały 1-3

2 Miraculous Cz. 2: Spots On 09 listopada 2016 B01KU57YSK 220 MiraculousKomiks
Władca Ciem ponownie atakuje! Śledź poczynania Biedronki i Czarnego Kota, kiedy ratują Paryż przed super-złoczyńcami Władcy Ciem, takich jak Arcyglina, który w sposób despotyczny egzekwuje prawo, Bańkor, który chce oczyścić świat z dorosłych, Pan Gołąb, który chce zdobyć miasto dzięki ptakom! Czy Paryż będzie bezpieczny przed Władcą Ciem i jego Akumami? Jest tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać! Kropkuj, wysuwaj pazury![3]

Zawiera rozdziały 4-6

3 Miraculous Cz. 3: Claws Out 5 kwietnia 2017 B06XL1GMQG 243 Rozdział3okładka
Biedronka i Czarny Kot muszą walczyć z Faraonem, super-złoczyńcą z mocami od starożytnych bogów Egiptu; Kotowtórem, który wrabia Czarnego Kota w kradzież; i Czasołamaczką, która wykorzystuje swoje moce, aby cofnąć się w czasie, co oznacza dwie Czasołamaczki i dwie Biedronki! Czy Miraculum Biedronki i Czarnego Kota wpadną wreszcie w ręce demonicznego Władcy Ciem? Jest tylko jeden sposób, aby się dowiedzieć! Kropkuj, wysuwaj pazury![4]

Zawiera rozdziały 7-9

4 Miraculous Cz. 4: Akumatized! 3 maja 2017 B06XKWLR1S 223 Rozdział4okładka
Biedronka i Czarny Kot, obrońcy Paryża, nadal walczą przeciwko Władcy Ciem oraz super-złoczyńcom. Po pierwsze, muszą walczyć z Mrocznym Amorem, którego serce zostanie złamane w dniu Walentynek. Następnie muszą przetrwać atak Postraszycielki, oślizgłego potwora, który staje się większy, żywiąc się strachem. Wreszcie spotkają Mima, którego moce są prawdziwsze niż się wydaje! [5]

Zawiera rozdziały 10-12

5 Miraculous Cz. 5: Lucky Charm 29 sierpnia 2017 1632292769 215 Comic Volume 5 cover
Władca Ciem terroryzuje obywateli Paryża, wykorzystując zaakumowane ofiary do siania spustoszenia. Biedronka i Czarny Kot zmierzą się z Wonną Księżniczką, która używa swoich magicznych perfum do kontrolowania ludźmi. Później zawalczą przeciwko Czarnemu Mieczowi, który tworzy własną armię rycerzy, aby zaatakować ratusz. Wreszcie duet spędzi dzień w zoo, walcząc z Pantermanem, który może przemienić się w dowolne zwierzę, które wybierze.[6]

Zawiera rozdziały 13-15

6 Miraculous Cz. 6: Cataclysm 28 listopada 2017 1632292777 219 Comic Volume 6 cover
Trzy kolejne ofiary Władcy Ciem uwolnią chaos w Paryżu - a tylko Biedronka i Czarny Kot mogą ich powstrzymać! Upokorzony hipnotyzer zamienia się w Simona Mówi i może sprawić, że inni zrobią to, czego chce, w tym Biedronka i Czarny Kot. Po odrzuceniu przez idola, Jaggeda Stone'a, Pixelator chce ukraść jego obraz na zawsze. Następnie Jagged Stone staje się rock'n'rollowym Diablo Rockmanem, który planuje pozbyć się swojego największego rywala muzycznego. Biedronka i Czarny Kot powstrzymają super-złoczyńców przed dokonaniem zemsty czy ich moce ostatecznie wpadną w ręce złego Władcy Ciem?[7]

Zawiera rozdziały 16-18

7 Miraculous Cz. 7: De-Evilize 27 lutego 2018 1632293129 220 Comic Volume 7 cover
Biedronka i Czarny Kot spotkają więcej zaakumowanych złoczyńców Władcy Ciem. Wspaniały wuj Marinette, Wang Cheng, znany szef kuchni staje się Kung Zupem. Posmakuj jego zupy, aby być pod jego kontrolą. Kolega z klasy Marinette, Max, staje się Graczem po przegraniu turnieju gier wideo. Tworzy on gigantycznego robota, który grozi zniszczeniem całego Paryża. Inna jej cicha koleżanka, Juleka, zmienia się w Reflektę. Jest w stanie zmienić ludzi w kopię samej siebie. Czy najwięksi super-bohaterowie Paryża będą w stanie powstrzymać Kung Zupa, Gracza oraz Reflektę w całej tej akcji? Kropkuj, wysuwaj pazury![8]

Zawiera rozdziały 19-21

8 Miraculous Cz. 8: Bug Out 30 maja 2018 1632293668 192 Komiks okładka zbiór8
Biedronka i Czarny Kot muszą zmierzyć się z trzema innymi ofiarami zarazy Władcy Ciem. Chloe, po kłótni ze Biedronką, zamienia się w Antybiedrone, jej złego bliźniaka z dokładnie tymi samymi mocami! Potem, podczas gdy Marinette opiekuje się Manon, młoda dziewczyna denerwuje się i staje się Lalkarką, zyskując możliwość kontrolowania niektórych dawnych wrogów Biedronki, w tym Lady Wifi, Ilustrachor i Arcyglina. W końcu Lila, upokorzona przed swoim ukochanym Adrienem, staje się złoczyńcą iluzji, Lisicą. Czy dwaj najwięksi superbohaterowie w całym Paryżu będą w stanie powstrzymać tak wielu złoczyńców na raz? Dowiedz się w ostatnim tomie pierwszego sezonu![9]

Zawiera rozdziały 22-24

9 Miraculous Cz. 9: Season Two - The Chosen One 7 sierpnia 2018 1632294222 128 Miraculumkomiks9
Zaciekle oczekiwany drugi sezon Miraculum: Biedronka i Czarny Kot zaczyna się tutaj! Marinette odkrywa więcej historii o Biedronce oraz innych kwami, kiedy spotyka Mistrza Fu. Natomiast Adrien ma poważne kłopoty, po tym jak zgubił książkę swojego ojca. Zostanie ukazana szokująca tożsamość Władcy Ciem!

Kropkuj, wysuwaj pazury![10]

10 Miraculous Cz. 10: Season Two - Bye Bye, Little Butterfly! 16 października 2018 1632294397 128 Miraculous komiks10
Drugi sezon Miraculum: Biedronka i Czarny Kot trwa! Po tym jak Chloé pakuje wszystkich w kłopoty, stara się być milsza dla innych. Ale nie wszystko idzie tak, jak planowała, a ktoś zostaje zaakumowany w Misia Goryczka! Następnie nowy szermierz przybywa do szkoły, aby rzucić wyzwanie Adrienowi i stać się członkiem elitarnej drużyny. Kiedy jednak przegrywa, Władca Ciem wykorzystuje sytuację i zmienia ją w Ripostę, potężnego wojownika, który jest gotowy, aby pokonać Biedronkę i Czarnego Kota![11]
11 Miraculous Cz. 11: Season Two – No More Evil-Doing 11 grudnia 2018 1632294400 128 Miraculous komiks11
Ciesz się kolejnymi dwoma opowieściami z drugiego sezonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot! Nadeszły urodziny Marinette, a jej babcia składa jej niezapowiedzianą wizytę. Ale kiedy nie może dogadać się ze swoją dorosłą wnuczką po tak długiej nieobecności, Władca Ciem znajduje swoją kolejną ofiarę. Zmienia babcię w Befanę, złoczyńcę na motorze oraz z bronią na cukierki. Następnie, kiedy robot Maxa (i jego najlepszy przyjaciel) zostaje skonfiskowany w szkole, Władca Ciem zmienia małego przyjaciela w Robotusa, potężną maszynę, która potrafi ożywić przedmioty nieożywione! W jaki sposób Biedronka i Czarny Kot poradzą sobie z najnowszymi super-złoczyńcami Władcy Ciem?![12]
12 Miraculous Cz. 12: Season Two – Gotcha! 15 stycznia 2019 1632294427 128 Miraculous komiks12
Biedronka i Czarny Kot w dwóch bardziej ekscytujących przygodach! Po pierwsze, dyrektor szkoły, pan Damocles, próbuje zostać super-bohaterem: Sową! Niestety, ciągle coś psuje i zostaje przypadkowo upokorzony przez dwójkę bohaterów. Zły Władca Ciem wysyła Akumę do pana Damoclesa, dając mu wysokiej klasy technologię, aby pozbył się Biedronki i Czarnego Kota raz na zawsze! W swojej drugiej przygodzie Biedronka i Czarny Kot spotykają na drodze gigantyczne dziecko, które Władca Ciem przypadkowo zaakumował, Bobogiganta!Czy ten olbrzym pokona Biedronkę i Czarnego Kota? I czy Marinette oraz Adrien pójdą wreszcie na randkę?[13]
13 Miraculous Cz. 13: Season Two – A New Hero Emerges 26 marca 2019 163229446X 128 Miraculous komiks13
Biedronka i Czarny Kot stawiają czoła jeszcze bardziej zabójczym wrogom w najnowszej adaptacji drugiego sezonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. André, legendarny lodziarz, zostaje zaakumowany przez Władcę Ciem i staje się olbrzymim lodowym bałwanem. Zaczyna zamieniać ludzi w lody, a Biedronka i Czarny Kot muszą udawać parę, aby go powstrzymać! Następnie bliźniacze siostry Alyi zostają zaakumowane w Sapotiki, stwory, które mnożą się kiedy jedzą. Biedronka i Czarny Kot nie mogą sami ich pokonać... czy to oznacza, że wkrótce pojawi się nowy super-bohater?

Kropkuj, Wysuwaj pazury![14]

Rozdziały

1 Miraculous (Nr 1) Nawałnica 6 lipca 2016 B01FL5E8Y2 68 Komiks (1)
Po przegranej w konkursie na pogodynkę, w programie KIDZ+, Aurore zostaje zaakumowana i zmienia się w Nawałnicę. Chce się zemścić, powodując anomalie pogodowe. Paryż i jego mieszkańcy muszą zmierzyć się z różnymi typami pogody! Biedronka i Czarny Kot będą musieli przywrócić słoneczną pogodę w Paryżu...[15]
2 Miraculous (Nr 2) Lady Wifi 13 lipca 2016 B01FL5E97I 66 Komiks (2)
Alya myśli, że odkryła prawdziwą tożsamość Biedronki i jest nią Chloé. To dla niej prawdziwa katastrofa! Dziewczynie nie podoba się to, że Alya zaczyna się przy niej kręcić, dzięki czemu udaje jej się zawiesić szkolną dziennikarkę. Alya staje się łatwą ofiarą dla Władcy Ciem, który zamienia ją w Lady Wifi. Zrobi ona wszystko, aby pokazać światu kim naprawdę jest Biedronka... i odkrywa, że nie jest to Chloé![16]
3 Miraculous (Nr 3) Ilustrachor 20 lipca 2016 B01FL5E9CS 69 Komiks (3)
Biedronka musi zatrzymać Ilustrachora, zaakumowanego chłopaka, który chce zemścić się na Chloé. Ale są dwie rzeczy, które sprawiają, że jest to trudne - Ilustrachor jest zakochany w Marinette, a Sabrina twierdzi, że dziewczyna jest jej nową przyjaciółką, zamiast Chloé![17]
4 Miraculous (Nr 4) Bańkor 17 sierpnia 2016 B01G2TPZYS 68 Komiks (4)
Nino staje się Bańkorem. Ubrojony w miecz (?) z bańkami, chce się pozbyć wszystkich dorosłych zamieszkujących Paryż. Dzieci zostają same!Biedronka sama musi się zmierzyć z Bańkorem, bez pomocy Czarnego Kota... Pod wpływem Bańkora i Plagga, Adrien postanawia cieszyć się dniem bez swojego ojca oraz "goryla". [18]
5 Miraculous (Nr 5) Pan Gołąb 21 września 2016 B01IAIYMR0 70 Komiks (5)
Pan Ramier uwielbia karmić gołębie, jednak strażnicy zakazują mu z tego powodu wchodzić do parku. Zamieniony w Pana Gołębia komunikuje się z ptakami, aby wyłapać i zamknąć wszystkich strażników. Porywa on strażników pilnujących parków, wrogów gołębi i nakłada godzinę policyjną w Paryżu, który opanowały ptaki. [19]
6 Miraculous (Nr 6) ArcyGlina 9 listopada 2016 B01KIQJNLW 80 Komiks (6)
Chloé oskarża Marinette o kradzież jej złotej bransoletki! Umożliwia to Władcy Ciem zaakumowanie Rogera, policjanta i ojca Sabriny! Zamienia się w super-złoczyńcę, Arcyglinę, który wykorzystuje prawo, aby wprowadzić sprawiedliwość, tyranizując przy tym mieszkańców Paryża. Biedronka i Czarny Kot muszą pokazać, że są jedynymi obrońcami prawa i udowodnić niewinność Marinette! [20]
7 Miraculous (Nr 7) Faraon 23 listopada 2016 B01KU4B3TW 79 Komiks (7)
Władca Ciem zamienia Jalila, młodego egiptologa, w Faraona, super-złoczyńcę obdarzonego mocami egipskich bogów. Faraon zamierza wykorzystać Alyę do rytuału i złożyć ją w ofierze u podnóża piramidy w Luwrze, aby przywrócić do życia starożytną egipską księżniczkę. Aby go powstrzymać, Biedronka i Czarny Kot muszą stoczyć walkę z armią mumii i odkryć dziwne tajemnice, które sięgają ponad 5000 lat...[21]
8 Miraculous (Nr 8) Kotowtór 14 grudnia 2016 B01M1UO13T 78 KotowtorOkładka
Gdy Czarny Kot jest podejrzany o kradzież, Biedronka będzie musiała udowodnić, że jej partner jest niewinny, a po Paryżu grasuje Kotowtór. Czy Biedronka będzie w stanie odróżnić prawdę od kłamstwa? [22]
9 Miraculous (Nr 9) Czasołamaczka 11 stycznia 2017 B01M8NIET3 84 CzasolamaczkaKomiks
Koledzy z klasy Alix przypadkowo niszczą zegarek, który podarował dziewczynie jej ojciec. Władca Ciem wykorzystuje emocje Alix, aby ją zaakumować. Dziewczyna zamienia się w Czasołamaczkę i zamierza wykorzystać swoje moce, aby cofnąć się w czasie i ocalić zegarek, zanim zostanie zniszczony po raz kolejny. Kiedy Biedronka próbuje ją zatrzymać, przenosi się w czasie, gdzie spotyka inną Marinette oraz Biedronkę![23]
10 Miraculous (Nr 10) Mroczny Amor 8 lutego 2017 B01NCAL23V 81 MrocznyAmorokładka
To Walentynki! Marinette jest zdeterminowana, aby wyznać miłość Adrienowi. Również Kim wyznaje swoje uczucia Chloé. To ostatnie jest wielkim błędem: odrzucony przez Chloé, Kim zostaje zaakumowany przez Władcę Ciem i zmienia się w Mrocznego Amora. Super-złoczyńca lata po Paryżu strzelając do mieszkańców strzałami nienawiści. Przez ich zranione serca, mieszkańcy Paryża zmieniają swoją miłość w nienawiść. Biedronka i Czarny Kot muszą interweniować, nie wiedzą jednak, że ich uczucia zostaną wystawione na próbę...[24]
11 Miraculous (Nr 11) Postraszycielka 8 marca 2017 B01MUBFEL9 69 Postraszycielkaokładka1
Klasa Marinette postanawia zrobić krótki film grozy na festiwal. Jednak główna aktorka, Mylène, nie może odegrać swojej roli, ponieważ jest zbyt przerażona. Wychodzi, nie mogąc już znieść docinek niektórych kolegów z klasy. Zostaje zaakumowana i zmienia się w Postraszycielkę, oślizgłego potwora, który karmi się strachem.[25]
12 Miraculous (Nr 12) Mim 26 kwietnia 2017 B01MUBFEL9 71 Mimokładka1
Fred Haprèle miał zagrać jako mim na premierze pokazu, ale jego dubler knuje, aby przejąć jego przedstawienie. Zdradzony Fred zostaje zaakumowany i zmienia się w Mima, który postanawia zapobieć dalszym działaniom.[26]
13 Miraculous (Nr 13) Wonna Księżniczka 31 maja 2017 B06XNLBMW7 71 Wonnaokładka1
Rose, uczennica, która uczęszcza do tej samej klasy co Marinette, zostaje zaakumowana przez Władcę Ciem i zaczyna urzekać każdego zapachem swoich perfum.Choć groźna Wonna Księżniczka wywołuje chaos w Le Grand Paris, Marinette ma poważny problem: Tikki zniknęła, a wraz z nią... moc Biedronki! [27]
14 Miraculous (Nr 14) Czarny Miecz 7 czerwca 2017 B071DR6YQ1 71 Comic 14 Cover 2
Po przegranej w wyborach na burmistrza z panem Bourgeois, D'Argencourt zostaje zaakumowany i zmienia się z Czarny Miecz! Za pomocą swojego miecza zamienia ludzi w rycerzy i buduje armię, aby przejąć władzę w Paryżu. W ratuszu odbywa się walka wyborcza na przewodniczącego klasy pomiędzy Marinette oraz córką pana Bourgeois, Chloé. Biedronka i Czarny Kot muszą chronić ratusz oraz wszystkich uczniów zebranych w środku![28]
15 Miraculous (Nr 15) Panterman 26 lipca 2017 B0716FH64V 70 Comic 15 Cover 1
Adrien stara się pomóc swojemu przyjacielowi, Nino, z zaproszeniem... Marinette! Niestety wszystko się miesza i Marinette myśli, że to Adrien jest tą osobą, która zaprosiła ją do zoo. Zaczyna się dziać coś złego, gdy opiekun zoo, Otis, zamienia się w Pantermana. Teraz, wraz z pozostałymi zwierzętami, Panterman chce złapać kolegę z klasy Marinette, Kim'a. Czy Biedronka i Czarny Kot uratują go na czas?[29]
16 Miraculous (Nr 16) Simon Mówi Sierpień 2017 B073T6NFC5 76 Comic 16 Cover 1
Upokorzony w telewizyjnym konkursie talentów, gdzie występował jako hipnotyzer, Simon zostaje zaakumowany i zmienia się w Simon Mówi. Teraz, obdarzony niesamowitą mocą hipnozy, wystarczy, że powie "Simon Mówi" przed każdym zdaniem, aby ludzie byli mu posłuszni. Simon Mówi: zniszcz Biedronkę i Czarnego Kota![30]
17 Miraculous (Nr 17) Pixelator Wrzesień 2017 B075SPQPG5 73 Comic 17 Cover 1
Vincent jest fanem piosenkarza Jaggeda Stone'a i marzy o zrobieniu zdjęcia ze swoim idolem, które będzie przedstawiało dwójkę przyjaciół. Jednak Vincent zostaje odrzucony przez gwiazdę. Zaakumowany przez Władcę Ciem, przekształca się w Pixelatora i jest zdeterminowany, aby zrobić wszystko, aby uchwycić wizerunek swojego idola na zawsze![31]
18 Miraculous (Nr 18) Diablo Rockman Październik 2017 B0784Y229T 68 Miraculous 18 Guitar Villain
Jagged Stone nie może już dłużej tolerować prowokacji młodego, aroganckiego piosenkarza znanego jako XY. Zaakumowany przez Władcę Ciem, Jagged staje się najbardziej rock'n'rollowym gitarzystą... i najgłośniejszym super-złoczyńcą w historii. Biedronka i Czarny Kot, jak i fani Jaggeda, będą musieli iść z rytmem, aby uratować XY, na którym chce się zemścić Diablo Rockman.[32]
19 Miraculous (Nr 19) Kung Zup 29 listopada 2017 B078XKGZ53 75 Miraculous-Kung-Food-PLACEHOLDER-COVER
Marinette udaje się ze swoim wujkiem Wangiem, znanym chońskim szefem kuchni, na konkurs gotowania w Le Grand Paris. Ponieważ Wang mówi w innym języku, kontakt z nim nie jest łatwy. Na szczęście Adrien mówi po chińsku i przychodzi z pomocą. Wszystko było w porządku, póki Chleo nie zaczęła sabotować dania Wanga. Upokorzony kurzach zostaje zaakumowany i zmieniony w Kung Zupa. Każdy kto spróbuje jego dania, jest pod jego kontrolą. Wszyscy stają się strasznymi wojownikami, którym Biedronka i Czarny kot muszą stawić czoła, aby uwolnić Chloe, która jest zakładnikiem.[33]
20 Miraculous (Nr 20) Gracz 27 grudnia 2017 B077YW6GYY 73 Comic 20 Cover 1
Adrien i Max mają najwyższe poziomy w grze Ultimate Mecha Strike III i muszą konkurować ze sobą w turnieju. Jednak Marinette, chcąc spędzić nieco czasu z Adrienem, udaje jej się zająć miejsce Maxa, pokonując go w turnieju. Władca Ciem wykorzystuje tą okazję do zmienienia w Gracza. Od tego czasu Gracz staje się dużym robotem, który sieje w Paryżu spustoszenie. Biedronka Czarny Kot będą musieli stawić czoła i pokonać wielkiego robota.[34]
21 Miraculous (Nr 21) Reflekta 17 stycznia 2018 B078RRXNCM 68 Comic 21 Cover 1
Juleka zawsze cierpiała z powodu "klątwy dnia klasowych zdjęć". W tym roku Marinette postanowiła pomóc jej złamać klątwę. Ale nie wzięła pod uwagę Chloe. Wyrzucona ze zdjęcia, Juleka zostaje zaakumowana i zmienia się w Reflektę, zdecydowaną zrobić wszytsko, aby ludzie ją zauważyli. Zmienia wszystkich w swoje kopie, w tym Czarnego Kota! Została tylko jedna super-bohaterka, która może uratować Paryż: Biedronka![35]
22 Miraculous (Nr 22) Lalkarka 28 luty 2018 B0792LM846 75 Komiksmir22
Marinette znowu opiekuje się Manon. Dała jej lalki, które wyglądają jak Biedronka, Czarny Kot i niektórzy super-złoczyńcy! Z powodu nieporozumienia, fałszywie oskarżona o kradzież Manon jest zirytowana. Zmienia się w Lalkarkę. Dzięki lalkom Marinette, może teraz kontrolować innych. Jeśli uda jej się zdobyć lalki Biedronki i Czarnego Kota, będzie w stanie przejąć nad nimi kontrolę i oddać Władcy Ciem ich Miracula... A Paryż będzie w niebezpieczeństwie na dobre.[36]
23 Miraculous (Nr 23) Antybiedrona 28 marca 2018 B0793DLNL8 76 Komiksmir23
Gdy tylko schwytano Akumę Sabriny, która stała się niewidzialna, Biedronka i Czarny Kot muszą walczyć z Chloe, która zmieniła się a Antybiedronę po kłótni z prawdziwą Biedronką. Bohaterka będzie musiała zmierzyć się z przeciwnikiem o takich samych mocach jak jej. Czy będzie w stanie to wytrzymać?[37]
24 Miraculous (Nr 24) Lisica 4 kwietnia 2018 B0793G89ZR 69 Comic 24 Cover B
Marinette jest załamana: Adrien chyba zainteresował się nową uczennicą, Lilą. Młoda dziewczyna mówi Adrienowi, że wie dużo o super-bohaterach i zna Biedronkę! Marinette zamienia się w Biedronkę, aby wyjaśnić te kłamstwa, jednak dziewczyna staje się jej śmiertelnym wrogiem, kiedy ją upokarza. Dostrzeżona przez Władcę Ciem, Lila zostaje zaakumowana i zmienia się w Lisicę, mistrzynię iluzji. Lisica udaje super-bohaterkę, chcąc zawrzeć sojusz z Biedronką i Czarnym Kotem, ale ma tylko jeden cel: rozdzielić i zniszczyć![38]
25 Miraculous (Nr 25) Kolekcjoner 27 czerwca 2018 TBA TBA Kolekcjonerkomiks
Gdy Biedronka próbuje odkryć tajną tożsamość Władcy Ciem, ojciec Adriena, Gabriel Agreste zostaje zamieniony w Kolekcjonera. Czy Biedronka i Czarny Kot zdołają go powstrzymać i zdemaskować Władcę Ciem?[39]
26 Miraculous (Nr 26) Królowa Wizji 25 lipca 2018 TBA TBA Krolwizjkomiks
Nadia Chamack zostaje zaakumowana w Królową Wizji. Uzbrojona w swój inteligentny strój, chce zmusić Biedronkę i Czarnego Kota, by przyznali w telewizji na żywo, że są w sobie zakochani, co sprawia, że ​​oglądalność rośnie. Nasi bohaterowie nie mogą pozwolić jej, aby ukradła show![40]

Przypisy

  1. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Noir-Vol-ebook/dp/B01FL5E9I2/ref=pd_sim_sbs_351_3?ie=UTF8&dpID=513LAG286iL&dpSrc=sims&preST=_OU01_AC_UL160_SR108%2C160_&psc=1&refRID=32T0NYXH6DP74ASMNHW2
  2. http://www.actionlabcomics.com/portfolio/miraculous-tales-of-ladybug-and-cat-noir-vol-1/
  3. https://www.amazon.com/Miraculous-Vol-Spots-Tales-Lady-ebook/dp/B01KU57YSK/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1473183983&sr=1-1#nav-subnav
  4. http://www.popculturepipebomb.com/action-lab-entertainments-solicitations-for-april-2017/
  5. http://www.popculthq.com/2017/02/15/popculthqs-first-look-may-2017-solicitations-from-action-lab-entertainment/
  6. http://majorspoilers.com/2017/07/31/solicitations-action-lab-entertainment-october-2017/
  7. https://www.bookdepository.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Cat-Noir-Cataclysm-Zag-Entertainment/9781632292773
  8. https://www.bookdepository.com/Miraculous-Tales-Ladybug-Cat-Noir-De-Evilize-Zag-Entertainment/9781632293121
  9. https://www.previewsworld.com/Catalog/MAR181027
  10. https://www.bookdepository.com/Miraculous-Tales-Ladybug-Cat-Noir-Season-Two-Chosen-One-Zag-Entertainment/9781632294227
  11. https://www.previewsworld.com/Catalog/AUG181429
  12. https://www.amazon.ca/Miraculous-Tales-Ladybug-Season-Evil-Doing/dp/1632294400/ref=pd_sbs_14_1?_encoding=UTF8&pd_rd_i=1632294400&pd_rd_r=7cef31bf-b611-11e8-a8ea-092258445276&pd_rd_w=4apUz&pd_rd_wg=B7cMX&pf_rd_i=desktop-dp-sims&pf_rd_m=A3DWYIK6Y9EEQB&pf_rd_p=d4c8ffae-b082-4374-b96d-0608daba52bb&pf_rd_r=X1W4F2193XWS9SW2TQE4&pf_rd_s=desktop-dp-sims&pf_rd_t=40701&psc=1&refRID=X1W4F2193XWS9SW2TQE4
  13. https://www.amazon.ca/Miraculous-Tales-Ladybug-Season-Gotcha/dp/1632294427/
  14. https://www.amazon.ca/Miraculous-Tales-Ladybug-Season-Emerges/dp/163229446X
  15. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01FL5E8Y2/ref=pd_sim_sbs_351_1?ie=UTF8&dpID=51WJ2ZAOZ2L&dpSrc=sims&preST=_OU01_AC_UL160_SR105%2C160_&psc=1&refRID=415SDF4ENZ2K2KQFTS04
  16. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01FL5E97I/ref=pd_sim_sbs_351_2?ie=UTF8&dpID=51Rh5QIdZUL&dpSrc=sims&preST=_OU01_AC_UL160_SR105%2C160_&psc=1&refRID=D29CS7ZYHQF95XG1MAXP
  17. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01FL5E9CS/ref=pd_sim_sbs_351_1?ie=UTF8&dpID=51HnjbMaujL&dpSrc=sims&preST=_OU01_AC_UL160_SR105%2C160_&psc=1&refRID=QNA9JC55TA0AWSQM8PHM
  18. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01G2TPZYS/ref=pd_sim_sbs_351_4?ie=UTF8&psc=1&refRID=KMB9MP0R0TPKDZS4X1WW
  19. http://www.actionlabcomics.com/2016/07/06/solicitations-action-lab-entertainment-for-september-2016/
  20. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01KIQJNLW/ref=sr_1_2?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1471614946&sr=1-2&keywords=miraculous%3A+tales+of+ladybug+and+cat+noir#nav-subnav
  21. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01KU4B3TW/ref=sr_1_9?s=books&ie=UTF8&qid=1472779230&sr=1-9#nav-subnav
  22. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Ladybug-Noir-Lady-ebook/dp/B01M1UO13T/ref=sr_1_16?ie=UTF8&qid=1475280315&sr=8-16&keywords=Miraculous%3A+Tales+of+Ladybug+and+Cat+Noir
  23. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01M8NIET3/ref=pd_sbs_351_1?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=TX3V2781QSFWQD4X3MQF
  24. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01NCAL23V/ref=sr_1_12?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1483168140&sr=1-12
  25. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B01MUBFEL9/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1484687232&sr=1-1&keywords=Miraculous%3A+Tales+of+Lady+Bug+and+Cat+Noir+%2311
  28. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Ladybug-Noir-Lady-ebook/dp/B071DR6YQ1/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1496342127&sr=1-1&keywords=miraculous%3A+tales+of+ladybug+and+cat+noir+%2314
  29. https://www.amazon.com/Miraculous-Tales-Lady-Bug-Noir-ebook/dp/B0716FH64V/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1496342198&sr=1-1&keywords=miraculous%3A+tales+of+ladybug+and+cat+noir+%2315
  30. https://www.comixology.co.uk/Miraculous-Tales-of-Lady-Bug-and-Cat-Noir-15/digital-comic/513528
  31. http://majorspoilers.com/2017/06/23/solicitations-action-lab-entertainment-september-2017/
  33. http://majorspoilers.com/2017/09/03/solicitations-action-lab-entertainment-november-2017/
  34. https://www.comiccrusaders.com/action-lab-action-lab-danger-zone-comics-december-2017-solicitations//
  35. https://www.previewsworld.com/Catalog/NOV171106
  36. https://www.previewsworld.com/Catalog/DEC170989
  37. https://www.previewsworld.com/Catalog/JAN181096
  38. https://www.comixology.com/Miraculous-Tales-of-Lady-Bug-and-Cat-Noir-24/digital-comic/633970
  39. https://www.previewsworld.com/Catalog/APR181186
  40. https://www.previewsworld.com/Catalog/MAY181251

Zobacz też...