Fandom

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wikia

Miraculum

537stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze23 Udostępnij
Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM.png
Uwaga, spoiler!
 Miraculum LB2.png Galeria 
Miraculum
Miraculum1.jpg
Informacje
Typ: Miraculum
Właściciel: Marinette – Miraculum Biedronki

Adrien – Miraculum Czarnego Kota
Władca Ciem – Miraculum Ćmy
Mistrz Fu – Miraculum Żółwia
Alya Césaire – Miraculum Lisa
Chloé Bourgeois- Miraculum Pszczoły

Miraculum – magiczne przedmioty, często pod postacią biżuterii. Dzięki Kwami połączonemu z danym Miraculum, jego właściciel może przemienić się w super-bohatera.

Historia

Wiele lat temu powstały przedmioty o wielkiej magicznej mocy. Tę biżuterię określono mianem „Miraculum”. Na przestrzeni wieków bohaterowie wspierali się ich potęgą, by ratować ludzkość. Były jednak dwa, których moc znacznie przewyższała inne. Kolczyki Biedronki pozwalające stworzyć coś z niczego i pierścień Czarnego Kota – niszczący wszystko. Legenda głosi, że kto zdobędzie oba, posiądzie boską siłę. Władca Ciem chce je zdobyć za wszelką cenę, wykorzystując Miraculum Ćmy. Przez jego zamiary Biedronka i Czarny Kot zostają powołani do istnienia.

Miracula

Ciekawostki

Miraculum.png
  • Wydaje się, że Biedronka i Czarny Kot od wieków pracowali razem. Może to symbolizować znak Yin i Yang (w pudełku z miraculami), który oznacza równowagę. Widać go w szkatułce.
  • Osoba może używać więcej niż jednego Miraculum w tym samym czasie.
  • Istnieje tylko siedem znanych Miraculum, jak widać w piosence tytułowej, jednak Thomas Astruc wyjaśnił, że jest to trochę bardziej skomplikowane, i że podczas wszystkich sezonów odkryjemy ich więcej.
  • Kiedy zdejmie się Miraculum będąc człowiekiem, Kwami znika, a gdy zdejmie się go, będąc bohaterem, strój znika, jednak Kwami nie.
  • Nazwa pochodzi od słowa miraculous, co oznacza cud, cudowny.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki