FANDOM

 Miraculous Chibi Show LB2 Galeria 

Miraculous Chibi Show - seria odcinków tworzona w technice Chibi[1]. Została ogłoszona przez Jeremy'ego Zaga 5 marca na jego profilu na Instagramie[2]. Premiera serii będzie miała miejsce w 2018 roku.

Będą to krótkie filmiki o charakterze komediowym, w których nie wystąpią dialogi.[3] Ujawniono, że odcinki oparte będą na świecie Miraculum, jednak nie będą występowali w nich jedynie super-bohaterowie.

Ciekawostki

  • Sugerując się rysunkiem, który opublikował Jeremy Zag, możliwe jest, że seria zostanie zaprojektowana przez Angie Nasca.
  • Jeremy Zag, 14 marca na swoim profilu na Instagramie, udostępnił model 3D, który przedstawiał wygląd Biedronki dla tej serii[4].
  • Animacja, w wersji surowej, opartej na szkicach, po raz pierwszy została ujawniona na panelu Miraculous, który odbył się 17 maja 2017 roku (5 minuta). [5]
    • Ma zostać stworzonych około 100 odcinków animacji. Opierając się na tej, która została zaprezentowana na panelu, będą one trwały około półtora minuty.
  • 31 sierpnia na Instagramie Jeremy Zag udostępnił kolejny odcinek serii.[6]
  • Początkowo seria została zapowiedziana na 2017 rok, jednak z przyczyn niewiadomo żaden z odcinków nie został wydany. Premiera prawdopodobnie została przesunięta na rok 2018.
  • 17 stycznia 2018 roku została opublikowana grafika promocyjna serii. Pod zdjęciem można zobaczyć dopisek "Czy jesteście gotowi na Chibiz??!!", co może świadczyć o tym, że wkrótce seria zostanie opublikowana.[7]

Przypisy

Zobacz też...