FANDOM

 Miraculous Ladybug (musical) LB2 Galeria 
Uwaga! Artykuł zawiera nieoryginalne tłumaczenie opisów.

Miraculous Ladybug — musical stworzony na podstawie serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. W rolę bohaterów wcielili się koreańscy aktorzy. Występy rozpoczęły się 4 listopada 2016 roku w Seul. W Korei Południowej sztuka była wystawiana od 4 do 27 listopada 2016 roku.[1]

Opis

Marinette i Adrien zdecydowali się chronić Paryż! Dzięki magicznym kolczykom oraz pierścieniowi mogą przemienić się w super-bohaterów — Biedronkę i Czarnego Kota.

Tymczasem Władca Ciem, który pragnie zdobyć Miraculum Biedronki i Czarnego Kota oraz zdominować świat, wysyła swoje Akumy do rodziny i przyjaciół Biedronki, tworząc super-złoczyńców, których nikt wcześniej nie widział. Biedronka ma dylemat, czy walczyć ze swoją rodziną oraz przyjaciółmi! Starając się być bohaterem, Biedronka zdejmuje maskę i powraca do swojego normalnego życia... Tymczasem Czarny Kot samotnie chroni Paryż przez Władcą Ciem. Władca Ciem wysyła swoje Akumy do Czarnego Kota. Biedronka, dawna przyjaciółka Czarnego Kota, udaje się pod wieżę Eiffla, aby stoczyć z nim pojedynek, ponieważ zagraża on Paryżowi.

Czy Biedronka ocali Paryż oraz uniknie straty swojego przyjaciela w pojedynku z Czarnym Kotem?[2]

Postacie

Ciekawostki

  • Osoba wcielająca się w rolę Władcę Ciem gra również robota o nazwie TAEHU-01.
  • Podczas jednego z występów zamek z kostiumu Czarnego Kota został zniszczony, co uniemożliwiło zmianę kostiumu.[3]
  • Na jednym z klipów można zobaczyć walkę Biedronki i Czarnego Kota z robotem.[4]

Przypisy

Zobacz też