FANDOM

Uwaga! Artykuł zawiera nieoryginalne tłumaczenie opisów.

Miraculous - seria książek, która powstała na podstawie serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Do tej pory ukazały się cztery tomy oparte na różnych odcinkach pierwszego sezonu. Autorem jest studio Zagtoon oraz Method Animation, natomiast zostały one wydane przez Bibliothèque Rose. Książki są dostępne jedynie w języku francuskim.

Wydane książki

# Francuski tytuł Odcinek Data wydania ISBN Liczba stron Okładka
1 Une super baby-sitter Nawałnica 06 lipca 2016 2012318770 96 A Super Babysitter.jpg
Marinette to uczennica taka jak inne, no... prawie! Ukrywa wspaniały sekret: jest Biedronką, zamaskowaną super-bohaterką. Dzisiaj czeka ją podwójna misja: musi opiekować się dzieckiem oraz uchronić Paryż przed kolejnym super-złoczyńcą, który jest zdeterminowany, aby pogrążyć miasto w czasie burzy. [1]
2 Un Chat de trop! Kotowtór 03 sierpnia 2016 2011956382 96 A Cat Too Much!.jpg
Biedronka nie może w to uwierzyć: Czarny Kot ukradł dzieła sztuki znajdujące się w Luwrze! Kiedy jej przyjaciel twierdzi, że jest to sprawka oszusta, super-bohaterka wierzy mu. Oczywiście w mieście jest o jednego Czarnego Kota za dużo, a Biedronka musi coś temu zaradzić.[2]
3 Au secours d'Alya! Faraon 28 września 2016 2011956854 96 To Alya's Rescue.jpg
Dla Marinette życie super-bohaterki nie jest łatwe. Tym bardziej dzisiaj, kiedy Alya jest bliska odkrycia kto kryje się pod maską Biedronki, zostaje porwana przez super-złoczyńcę. Czy Marinette uda się uratować najlepszą przyjaciółkę i ukryć swoją tożsamość?[3]
4 Un parfum de supervilain Wonna Księżniczka 14 grudnia 2016 2797064 96 A Supervillain's Perfume.jpg
Marinette ma nie lada dylemat: zabrać chorą Tikki do lekarza czy ratować Paryż przed nowym złem, Wonną Księżniczką! Uzbrojona w zaklęte perfumy postanawia postawić miasto na nogi. Biada tym, którzy staną na jej drodze... Wkrótce znajdą się pod urokiem jej perfum![4]
5 Opération Saint-Valentin Mroczny Amor 18 stycznia 2017 201700426X 96 Opération Saint-Valentin.jpg
To Walentynki! Czarny Kot przygotowuje się, aby wyznać swoje uczucia Biedronce. Zostaje trafiony przez strzałę, która zmienia jego miłość w nienawiść. Jak uwolnić go od tego przekleństwa? Jedno jest pewne: tym razem super-bohaterka musi polegać tylko na sobie...[5]
6 Duel entre amies Lady Wifi 1 marca 2017 2017020834 96 Duel Between Friends.jpg
Alya, najlepsza przyjaciółka Marinette, staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem! Zamieniona w Lady Wifi, super-złoczyńcę podłączonego do sieci, jest zdeterminowana, aby dowiedzieć się, kto skrywa się pod maską Biedronki. Marinette musi zrobić wszystko, aby ją zatrzymać i ochronić swoją tajemnicę. [6]
7 Supermenteuse! Lisica 17 maja 2017 2016255544 96 Supermenteuse!.jpg
Nowy uczeń dołączy do klasy Marinette. Nowa dziewczyna mówi tylko o sobie. Twierdzi, że poznała największe gwiazdy: Jagged Stone'a, Stevena Spielberga, a nawet... Biedronkę! Super popularna czy wielki kłamca? Marinette jest zdeterminowana, aby dowiedzieć się prawdy![7]
8 LadyChloé Antybiedrona 16 sierpnia 2017 2016265744 96 LadyChloé.jpg
Tym razem Władca Ciem był silny: zamienił Chloé Bourgeois w złego sobowtóra Biedronki: Antybiedronę! Ale jak walczyć z super-złoczyńcą, który ma te same moce... tylko odwrócone? Jest to delikatna misja, którą wykona Biedronka...[8]

Przypisy

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki