FANDOM

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot – francusko-japońsko-koreański serial animowany wyprodukowany przez wytwórnie ZAG Entertainment, Method Animation, Toei Animation oraz SAMG Animation.

Premiera serialu miała miejsce w Korei 1 września 2015 roku na koreańskim kanale EBS. Francuska premiera serialu nastąpiła 19 października 2015 roku na francuskim kanale TF1. Serial ten po raz pierwszy pojawił się w Polsce 6 grudnia 2015 roku na antenie Disney Channel jako przedpremierowy pokaz.

Serial, oprócz w poszczególnych kanałach telewizyjnych, dystrybuowany jest w serwisie internetowym Netflix.[1][2] 31 grudnia 2016 na Disney Channel Polska odbyło się Top 10 najpopularniejszych seriali. Miraculum: Biedronka i Czarny Kot zajęło #3 i #2 miejsce. Jako popularny odcinek wyemitowano odcinek Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) oraz Kamienne Serce (Początki - część 2).

Opis fabuły

Serial opisuje historię nastoletniej dziewczyny Marinette Dupain-Cheng i jej przyjaciela Adriena Agreste'a. Gdy w Paryżu czai się zło, Marinette staje się Biedronką, a Adrien Czarnym Kotem, ale Marinette nie wie, że Adrien to Czarny Kot, a Adrien, że Marinette to Biedronka. Marinette i Adrien wspólnie chronią Paryż przed tajemniczym wrogiem, Władcą Ciem i jego akumami.

Obsada

W roli głównej

Inni

Wersja polska: SDI Media Polska
ReżyseriaMarek Robaczewski
DialogiElżbieta Pruśniewska
LektorArtur Kaczmarski

Odcinki

Aby zobaczyć całą listę odcinków, kliknij tutaj.

Błędy w animacji

Aby zobaczyć całą listę błędów animacji, kliknij tutaj.

Za kulisami

Aby zobaczyć montaże zakulisowe, kliknij tutaj.

Odcinki specjalne

Przypisy